Disturbbi kirjoitti:Elikkäs oon nyt koittanu vaikka miten tota jailbreikkiä tehä, mutta aina se vaan jää jummaamaan siihen jailbreikkaus vaiheeseen On kyllä myös outoo et jailbreikatessa iPhonen näytölle ei tuu sitä blackra1nin kuvaa vaa toi yhdistä iphone itunesiin kuva. Jollai tarjota mitää kikkaa millä saada jailbreikki toimiin? Win7 käyttiksenä.
-Teemu
Oletko palauttanut tai päivittänyt 3.1.2 versioon?
- muista, että pitää olla sopimusoperaattorin tai tehdas lukitsematon iLuuri.
Allekirjoituksessa näyttäisi lukevan että on soneran neitseellinen 3.1.2 sisällä
HIROSHIMA 45
TSHERNOBYL 86
WINDOWS 95
Google Nexus ONE -> CyanogenMod 6.0 Stable
Tulossa -> Desire HD <3
Disturbbi kirjoitti:Elikkäs oon nyt koittanu vaikka miten tota jailbreikkiä tehä, mutta aina se vaan jää jummaamaan siihen jailbreikkaus vaiheeseen On kyllä myös outoo et jailbreikatessa iPhonen näytölle ei tuu sitä blackra1nin kuvaa vaa toi yhdistä iphone itunesiin kuva. Jollai tarjota mitää kikkaa millä saada jailbreikki toimiin? Win7 käyttiksenä.
-Teemu
Allekirjoituksessa näyttäisi lukevan että on soneran neitseellinen 3.1.2 sisällä
Niinhän sitä tarkkasilmäinen voi huomata. Kirjotin kyllä juuri tälläsiä kirjoituksia varten ton allekirjotukseni, ettei tarvii sitte kyselle mikä softa ja mikä operaattori mulla on. Säästää vaivaa ja niin pois päen...
-Teemu
Think Different
iPhone 7 128GB
Watch 42mm
MacBook Pro 13" Retina mid-2015
-Teemu
Niinhän sitä tarkkasilmäinen voi huomata. Kirjotin kyllä juuri tälläsiä kirjoituksia varten ton allekirjotukseni, ettei tarvii sitte kyselle mikä softa ja mikä operaattori mulla on. Säästää vaivaa ja niin pois päen...
-Teemu
Olinpa puusilmä - No sitten ei varmaan voi mitään...
EDIT: Tarkoitin huonosti muotoillulla ja "ylimääräisellä" kysymyksellä, että oletko palauttanut/päivittänyt juuri ennen mustaasadetta?
Ei mennyt ihan putkeen tää homma. JB meni suoraan ilman onglemia, mutta en saa nyt winterboardista mitään päälle. Yritin sitten palauttaa aikasemmin tekemäni varmuuskopion, mutta mikään ei muutu. JB edelleen ja ohjelmat asennettuna.
Aloittelija kirjoitti:Ei mennyt ihan putkeen tää homma. JB meni suoraan ilman onglemia, mutta en saa nyt winterboardista mitään päälle. Yritin sitten palauttaa aikasemmin tekemäni varmuuskopion, mutta mikään ei muutu. JB edelleen ja ohjelmat asennettuna.
Varmuuskopiossa on vain asetukset, yhteystiedot, kuvat, jne... Se ei "nollaa" iLuuria.
Tuollaisen voit tehdä palauttamalla ohjelmiston... mutta sen jälkeen tarvitsee aktivoinnin jne...
EDIT: Ohjelmiston palautuksen jälkeen voit sitten palauttaa varmistuksen.
Viimeksi muokannut egoste, 12.10.2009 klo 19.35. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Olen nyt kokeillut blackra1nia siskon 3G:llä sekä omalla 3GS:llä, molempiin päivitetty fw 3.1.2 ennen breikkiä (3G factory unlocked, 3GS lukittu soneralle). Hyvin pelitti ite jailbreikkaus ja hyvin näyttää ainakin vielä toimivan kaikki cydiasta asennetut ohjelmat (kokeiltu: SbSettings, Cycorder, Flashlight, Winterboard, MxTube, AppSync for 3.1)
Viimeksi muokannut elem3nt, 12.10.2009 klo 19.38. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Okei varmaan pitää sitten kokeilla noin. Eikös ton pitäis ihan toimia niin että laitan winterboardissa vaikka tosta Saurikin päälle, niin home nappulan painamisen jälkeen teeman pitäisi mennä päälle?
Aloittelija kirjoitti:Okei varmaan pitää sitten kokeilla noin. Eikös ton pitäis ihan toimia niin että laitan winterboardissa vaikka tosta Saurikin päälle, niin home nappulan painamisen jälkeen teeman pitäisi mennä päälle?
Näinhän se pitäisi toimia, kun kaikki on asentunut oikein...
3.1.2 ohjelmistolle ei sitten ole hacktivointi ja unlock softaa...
Mitä tuossa sitten olisi voinut asentaa väärin? Tai sitten tuo StatusNotifier kuvake josta ei tapahdu mitään. Kyllä tässä joku kusee. Voisko Cydian jotenkin nollata, että poistaisi kaiken turhan?
