Mutta vei yöunet, ei tässä näin hilpeänä uni tuleViizei kirjoitti:Pelasti päivän!Jamac kirjoitti:Paras!Sherukka kirjoitti:LOL!hatey kirjoitti:^8)
Heehee!!![]()

Viesti Kirjoittaja Pikkuroope »
Mutta vei yöunet, ei tässä näin hilpeänä uni tuleViizei kirjoitti:Pelasti päivän!Jamac kirjoitti:Paras!Sherukka kirjoitti:LOL!hatey kirjoitti:^8)
Heehee!!![]()
Viesti Kirjoittaja amanita »
Viesti Kirjoittaja kallekilponen »
Sen verran täytyy viilata pilkkua, että tuo ei itseasiassa ole Blackbird (SR-71) vaan sen varhainen prototyyppi (Lockheed A-12). Upea kone joka tapauksessa. 8)amanita kirjoitti:Lentotukialuksen kannella salaperäinen, upea, kiihottavan kiehtova BLACKBIRD!! Olen äärettömän onnellinen saatuani tämän kokemuksen!![]()
Viesti Kirjoittaja Teppo Tulppu »
Viesti Kirjoittaja darthmother »
Viesti Kirjoittaja Teppo Tulppu »
Höpöhöpö, tuo on mustarastas.darthmother kirjoitti:Ja tämä
[kuva]tipu[/kuva]
Viesti Kirjoittaja darthmother »
Viesti Kirjoittaja Pikkuroope »
Viesti Kirjoittaja hatey »
Pöh - toihan on jonkin turunjoessa (vai mikä se joki on) lillivän ponttoonin tai bajamajan kylki mitä sormilla osoittaa. Voinhan minäkin ottaa jonku vastaavan kuvan ja selittää: "Kattokaa sormeni osoittaa avaruusasema Alfaa..."Pikkuroope kirjoitti:Entä oliks toi alempi kuva se kaivattu "todistan, että olen ihan oikeasti täällä enkä hae kuvia netistä"-kuva?
Viesti Kirjoittaja Macco »
Ei se voi olla. Olen nähnyt useamman kerran Aman käden, eikä siinä ole ollut tuollaista mustaa pigmenttiä.Pikkuroope kirjoitti:Entä oliks toi alempi kuva se kaivattu "todistan, että olen ihan oikeasti täällä enkä hae kuvia netistä"-kuva?
Eiku se oli palvomiskuva.Pikkuroope kirjoitti:Entä oliks toi alempi kuva se kaivattu "todistan, että olen ihan oikeasti täällä enkä hae kuvia netistä"-kuva?
Viesti Kirjoittaja hatey »
Pöh, huijausta....Pikkuroope kirjoitti:Entä oliks toi alempi kuva se kaivattu "todistan, että olen ihan oikeasti täällä enkä hae kuvia netistä"-kuva?
Viesti Kirjoittaja Macco »
Whoa, hatey on käynyt avaruudessa! Ne reissuthan maksaa miljoonia.hatey kirjoitti: Kattokaa, vilkutan avaruussukkulasta maapallolle!
Viesti Kirjoittaja kallekilponen »
Kummallista, että avaruussukkulan ikkuna on päälystetty suurennuskalvolla? Ja vielä laukaistukin kiertoradalle ilman, että kukaan on huomannut.hatey kirjoitti:Pöh, huijausta....Pikkuroope kirjoitti:Entä oliks toi alempi kuva se kaivattu "todistan, että olen ihan oikeasti täällä enkä hae kuvia netistä"-kuva?
Kattokaa, vilkutan avaruussukkulasta maapallolle!
KUVA
M.O.T
Viesti Kirjoittaja Lihapipo »
Pyh, muutaman euron per lappu.Macco kirjoitti:Whoa, hatey on käynyt avaruudessa! Ne reissuthan maksaa miljoonia.hatey kirjoitti: Kattokaa, vilkutan avaruussukkulasta maapallolle!
Viesti Kirjoittaja Jamac »
Viesti Kirjoittaja EKorppi »
Viesti Kirjoittaja Lihapipo »
Viesti Kirjoittaja kusti50 »
Viesti Kirjoittaja Kippiauto »
Viesti Kirjoittaja tliedes »
Viesti Kirjoittaja InstigatoR »