x24
Viesti Kirjoittaja ninokoo »
Viesti Kirjoittaja mluhtala »
Onko hyvä vai ootko ehtinyt vielä testaamaan? Oon harkinnut sitä kun tuntuu, että kännykän hälytykseen herääminen syö elinvuosia.acric kirjoitti:sarastusvalo mallia philips :O
Viesti Kirjoittaja Touho »
Sama täällä, kun tuntuu, että kännykän hälytykseen pimeässä herääminen vie elinvuosien lisäksi järjen.mluhtala kirjoitti:Onko hyvä vai ootko ehtinyt vielä testaamaan? Oon harkinnut sitä kun tuntuu, että kännykän hälytykseen herääminen syö elinvuosia.acric kirjoitti:sarastusvalo mallia philips :O
Viesti Kirjoittaja amanita »
Viesti Kirjoittaja Macco »
Lienee lisäakku? Paljos tuosta tulee käyttöaikaa suunnilleen lisää? Onko siinä mitään muuta toiminnallisuutta?amanita kirjoitti:Tommotten ostin JFK:n kentältä iPodin kaveriksi.
Viesti Kirjoittaja Anniel »
Meillä on tuollainen Wake-up Light ja varmistuksena vielä puhelin herättämässä kanssa. En oikein osaa sanoa toimiiko tuollainen kaikilla. Itse tykkään sillä musta on miellyttävää herätä kun on valoisaa, tosin jos oikein nukuttaa niin ihan hyvin se onnistuu vaikka valo ja radio ovat päälläTouho kirjoitti:Sama täällä, kun tuntuu, että kännykän hälytykseen pimeässä herääminen vie elinvuosien lisäksi järjen.mluhtala kirjoitti:Onko hyvä vai ootko ehtinyt vielä testaamaan? Oon harkinnut sitä kun tuntuu, että kännykän hälytykseen herääminen syö elinvuosia.acric kirjoitti:sarastusvalo mallia philips :O
Ei varmaan korvaa ison arskan läsnäoloa eli eri leveyksille talveksi muuttoa, mutta kiinnostais kyllä tietää, miten moinen toimii ja vaikuttaa, vai meneekö rahat hukkaan.
Onhan nääs se ankeus silti edessä heti kun ulko-oven aukaisee...
Viesti Kirjoittaja amanita »
Joo on lisäakku. En ole ehtinyt testata vielä, kerron vaikkapa kuukauden kuluttua tarkemmin. Muuta toiminnallisuutta ei ole.Macco kirjoitti:Lienee lisäakku? Paljos tuosta tulee käyttöaikaa suunnilleen lisää? Onko siinä mitään muuta toiminnallisuutta?amanita kirjoitti:Tommotten ostin JFK:n kentältä iPodin kaveriksi.
Viesti Kirjoittaja mercury »
Macco kirjoitti:Käsipainot?
Viesti Kirjoittaja iPSP »
Viesti Kirjoittaja jerppi_ »
Red Bull kyllä kyykyttää tota pahasti, mutta maku asioistahan ei sovi kiistellä!eskop kirjoitti:
x24
Viesti Kirjoittaja hatey »
Niinpä, kumpikin maistuu törkeen pahalta...jerppi_ kirjoitti:Red Bull kyllä kyykyttää tota pahasti, mutta maku asioistahan ei sovi kiistellä!eskop kirjoitti:[img mehua img]
x24
Viesti Kirjoittaja Jigsaw »
Viesti Kirjoittaja Anniel »
Oi, hieno ostos! Mukavia treenejämercury kirjoitti:[img]Girya-kuula[/img]Macco kirjoitti:Käsipainot?
Kiitos-kiitos!Anniel kirjoitti:Oi, hieno ostos! Mukavia treenejämercury kirjoitti:[img]Girya-kuula[/img]
Viesti Kirjoittaja tosikko »
Viesti Kirjoittaja tosikko »
On se hyvä kapine, mulla ollut vuoden vai pari. Uusissa näkyi käyttökytkinten paikka olevan hieman järkeistynyt (omassa siellä päällä, uusissa alempana). Toki valaistuksen voimakkuus on hiukka sijoituksesta/makkarista kiinni, mutta itse ainakin olen saanut siitä aamuvireyteen apuja. Paitsi että - nyt tuli käännettyä makkarissa sänky eripäin (siis ei kuitenkaan ylösalaisin) ja en oo vielä tuota sarastusvaloa testannu tällä fjöng shuilla. Uskoisin tosin että pelaa jopa paremmin, kun nyt taustalla seinä josta valo heijastuu, kun aiemmin taustalle jäi oviaukko.Anniel kirjoitti:Meillä on tuollainen Wake-up Light ja varmistuksena vielä puhelin herättämässä kanssa. En oikein osaa sanoa toimiiko tuollainen kaikilla. Itse tykkään sillä musta on miellyttävää herätä kun on valoisaa, tosin jos oikein nukuttaa niin ihan hyvin se onnistuu vaikka valo ja radio ovat päälläTouho kirjoitti:Sama täällä, kun tuntuu, että kännykän hälytykseen pimeässä herääminen vie elinvuosien lisäksi järjen.mluhtala kirjoitti:Onko hyvä vai ootko ehtinyt vielä testaamaan? Oon harkinnut sitä kun tuntuu, että kännykän hälytykseen herääminen syö elinvuosia.acric kirjoitti:sarastusvalo mallia philips :O
Ei varmaan korvaa ison arskan läsnäoloa eli eri leveyksille talveksi muuttoa, mutta kiinnostais kyllä tietää, miten moinen toimii ja vaikuttaa, vai meneekö rahat hukkaan.
Onhan nääs se ankeus silti edessä heti kun ulko-oven aukaisee...
Viesti Kirjoittaja kinkki »
Viesti Kirjoittaja kallekilponen »
http://www.raindesigninc.com/store/index.phpkinkki kirjoitti:Mistä tollasen saa? paljon maksoi?iPSP kirjoitti: Rain Design mStand
Viesti Kirjoittaja iPSP »
Tilasin Amazonista ja ständi + postit (pika) olivat yhteensä 60e
Viesti Kirjoittaja hatey »