Kaivelin tuolta että vaihtaa Apn --> telefinland.
Mutta jos joku laittaa mulle mms viestin niin tulee se perinteinen mene osoitteeseen blaa blaa blaa.
Oisko jotain selkeitä ohjeita tähän ? Edellisessä valikossa on Internet Jako tarkoitaako se että se toimisi vai onko muuten vain.
Apn = telefinland
Tunnus:
Salasana:
MMSC: http://mms.sonera.fi:8002
MMS-välipalvelin: 195.156.25.33:8080
MMS-viestin enimmäiskoko: 307200
MMS UA Prof URL:
3.1.2 ja Telefinland MMS asetukset ?
Keskustelua laitteista. Huom! Tänne vain keskustelu itse laitteista, ei ohjelmista tai iOS-käyttöjärjestelmästä
5 viestiä
• Sivu 1/1
-
3.1.2 ja Telefinland MMS asetukset ?
Viesti Kirjoittaja pekkakaukalo »
-
Re: 3.1.2 ja Telefinland MMS asetukset ?
Viesti Kirjoittaja feenix55 »
Oletko itse koittanut ensin lähettää viestiä? Voit lähettää kuvaviestin vaikka itsellesi. Onko sinulla ollut tf ihan alusta saakka, sillä aktivoinut yms. jos internet jako sulla näkyy niin laita se päälle ja katso säilyykö siellä valikossa vai katoaako se?pekkakaukalo kirjoitti:Kaivelin tuolta että vaihtaa Apn --> telefinland.
Mutta jos joku laittaa mulle mms viestin niin tulee se perinteinen mene osoitteeseen blaa blaa blaa.
Oisko jotain selkeitä ohjeita tähän ? Edellisessä valikossa on Internet Jako tarkoitaako se että se toimisi vai onko muuten vain.
Apn = telefinland
Tunnus:
Salasana:
MMSC: http://mms.sonera.fi:8002
MMS-välipalvelin: 195.156.25.33:8080
MMS-viestin enimmäiskoko: 307200
MMS UA Prof URL:
Minulla vielä 3.0.1 kun en ole uskaltanu lähteä päivittämään ja minulla kyllä kuvaviestit toimii ja myös tethering.
edit:samat asetukset kuin sinulla
MBA 13" - ATV - iMac 24" - iPhone 5S
-
Viesti Kirjoittaja pekkakaukalo »
Että sitä osaa olla kuunaama... '"Viestit" kohdassa oli MMS pois päältä. Joo on ollu TF alusta lähtien.. puhelin tuli 3. jotain softalla ja päivitin sen tähän uusimpaan.
Kokeilin laittaa päälle tetheringin ja ei mitään ongelmaa ainakaan tässä vaiheessa. En siis ole kokeillut sitä tositoimissa, mutta ainakaan tuo päälle kytkeminen ei vaikuttanut mitään. Testaisin jos voisin, mutta läppäri kävi morjestaa katukiveä
Kokeilin laittaa päälle tetheringin ja ei mitään ongelmaa ainakaan tässä vaiheessa. En siis ole kokeillut sitä tositoimissa, mutta ainakaan tuo päälle kytkeminen ei vaikuttanut mitään. Testaisin jos voisin, mutta läppäri kävi morjestaa katukiveä

-
Viesti Kirjoittaja feenix55 »
ei moro! mut jos satut koklailee niin raportoippa miten kävi..taitaa kuitenki olla turhaa elättelyä..kaikilla muilla ainakin sitten tositoimilla kadonnu sieltä.pekkakaukalo kirjoitti:'"Viestit" kohdassa oli MMS pois päältä.
MBA 13" - ATV - iMac 24" - iPhone 5S
-
Viesti Kirjoittaja mmm »
heips, tungen tähän samaan ketjuun.
aina tuntuu olevan sama ongelma, kun päivitän iPhonen Tunesissa uuden päivityksen saapuessa:
Aikojen alussa, puhelimen saatuani aktivoin puhelimen ekaa kertaa Soneran kortilla, mutta sen jälkeen olen ottanut käyttöön TeleFinlandin kortin. Eli joka kerta kun lyön puhelimen ohjelman päivitysta varten koneeseen kiinni, se vaihtaa mm. kaikki mms-asetukset, joten ne pitää aina uudestaan vaihtaa käsin TeleFinlandin vastaaviin.
Saanko jostain muutettua tuota perus-operaattoritietoa, vai onko tämä suoritettava käsin koko seuraavan 1,5v? (iPhone hommattu 2/09). En löytänyt haulla vastausta.
aina tuntuu olevan sama ongelma, kun päivitän iPhonen Tunesissa uuden päivityksen saapuessa:
Aikojen alussa, puhelimen saatuani aktivoin puhelimen ekaa kertaa Soneran kortilla, mutta sen jälkeen olen ottanut käyttöön TeleFinlandin kortin. Eli joka kerta kun lyön puhelimen ohjelman päivitysta varten koneeseen kiinni, se vaihtaa mm. kaikki mms-asetukset, joten ne pitää aina uudestaan vaihtaa käsin TeleFinlandin vastaaviin.
Saanko jostain muutettua tuota perus-operaattoritietoa, vai onko tämä suoritettava käsin koko seuraavan 1,5v? (iPhone hommattu 2/09). En löytänyt haulla vastausta.
5 viestiä
• Sivu 1/1
Palaa sivulle “iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu”
Hyppää
- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka