iPhone 3GS Jailbreak + Unlock
-
Re: iPhone 3GS Jailbreak + Unlock
Viesti Kirjoittaja Fogaz »
eli siis, kuinka pystyn hallitsemaan koneen ja iphonen välistä liikennettä, eli asentamaan jotain cydian kautta puhelimeen? linkki ohjeisiin olisi mahtavaa....
-
Viesti Kirjoittaja tommiv »
Cydian kautta asentaminen tapahtuu käynnistämällä Cydia Springboardista. Et tarvitse siihen yhteyttä koneeseen, ainoastaan datayhteyden tai wlanin.Fogaz kirjoitti:nyt on jb sisällä puhelimessa, mutta koska oon uusi näiden asioiden suhteen ei tästä tuu mitään. oon yrittäny ettiä kaikki mahdolliset hakusanat pitkin internetin ihmeellistä maailmaa enkä saa vastauksia kysymyksiini.
eli siis, kuinka pystyn hallitsemaan koneen ja iphonen välistä liikennettä, eli asentamaan jotain cydian kautta puhelimeen? linkki ohjeisiin olisi mahtavaa....
-
-
Viesti Kirjoittaja ascii »
-
- Ylläpitäjä
Viesti Kirjoittaja egoste »
Hieman kannattaa tutustua näihin, ennenkuin aloittaa - jottei mene ihan metsään.tommiv kirjoitti:Varmistukseksi vielä ennenkun rupean asentamaan fw 3.1.2:sta. Häviävätkö AppStoresta tai Cydiasta asennetut ohjelmat päivityksen / blackra1n:n jälkeen? Ja vaikka sitä ei tuolla iClarifiedin ohjeissa mainita, niin fw pitänee ensin asentaa iTunesista?
Jos haluat säilyttää mahdollisuuden unlock:iin - älä päivitä suoraan Tunesissa
(Vaan Pwnage 3.1.3 tehdyllä 3.1 custom firmwarella)
Päivityksessä ja palautuksessa Cydia jne. 3rd party softat häviävät!
Blackra1n tekee vain jailbrake:n se ei osaa unlock:ia tai aktivoinitia!
Jos sinulla on tehdaslukitsematon tai Soneran sopimusluuri - voit päivittää 3.1.2 ja sen jälkeen ajaa Blackra1n:in vankilapakoa varten.
-
Viesti Kirjoittaja tuomari »

-
- Ylläpitäjä
Kuten jo kerrottu - Blackra1n tekee vain vankilapaon - se ei "säilytä" modeemiohjelmistoa tmv.tuomari kirjoitti:Mitä tarkoittaa, kun olen lukenut että "blackra1n doesnt preserve baseband"? Eikö baseband ohjaa juuriin puhelimen modeemiominaisuutta? Eli jos teen JB tuoll blackra1nilla, enkö pysty enää käyttämään datayhteyksiä kuin wlanin kautta? Vai liittyykö tämä vain siihen unlockiin? Puhelintakaan ei toki vielä ole, mutta kysyn jo valmiiksi..
Jos sulla on toimiva puhelin, niin se myös säilyy sellaisena - toivottavasti
![Kieli [:P]](./images/smilies/icon_razz.gif)
-
Viesti Kirjoittaja Fogaz »
myöskin jos olen ladannut jonkin laillisen (toimitus huom) pelin vaikka torrentilla? kuinka helkutissa sen saan puhelimeeni?tommiv kirjoitti: Cydian kautta asentaminen tapahtuu käynnistämällä Cydia Springboardista. Et tarvitse siihen yhteyttä koneeseen, ainoastaan datayhteyden tai wlanin.
![Iso hymy [:D]](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
-
- Ylläpitäjä
Varastettua tavaraa on vaikea käyttää...Fogaz kirjoitti:myöskin jos olen ladannut jonkin laillisen (toimitus huom) pelin vaikka torrentilla? kuinka helkutissa sen saan puhelimeeni?tommiv kirjoitti: Cydian kautta asentaminen tapahtuu käynnistämällä Cydia Springboardista. Et tarvitse siihen yhteyttä koneeseen, ainoastaan datayhteyden tai wlanin.vaikeaa tämä (i)maailma...
