Mikä siinä on se idea? Lasketaan niiden punaisten ja vihreiden lörtsyjen avulla se laatikko sille tasolle, että peräkammarin lörtsyt kiipeävät sen katon kautta sinne piikkikammioonko?Macco kirjoitti:Itsekin tuli melko lailla tahkottua Upper Shaftia ja nyt meni vihdoin ja viimein läpi![]()
Ja vain muutaman hassun pallon päähän OCD:stä, joten palasin takaisin samaan kenttään yrittämään sitä. Viidessä minuutissa meinasin heittää hiiren seinään...
World of Goo
Kuka sanoi, että ompusta ei muka ole pelikoneeksi?
-
Re: Mitä teit juuri äsken?
Viesti Kirjoittaja ER »
-
Re: World of Goo
Viesti Kirjoittaja Macco »
Se boksi kyllä lasketaan peräkammareiden tasolle, mutta sitten rakennetaan sen laatikon alle niistä tulipäistä ketju, joka syttyy tuleen ja räjäyttää sen laatikon, pommin ja seinät. Siinä laatikon yläosassa on se mutteri. Kun laatikko räjähtää, niin se mutteri kuitenkin jää jäljelle. Se pitää sitten saada heivattua oikeanpuolimmaiseen seinään kiinni, johon se tarttuu eikä lähde millään irti. Sitten rakennetaan niistä vihreistä palloista diagonaali sinne vasempaan peräkammariin, otetaan pallot talteen (lähinnä ne mustat, kun harmaita voi liikutella muutenkin), ja puretaan ja rakennetaan sitä vihreää hökötystä sinne imurin suulle. Siinä se 8)
Hermot siinä kentässä menee, siitä ei pääse yli eikä ympäri. Kuten myös You Have to Explode the Headissa, jossa just nyt olen...
Hermot siinä kentässä menee, siitä ei pääse yli eikä ympäri. Kuten myös You Have to Explode the Headissa, jossa just nyt olen...
-
Viesti Kirjoittaja Paapa »
Onko tuossa todella vaan 4 tasoa? Ja viides joku extra. Taisin varmaan pelata sen jo ajat sitten loppuun?
iPad 2
MacBook 2 GHz Core 2 Duo
MacBook 2 GHz Core 2 Duo
-
Viesti Kirjoittaja Liuhuparta »
Pelissä on viisi kappaletta, joissa on jokaisessa kymmenisen kappaletta tasoja viimeistä kappaletta lukuunottamatta, jossa tasoja on puolet vähemmän. Kenttiä on siis runsaasti.
-
Viesti Kirjoittaja iMatu »
Tänään meni chapter 1 läpi ja tää ilmapallomaa mitä jengi on kirjoillu täällä oli imo suht helppo (oletan että puhuttiin chapter 1:n vikasta kentästä).
Olihan se pakko ostaa kun se makso vaivaset 14euroa ja halu pelata oli kova!
Olihan se pakko ostaa kun se makso vaivaset 14euroa ja halu pelata oli kova!
-
Viesti Kirjoittaja pehvo »
Nyt yksivuotispäivän kunniaksi on mahdollisuus ladata peli ja maksaa siitä sen minkä itse parhaaksi näkee, aivan vapaasti yhdestä sentistä miljoonaan euroon. Sivusto on kirjoitushetkellä alhaalla mutta toennee pian. Tarjous on voimassa 19.10.2009 asti.
http://www.2dboy.com/games.php
http://www.2dboy.com/games.php
-
Viesti Kirjoittaja Aaaron »
Tuo kenttä on kyllä pelin vaikeimmasta päästä. Itse ostin tuon Wiille ja pelailin sitten läpi kaikki muut paitsi pari viimeistä kaikkein vaikeinta kenttää. Pitäisiköhän taas yrittää...Macco kirjoitti:Hermot siinä kentässä menee, siitä ei pääse yli eikä ympäri. Kuten myös You Have to Explode the Headissa, jossa just nyt olen...
-
Viesti Kirjoittaja mikastus »
Kiitos tästä vinkistä, ostin aiemman lisenssini lisäksi toisen, joka tosin lähtee lahjaksi.pehvo kirjoitti:Nyt yksivuotispäivän kunniaksi on mahdollisuus ladata peli ja maksaa siitä sen minkä itse parhaaksi näkee
-
Viesti Kirjoittaja pehvo »
Yleisenä ohjeena voisi sanoa että katsokaa Youtubesta, jos on jumittunut pidemmäksi ajaksi johonkin kenttään. Sieltä löytyy läpimeno-ohje, hakuun vain goo chapter x level y.Aaaron kirjoitti:Tuo kenttä on kyllä pelin vaikeimmasta päästä. Itse ostin tuon Wiille ja pelailin sitten läpi kaikki muut paitsi pari viimeistä kaikkein vaikeinta kenttää. Pitäisiköhän taas yrittää...Macco kirjoitti:Hermot siinä kentässä menee, siitä ei pääse yli eikä ympäri. Kuten myös You Have to Explode the Headissa, jossa just nyt olen...