Aloittelija kirjoitti:Mitä tuossa sitten olisi voinut asentaa väärin? Tai sitten tuo StatusNotifier kuvake josta ei tapahdu mitään. Kyllä tässä joku kusee. Voisko Cydian jotenkin nollata, että poistaisi kaiken turhan?
Hieman offtopikkia tää...
Poista Cydialla kaikki asennetut toimimattomat softat ja asenna uudelleenkäynnistyksen jälkeen uudestaan. Muista myös käynnistää iLuuri taas uudestaan asennuksien jälkeen...
en tiärä onks tää oikea osasto mut sain ton blackra1ni asennettu sillai iha ok ja sielt jonku cydian asensin ni miten saan "ware"pelei asennettuu tähä tai jos lataan koneel esim ni miten saan asennettuu niit tähä? ensikertalainen
d00d kirjoitti:en tiärä onks tää oikea osasto mut sain ton blackra1ni asennettu sillai iha ok ja sielt jonku cydian asensin ni miten saan "ware"pelei asennettuu tähä tai jos lataan koneel esim ni miten saan asennettuu niit tähä? ensikertalainen
googlailes "hackulo.us tai "installous"
HIROSHIMA 45
TSHERNOBYL 86
WINDOWS 95
Google Nexus ONE -> CyanogenMod 6.0 Stable
Tulossa -> Desire HD <3
Onkos muut törmännyt sellaiseen että teema ei vaikuta lock screeniin kuin usb-piuhan ollessa kytkettynä. Alla 3GS 3.12. Jokseenkin huvittavaa että toimii hienosti kun luuri koneessa mutta kun irroitan piuhan niin lock screen muuttuu defaultiksi.
EDIT: Heh, unohtakaa koko juttu. Ajatuskatkos.
Viimeksi muokannut Scaha, 12.10.2009 klo 22.03. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Scaha kirjoitti:Onkos muut törmännyt sellaiseen että teema ei vaikuta lock screeniin kuin usb-piuhan ollessa kytkettynä. Alla 3GS 3.12. Jokseenkin huvittavaa että toimii hienosti kun luuri koneessa mutta kun irroitan piuhan niin lock screen muuttuu defaultiksi.
Offtopikkia taas mut...
Onkos sulla wb:n user wallpaper asetus oikein ja eri teemoissa tuo lock screen on erilainen...?
päivänkakkara mitä paskaa.. mennää vissii sitte ilman breikkejä siihe asti että tulee jotaki toimivaa paholainen!!
jaa tääläkö ei saakkaa kiroilla ... jotaki positiivista tälle päivää
Dev team jo eilen onnistuneesti testaili jailbreakkia pwnage toolsilla 3.1.2 versioon joten eiköhän sekin kohta saada ulos. Itse kyllästyin kanssa yrittämään tuon winukan kanssa pelleilyä kun ei tuo mustasade tunnu tomivan millään.
EDIT. Siellähän se on dev teamin blogissa eli pwnage tool 3.1.4 on julkaistu ja jaossa. Sillä onnistuu jailbreak sekä custom firmiksen teko 3.1.2 päivitystä varten myös 3gs:lle. Ei muuta ku jb:tä säätämään!
3GS 3.1 OTB päivitetty 3.12 Blackra1n meni heittämällä sisään. Aikaa meni bootti mukaanlukien about minuutti. Frendin 3G 3.12 softalla vaati useampaa yritystä ja puhelimen boottaamista ennenkuin suostui ottamaan vastaan.
Oon rookie iPhonen kanssa. Mulla siis päivitetty 3.1.2 3G, 05.11.07 modeemin firmwarella. Mikä on helpoin tapa jailbreakata ja onnistuuko unlockaaminen? Tosiaan 2 päivää luuri ollu ni on vähän turisti olo vielä...
mission kirjoitti:Oon rookie iPhonen kanssa. Mulla siis päivitetty 3.1.2 3G, 05.11.07 modeemin firmwarella. Mikä on helpoin tapa jailbreakata ja onnistuuko unlockaaminen? Tosiaan 2 päivää luuri ollu ni on vähän turisti olo vielä...
Unlock ei onnistu. Jailbreak onnistuu joko Blackra1n:llä tai sitten Dev-Teamin PwnageToolilla(mac only)
mission kirjoitti:Oon rookie iPhonen kanssa. Mulla siis päivitetty 3.1.2 3G, 05.11.07 modeemin firmwarella. Mikä on helpoin tapa jailbreakata ja onnistuuko unlockaaminen? Tosiaan 2 päivää luuri ollu ni on vähän turisti olo vielä...
Unlock mahdollisuutta sinulla ei ainakaan toistaiseksi ole.
omasta mielestäni helpon tapa hoitaa jailbreak, on juuri tämä blackra1n
Unlock mahdollisuutta sinulla ei ainakaan toistaiseksi ole.
omasta mielestäni helpon tapa hoitaa jailbreak, on juuri tämä blackra1n
Tein noiden ohjeiden mukaan ja ilmotti et jailbreak done, mut ei mulla mitään blackrainin kuvaketta bootin jälkeen ilmestyny mihinkään...mistä mä tiedän onko se menny läpi vai ei? jotenki sellanen fiilis ettei...