-
Viesti Kirjoittaja legace »
Tuo meinaa sitä, että jos päivtät basebandin uusimpaan version (esim. asentamalla 3.1 päivityksen), unlockki saatta olla mahdotonta. Blackra1n ei siis "säilytä" sitä basebandin vanhempaa versiota (jonka voi unlockata), tosin kuin PwnageTool..tuomari kirjoitti:Mitä tarkoittaa, kun olen lukenut että "blackra1n doesnt preserve baseband"? Eikö baseband ohjaa juuriin puhelimen modeemiominaisuutta? Eli jos teen JB tuoll blackra1nilla, enkö pysty enää käyttämään datayhteyksiä kuin wlanin kautta? Vai liittyykö tämä vain siihen unlockiin? Puhelintakaan ei toki vielä ole, mutta kysyn jo valmiiksi..
Mun tietääkseni sun pitää asentaa AppSync Cydiasta (pitää lisätä repo, googlaa), jonka jälkeen saat pelit syncattua iTunesin kautta. Muista, että tämä on ainoastaan laillisesti hankittuja pelejä varten..Fogaz kirjoitti:myöskin jos olen ladannut jonkin laillisen (toimitus huom) pelin vaikka torrentilla? kuinka helkutissa sen saan puhelimeeni?vaikeaa tämä (i)maailma...
-
Joo olen kyllä lueskellut melko hyvin nuo ohjeet läpi, ja tällä hetkellä mulla on Pwnage:lla tehty 3.1 custom firmware. Unlockia en tarvitse (käytän siis Soneran liittymää). Edelleen kysymys siis kuuluu, että säilyvätkö Cydialla ja AppStoresta asennetut softat jos nyt päivitän iTunesilla 3.1.2 ja käytän sen jälkeen Blackra1n:ia?egoste kirjoitti:Hieman kannattaa tutustua näihin, ennenkuin aloittaa - jottei mene ihan metsään.tommiv kirjoitti:Varmistukseksi vielä ennenkun rupean asentamaan fw 3.1.2:sta. Häviävätkö AppStoresta tai Cydiasta asennetut ohjelmat päivityksen / blackra1n:n jälkeen? Ja vaikka sitä ei tuolla iClarifiedin ohjeissa mainita, niin fw pitänee ensin asentaa iTunesista?
Jos sinulla on tehdaslukitsematon tai Soneran sopimusluuri - voit päivittää 3.1.2 ja sen jälkeen ajaa Blackra1n:in vankilapakoa varten.
-
- Ylläpitäjä
AppStoren softat kyllä - Cydia jne. sekä JB häviävät...tommiv kirjoitti:Joo olen kyllä lueskellut melko hyvin nuo ohjeet läpi, ja tällä hetkellä mulla on Pwnage:lla tehty 3.1 custom firmware. Unlockia en tarvitse (käytän siis Soneran liittymää). Edelleen kysymys siis kuuluu, että säilyvätkö Cydialla ja AppStoresta asennetut softat jos nyt päivitän iTunesilla 3.1.2 ja käytän sen jälkeen Blackra1n:ia?egoste kirjoitti:Hieman kannattaa tutustua näihin, ennenkuin aloittaa - jottei mene ihan metsään.tommiv kirjoitti:Varmistukseksi vielä ennenkun rupean asentamaan fw 3.1.2:sta. Häviävätkö AppStoresta tai Cydiasta asennetut ohjelmat päivityksen / blackra1n:n jälkeen? Ja vaikka sitä ei tuolla iClarifiedin ohjeissa mainita, niin fw pitänee ensin asentaa iTunesista?
-
Viesti Kirjoittaja ankold »
Lisäys: eli näillä mustilla junilla tai ananaksilla ei taida tässä kohtaa tehdä mitään?
