Mulla levisi auto (suunnilleen) samaan kohtaan 8 vuotta sittenMachist kirjoitti:Tänään levisi tuohon Joensuun prisman kohille lappeenrannan (tai kuopion kumpi lie) tielle.
Taas hinattiin ja omaan laskuun tällä kertaa.
![Iso hymy [:D]](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
Viesti Kirjoittaja Macco »
Mulla levisi auto (suunnilleen) samaan kohtaan 8 vuotta sittenMachist kirjoitti:Tänään levisi tuohon Joensuun prisman kohille lappeenrannan (tai kuopion kumpi lie) tielle.
Taas hinattiin ja omaan laskuun tällä kertaa.
Viesti Kirjoittaja Maxlevelspeed »
Viesti Kirjoittaja masa »
Heipparalla ja tervetuloa.Maxlevelspeed kirjoitti:Hivenen tässä ehkä olen. Olutta ja musiikkia. Kuninkuusravit kylällä, mutta päätin pitää ravikansaan reilun turvavälin ja pysyä kotona. Niin ja uusi olen täällä, että hei vaan kaikille
Viesti Kirjoittaja jpva »
Viesti Kirjoittaja Juh0` »
Viesti Kirjoittaja Aperture »
Viesti Kirjoittaja Aperture »
Viesti Kirjoittaja heximan »
Viesti Kirjoittaja Rauno Repomies »
Viesti Kirjoittaja mikastus »
Viesti Kirjoittaja amanita »
No ekkö tajunnu, että Mikastus on kännissä, siis on- eikä off-topicia tässä ketjussa. Minuun ei tänä yönä viski tehonnut känniin asti, mistä en niinkään ole pahoillani, mutta joka on tässä ketjussa offtopiciaRauno Repomies kirjoitti:Ettämietäettä?
Kysehän on vain määristä, rakas ystäväni. Tiedät kyllä.amanita kirjoitti: Minuun ei tänä yönä viski tehonnut känniin asti, mistä en niinkään ole pahoillani, mutta joka on tässä ketjussa offtopicia
Viesti Kirjoittaja Aries »
Viesti Kirjoittaja Teppo Tulppu »
Jessus, KOKO lasillinenko? Älä hyvä ihminen tuhlaa loistojuomaa noin, pari senttiä silloin tällöin antaa makuhermojen nauttia (perskeles ko toho tuli ensteks nuttiaAries kirjoitti:Kirjoitan postuumisti
Eilen tuli syötyä hyvin (Cesar-salaattia sekä karitsan ulkofilettä), juotua lasillinen 16yo Lagavulinia, yksi olut sekä pullo punaviiniä. Olin humalassa.
Viesti Kirjoittaja Aries »
Ama hyvä. Lasillinen tässä yhteydessä tarkoittaa vain pienehköä tilkkaa juomaa Riedelin Single Malt-lasin pohjalle. Viiniä taasen siemailtiin 16 vuotiaan nauttimista ennen että jälkeen. Olotila on itseasiassa varsin hyvä. Kankkusesta aka osuuskaupan inventaariosta tietoakaanamanita kirjoitti:Jessus, KOKO lasillinenko? Älä hyvä ihminen tuhlaa loistojuomaa noin, pari senttiä silloin tällöin antaa makuhermojen nauttia (perskeles ko toho tuli ensteks nuttiaAries kirjoitti:Kirjoitan postuumisti
Eilen tuli syötyä hyvin (Cesar-salaattia sekä karitsan ulkofilettä), juotua lasillinen 16yo Lagavulinia, yksi olut sekä pullo punaviiniä. Olin humalassa.) täysillä, enempi mun mielestä jo turruttaa sen huippumaun nautinnan kyvyn. Ja pullo punkkuakin viä. Olo lienee nyt kuin osuuskaupan inventaariossa?
Ookkai sää viä hengissä kummiski, vai kummittelekko?
No nythän kuulostaa jo oikein hyvälle ja lasikin on oikeaa sorttia, joskaan itellä on noita Riedeleitä vain Ouverture-punaviinilasi. Sitä on suositeltu viinien ja kuohuvien erinomaiseksi yleislasiksi. Tosa just punkkua hänessä.Aries kirjoitti: Ama hyvä. Lasillinen tässä yhteydessä tarkoittaa vain pienehköä tilkkaa juomaa Riedelin Single Malt-lasin pohjalle. Viiniä taasen siemailtiin 16 vuotiaan nauttimista ennen että jälkeen. Olotila on itseasiassa varsin hyvä. Kankkusesta aka osuuskaupan inventaariosta tietoakaan
Viesti Kirjoittaja Machist »