-
Viesti Kirjoittaja Macco »
Nääh, huijausta. Ennemmin sitä tahkoaa samaa kenttään vaikka päätä seinään välillä hakaten. Viidentenä vuorokautena hiiri tipahtaa kouristuneista ja kovettuneista sormista, verestävät silmät tuijottavat hetken tyhjyyteen. Sitten rohtuneiden huulien takaa pääsee naapuruston herättävä kirosana, tietokone tekee tuttavuutta 7 kerrosta alempana parkkipaikan asfaltin kanssa. Menee hetki, kun luolamiestä kävelytyyliltään ja kasvojen karvoitukseltaan muistuttava kilometrin päähän haiseva mies tulee rymisten ulko-ovesta kalsareissaan ja suuntaa päättäväisesti kohti lähintä Alkoa hakeakseen sieltä kossupullon. Uusi mielenkiintoinen harrastus on löytynyt.pehvo kirjoitti:Yleisenä ohjeena voisi sanoa että katsokaa Youtubesta, jos on jumittunut pidemmäksi ajaksi johonkin kenttään. Sieltä löytyy läpimeno-ohje, hakuun vain goo chapter x level y.
-
Viesti Kirjoittaja Lucy »
Olen erittäin kiitollinen tuolle synttäri-tempaukselle sillä ilman sitä en olisi ikinä kiinnostunut pelistä. Kun IGN:ssä joskus nostettiin WOG vuoden Wiipeliksi olin vaan hemmetin ärtynyt ja mollasin pelin ilman mitään kokemusta :D Sitten kun Touch Arcadessa peli nousi esille iPhone-version takia ja synttäriale mainittiin suurten kehujen kuorrutuksella, oli pakko kokeilla demo. Rakastuin välittömästi ja ostin koko pelin ihan hyvään hintaan kunnioituksenosotuksena laadukkaasta pelistä. Erityisesti musiikki, äänet ja tunnelma vetoavat, Sign Painter on ylihauska XD
Nyt on enää päänräjäytys-kenttä läpäisemättä, tosin muutamaan otteeseen on ollut pakko huijata YT-videoilla. Mutta se tunne kun keksi miten vaikea kenttä läpästiin oli aivan mahtava! Mulla meni siinä vatsalaukku-kentässä ihan laittoman paljon aikaa keksimiseen miten sieltä huipulta pääsi kentän läpi. Harmi etteivät tee jatko-osaa...
Nyt on enää päänräjäytys-kenttä läpäisemättä, tosin muutamaan otteeseen on ollut pakko huijata YT-videoilla. Mutta se tunne kun keksi miten vaikea kenttä läpästiin oli aivan mahtava! Mulla meni siinä vatsalaukku-kentässä ihan laittoman paljon aikaa keksimiseen miten sieltä huipulta pääsi kentän läpi. Harmi etteivät tee jatko-osaa...
"The Enrichment Center once again reminds you that Android Hell is a real place where you will be sent at the first sign of defiance."
-
Viesti Kirjoittaja Aaaron »
No ei tuossa Explode the Headissa ole mitään sellaista, että pitäisi Youtubesta katsoa vinkkejä, sen tornin tekeminen vain ei ole niin helppoa, kun se tuppaa kaatumaan ennen kuin saa siitä tarpeeksi korkean. Tuossa tein itse kaksi tornia molemmin puolin ja yhdistin pään yläpuolelta miljoonan epäonnistuneen yrityksen jälkeen. Loppu olikin helppoa.pehvo kirjoitti:Yleisenä ohjeena voisi sanoa että katsokaa Youtubesta, jos on jumittunut pidemmäksi ajaksi johonkin kenttään. Sieltä löytyy läpimeno-ohje, hakuun vain goo chapter x level y.Aaaron kirjoitti:Tuo kenttä on kyllä pelin vaikeimmasta päästä. Itse ostin tuon Wiille ja pelailin sitten läpi kaikki muut paitsi pari viimeistä kaikkein vaikeinta kenttää. Pitäisiköhän taas yrittää...Macco kirjoitti:Hermot siinä kentässä menee, siitä ei pääse yli eikä ympäri. Kuten myös You Have to Explode the Headissa, jossa just nyt olen...
Palaa sivulle “Pelit ja pelaaminen”
Hyppää
- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka