Jopi54 kirjoitti:Ei oo vielä tullu yhtään laskua, mutta Soneran omilta sivuilta katoin tulevaa laskua ja näytti olevan ihan sekaisin.
Puhepakettia ei oltu käytetty muka ollenkaan vaikka oon soitellu jo 3 viikkoa
Datapaketti oli jotain ihan muuta kun 10€ mitä oli sovittu
Sit oli joku f***** perhesopimus jotain 6€ mitä en oo ottanu
Pitäiskö vaan odotella laskua eka ennen kun alkaa soitteleen laskutukseen?
Onko muilla ollu onkelmia?
Tämähän se vasta mun mielestä on mielenkiintoinen piirre noissa Soneran kytkysopimuksissa.
Puhelimen saapumisen jälkeen tulivat nuo "tilausvahvistukset" palveluista. Missään ei näkynyt sovittua hintaa. Sekä Soneran omilla sivuilla että kotiin postitetuilla vahvistuksilla näkyivät ns. normaalihinnat. Olen kuitenkin tehnyt paljon halvemmat sopimukset kahdeksi vuodeksi. Niistä he vain eivät suostuneet pyynnöistäni huolimatta toimittamaan mitään kirjallista todistetta.
Minusta tuntuu varsin kummalta, etteikö asiakkaalla olisi oikeutta saada kirjallisena juuri sitä sopimusta ja niillä hinnoilla, kuin puhelimessa on sovittu. Lopulta joku esimiestason heppu suostui printaamaan "kopion" sopparista. Posti toikin sitten suoraan nettisivustolta (rakenna liittymä itse) printatun tulosteen, jossa näkyivät eri vaihtoehdot ja oikeiden kohdalla oli pieni täppi. Ei allekirjoitusta eikä mitään muutakaan lisäystä.
Laskulla summat lopulta olivat kyllä oikein. Sen jälkeen kun seitsemännellä puhelulla sain voimaan sovitut palvelut
Kiva, että vielä on firmoja joilla menee niin hyvin, että tällaiseen palveluun on varaa...