-
Viesti Kirjoittaja inf »
Ei ole tullut, eikä ihan vähään aikaan ole sellasita tulossakaan. Eli pidä kivaa touchin kanssaankold kirjoitti:Ei saa enää selvää mistään ipone jb+unlock jutuista kun niin paljon tullut parin päivän aikana.. Eli kysymykseni lyhyesti. Puhelimeni on iphone 3gs 32gb tehdas 3.1 softalla. Onko tähän ilmestynyt jo jotain softaa jolla saan puhelimessani toimimaan kaikki simit ja löytämään verkon? Soneran korttia ei enää ole joten kolumbuksen kortti pitäisi survoa luuriin sisään.. Nyt puhelin toimii siis ns. ipod touchina

-
Viesti Kirjoittaja larpa »
-
Viesti Kirjoittaja Caane »
Itsellekään ei tullut kuvaketta mihinkään, mutta ilmeisesti pelittää kun kerran saa "pelien varmuuskopiot" luuriin itunesin kautta. Ja kyllä se ainakin itsellä näkyy tuolla Cydia:ssa asennetuissa paketeissa.larpa kirjoitti:Onko kukaan saanut tuota AppSync 3.1:stä toimimaan 3.1.2 firmiksen kanssa? Käsittääkseni ainakin joillain tämä toimii, mutta itselläni asennuksessa tulee pari kertaa "mkdir: cannot create directory." Asennus kyllä menee loppuun, mutta AppSyncistä ei jää minkäänlaista kuvaketta näkyviin (buuttaus ei auta).
Semmoseen kivaa juttuun olen törmännnyt nyt reilun viikon iPhone leikkimisen aikana että windows xp kone ei tykkää itunesista, eli kun unohtuu itunes päälle niin jossain vaiheessa päättää bluetooth näppis+hiiri mennä sekaisin (windowsin logeihin tulee erroria bluetoothia koskien). Onkos kukaan törmännyt samaan?
-
Viesti Kirjoittaja terppa78 »
Ilmeisesti ei kuulukaan mitään kuvakkeita tulla. Samalla lailla näkyy Cydian asennetuissa softissa ja synkkaus toimii.Caane kirjoitti:Itsellekään ei tullut kuvaketta mihinkään, mutta ilmeisesti pelittää kun kerran saa "pelien varmuuskopiot" luuriin itunesin kautta. Ja kyllä se ainakin itsellä näkyy tuolla Cydia:ssa asennetuissa paketeissa.larpa kirjoitti:Onko kukaan saanut tuota AppSync 3.1:stä toimimaan 3.1.2 firmiksen kanssa? Käsittääkseni ainakin joillain tämä toimii, mutta itselläni asennuksessa tulee pari kertaa "mkdir: cannot create directory." Asennus kyllä menee loppuun, mutta AppSyncistä ei jää minkäänlaista kuvaketta näkyviin (buuttaus ei auta).
Osaakos joku auttaa tuon Backgrounder-softan kanssa. Olen asentanut sen ja softan kuvake löytyy ok ja pääsen muuttamaan asetuksiakin. Mutta jos koitan mitä tahansa softaa jättää taustalle pitämällä home-näppäinta pitempään pohjassa, käynnistyy siitä vain ääniohjaus. Mitähän olen tehnyt väärin/jättänyt tekemättä?
-
Viesti Kirjoittaja wynderbaum »
-
Viesti Kirjoittaja rsaarela »
tähän kohtaan asti pääsin itsekin, ja sitten totesin saman asian. Softaa ei voi käyttää, koska ko. näppäimellä on jo toinen toiminto applen puolesta ohjelmoitu, ääniohjaus.terppa78 kirjoitti:Ilmeisesti ei kuulukaan mitään kuvakkeita tulla. Samalla lailla näkyy Cydian asennetuissa softissa ja synkkaus toimii.Caane kirjoitti:Itsellekään ei tullut kuvaketta mihinkään, mutta ilmeisesti pelittää kun kerran saa "pelien varmuuskopiot" luuriin itunesin kautta. Ja kyllä se ainakin itsellä näkyy tuolla Cydia:ssa asennetuissa paketeissa.larpa kirjoitti:Onko kukaan saanut tuota AppSync 3.1:stä toimimaan 3.1.2 firmiksen kanssa? Käsittääkseni ainakin joillain tämä toimii, mutta itselläni asennuksessa tulee pari kertaa "mkdir: cannot create directory." Asennus kyllä menee loppuun, mutta AppSyncistä ei jää minkäänlaista kuvaketta näkyviin (buuttaus ei auta).
