Viesti Kirjoittaja kuningascobra »
Viesti Kirjoittaja hatey »
Viesti Kirjoittaja makkone- »
Viesti Kirjoittaja ztth »
Kerroppa mitä teit että kätesit sait tohon jamaan.
Viesti Kirjoittaja acric »
Viesti Kirjoittaja Aperture »
Viesti Kirjoittaja Aries »
Viesti Kirjoittaja Jamac »
Viesti Kirjoittaja Salamijakk »
Jamac BondJamac kirjoitti:Haluisin joskus kokea sen että kelluu tyynessä vedessä pilkkopimeässä kuunnellen Pink Floydia.
Viesti Kirjoittaja Lare »
Täytyy kellua mahallaan jotta korvat olisivat pinnalla kuuntelua varten. Siinäkin tietysti omat haasteensa. Uimahallin kahvilan kassatyttö tullee hulluksi Money-kappaleen kohdalla.Jamac kirjoitti:Haluisin joskus kokea sen että kelluu tyynessä vedessä pilkkopimeässä kuunnellen Pink Floydia.
Viesti Kirjoittaja amanita »
Viesti Kirjoittaja Jamac »
Eilen näky telkussa sellainen nainen (olikohan se nainen?) joka nukkui uima-altaassa mahallaan. Sillä oli vaan snorkkeli.Lare kirjoitti:Täytyy kellua mahallaan jotta korvat olisivat pinnalla kuuntelua varten. Siinäkin tietysti omat haasteensa. Uimahallin kahvilan kassatyttö tullee hulluksi Money-kappaleen kohdalla.Jamac kirjoitti:Haluisin joskus kokea sen että kelluu tyynessä vedessä pilkkopimeässä kuunnellen Pink Floydia.
Viesti Kirjoittaja Aries »
Jos nyt ollaan ihan rehellisiä itselle, niin haluatko oikeasti katsoa vapaaehtoisesti telkkaria tuollaisesta postimerkistä?amanita kirjoitti:Mun tarttee tulla tännekin hehkuttelemaan tota iPod touchia ja sen kaikkia ominaisuuksia!! Että voi kotitelkkuakin tosa vaan kattella EyeTV:n uuden ohjelman avulla, huikeaa!!!
Viesti Kirjoittaja amanita »
Joo tottakai!! Mää tykkään kaikesta uudesta tekniikasta. En tiedä miten paljon sitä tulee katottua ton kautta, mutta että on se on mahdollista, se riemastuttaa jo sinänsä! Nyt ainakin samalla kun teen hommia, voin kuunnella ton kautta kiinnostavia keskusteluohjelmia, kun mun MB on näemmä jälleen rikki. Ei lataa eikä huoli muutenkaan virtaskaa sisäänsä, mokoma!Aries kirjoitti:Jos nyt ollaan ihan rehellisiä itselle, niin haluatko oikeasti katsoa vapaaehtoisesti telkkaria tuollaisesta postimerkistä?amanita kirjoitti:Mun tarttee tulla tännekin hehkuttelemaan tota iPod touchia ja sen kaikkia ominaisuuksia!! Että voi kotitelkkuakin tosa vaan kattella EyeTV:n uuden ohjelman avulla, huikeaa!!!
Viesti Kirjoittaja NeliX4 »
Viesti Kirjoittaja kallekilponen »
Itse olen sen nähnyt, mutten toista kertaa kyllä jaksa katsoa...NeliX4 kirjoitti:Kannattaa katsoa Telkusta Children of Men -leffa vartin päästä. On ihan hyvä.
Viesti Kirjoittaja Anghorn »
Viesti Kirjoittaja Aperture »
Aika harvaa leffaa viitsii toista kertaa katsoa. Itsekin kävin sen leffassa katsomassa 2007 viimeksi. Jytinät ja paukkeet toimii leffateatterissa paremmin kuin kotisohvalla. Siksi se onkin "ihan hyvä", ei mahtavakallekilponen kirjoitti:Itse olen sen nähnyt, mutten toista kertaa kyllä jaksa katsoa...NeliX4 kirjoitti:Kannattaa katsoa Telkusta Children of Men -leffa vartin päästä. On ihan hyvä.
Viesti Kirjoittaja Anghorn »
Viesti Kirjoittaja mercury »
Viesti Kirjoittaja hatey »
No, tottakai.mercury kirjoitti:Ranskasta jo puolitoista viikkoa tulossa ollut pikapaketti saapui vihdoinkin Suomeen. Sisällön arvo on pyöriästi 500 euroa, joten muutama päivä tuli jo hikoiltua tuon takia.
On se vaan kumma kun lentorahti voi olla Pariisin ja Helsinki-Vantaan välillä matkassa 9 päivää.
Viesti Kirjoittaja Teppo Tulppu »
Pariisin lentokentällä tunnetusti on paketteja syövä kone. Toimintaperiaatteeltaan se on varsin samanlainen kuin sukkia syövä pesukone, vain hivenen suurempi.mercury kirjoitti:On se vaan kumma kun lentorahti voi olla Pariisin ja Helsinki-Vantaan välillä matkassa 9 päivää.
Viesti Kirjoittaja Sarjatuli »