Osaakos joku auttaa tuon Backgrounder-softan kanssa. Olen asentanut sen ja softan kuvake löytyy ok ja pääsen muuttamaan asetuksiakin. Mutta jos koitan mitä tahansa softaa jättää taustalle pitämällä home-näppäinta pitempään pohjassa, käynnistyy siitä vain ääniohjaus. Mitähän olen tehnyt väärin/jättänyt tekemättä?
Onko täällä joku jolla ko. softa toimii 3Gs mallissa jo ?
Voiko joku kertoa lisää asiaa valasevia seikkoja....?
-
Viesti Kirjoittaja inf »
backgrounder toimii hyvin omassa 3GS:ssäni 3.1 firmiksellä.rsaarela kirjoitti:tähän kohtaan asti pääsin itsekin, ja sitten totesin saman asian. Softaa ei voi käyttää, koska ko. näppäimellä on jo toinen toiminto applen puolesta ohjelmoitu, ääniohjaus.terppa78 kirjoitti:Ilmeisesti ei kuulukaan mitään kuvakkeita tulla. Samalla lailla näkyy Cydian asennetuissa softissa ja synkkaus toimii.Caane kirjoitti:Itsellekään ei tullut kuvaketta mihinkään, mutta ilmeisesti pelittää kun kerran saa "pelien varmuuskopiot" luuriin itunesin kautta. Ja kyllä se ainakin itsellä näkyy tuolla Cydia:ssa asennetuissa paketeissa.larpa kirjoitti:Onko kukaan saanut tuota AppSync 3.1:stä toimimaan 3.1.2 firmiksen kanssa? Käsittääkseni ainakin joillain tämä toimii, mutta itselläni asennuksessa tulee pari kertaa "mkdir: cannot create directory." Asennus kyllä menee loppuun, mutta AppSyncistä ei jää minkäänlaista kuvaketta näkyviin (buuttaus ei auta).
-
Viesti Kirjoittaja rsaarela »
Ja kun painat PITKÄÄN home näppäintä, se toimii, eikä aktivoi siis äänikäskyjä?inf kirjoitti:rsaarela kirjoitti:backgrounder toimii hyvin omassa 3GS:ssäni 3.1 firmiksellä.Caane kirjoitti:tähän kohtaan asti pääsin itsekin, ja sitten totesin saman asian. Softaa ei voi käyttää, koska ko. näppäimellä on jo toinen toiminto applen puolesta ohjelmoitu, ääniohjaus.larpa kirjoitti:
Toimiiko se sulla näin ?
Huoh....?
-
Viesti Kirjoittaja inf »
Toimii juurikin noin. Tosin tuo painallus ei tarvitse olle kovin pitkä että backgrounder tekee tuon. Jos jatkan painamista niin silloin normaalisti käynnistyy tuo voice control.rsaarela kirjoitti: Ja kun painat PITKÄÄN home näppäintä, se toimii, eikä aktivoi siis äänikäskyjä?
Toimiiko se sulla näin ?
Huoh....?
-
Viesti Kirjoittaja plussa »

-
Viesti Kirjoittaja inf »
Päivittelen omat firmikseni tuonne nettiin tähän 3.1.2 versioon tämän iltapäivän aikana.
-
Viesti Kirjoittaja ankold »
edit: o2 lukittu
Palaa sivulle “iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS”
- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka