Repe ryökäle, kannattaa pitää suuta soukemmalla siellä ihmiskunnan perähikiällä
Tosissaan, siellä puhutaan mukavia, syödään/juodaan ja ylistetään mäkkejä. Viime kerralla nousi jollain tapaa myös pintaan ajatus järjestäytymisestä, jotta saataisiin "voimaa rintamaan" ja saatettaisiin saada aikaiseksi jotain fotarikoulutusta tai vastaavaa.
Kesämiitti kuulostaa hyvältä, kunhan joku vaan ottaisi moisen organisoidakseen, itselle kesämöäkkielämän takia mahdotonta. Osallistua voin kyllä.
designed kirjoitti:J
Kyllä tämä tästä, koskas seuraavan kerran?
NIin, saadaanko me turkuun uusi tapaaminen? Kesä alkaa olemaan ohitse ja elämä rauhoittuu pikkuhiljaa, talveksi siis voisi kehitellä taas näkemistä?
Ja vaikken viimeksi pääsyt paikalle niin usko hyvään on kova!
(en ota tällä avauksella harteillene järjestelijän rms. viittaa, tutkiskelen vaan mielenkiinnon määrää...)
Onko kiinnostuneita?
Nätti-Nikke kirjoitti:Ihan mukavia nuo kebab vihjeet, mut kertoisiko joku, mitä siellä tapaamisissa tehdään?
Edit. Niin ja mun mielestä parhaat kebabit on Kuningas Kebabissa. Ehkä hiukan hintavat, mut liha on kunnon lihaa eikä mitään ihme kasaan puristettu mössöä.
Totta turiset, hyviä (=parhaita) ne ovat, mut Kunkun kebut on ihan törkeen kalliita liki 10€/kebab = LIIKAA... ei se nyt niin gurmeeta ole
Jaa että taas haluaa porukka tavata... Turussa taitaa olla kyllä aika aktiivinen scene omenarintamalla. Ja mitä joku järjestäytymisestä puhui niin eikö yksi omppulafka jo riitä? Vai onko ne liian tylsiä?
Itse olen Turusta poissa englannin maalla vielä 3 viikkoa mutta olisihan se ihan jännä nähdä minkä näköistä porukkaa avatarien takana lymyilee.
Nätti-Nikke kirjoitti:Ihan mukavia nuo kebab vihjeet, mut kertoisiko joku, mitä siellä tapaamisissa tehdään?
Edit. Niin ja mun mielestä parhaat kebabit on Kuningas Kebabissa. Ehkä hiukan hintavat, mut liha on kunnon lihaa eikä mitään ihme kasaan puristettu mössöä.
Totta turiset, hyviä (=parhaita) ne ovat, mut Kunkun kebut on ihan törkeen kalliita liki 10€/kebab = LIIKAA... ei se nyt niin gurmeeta ole
Jaa-ha pitäsköhän mun tuoda mukanani oikeat Mehmetin Erikoiset. Montako tarvittais? 8)
Quod scripsi, scripsi
– – –
iMac QuadCore i5 21,5" Mid 2011, 2,7 Ghz, 16 GB, 1 TB, Mac OS X 10.11.6
MacBookAir M1, 13"
Pbman kirjoitti:Jaa että taas haluaa porukka tavata... Turussa taitaa olla kyllä aika aktiivinen scene omenarintamalla. Ja mitä joku järjestäytymisestä puhui niin eikö yksi omppulafka jo riitä? Vai onko ne liian tylsiä?
Nyt ei minulla välähdä, mitä omppulafkaa täällä turussa tarkoitat? Mennyt minulta täysin ohi.
Pbman kirjoitti:Jaa että taas haluaa porukka tavata... Turussa taitaa olla kyllä aika aktiivinen scene omenarintamalla. Ja mitä joku järjestäytymisestä puhui niin eikö yksi omppulafka jo riitä? Vai onko ne liian tylsiä?
Nyt ei minulla välähdä, mitä omppulafkaa täällä turussa tarkoitat? Mennyt minulta täysin ohi.
Lähinnä siis fiMUGia tarkoitin.. en tiedä kuinka paljon heillä on Turussa juttuja, mutta itse periaatteesta hieman vastustan kilpailevien porukoiden perustamista näin pienessä maassa.
Mielestäni Kokoomuskin riittäisi ihan hyvin ajamaan kaikkien kansalaisten asiat. Ihan kuin piruillakseen osa jengistä kuitenkin tekee homman vaikeaksi ja äänestää sinne jotain punikeita häiritsemään vakavien asioiden käsittelyä.
Joo, se! Sen verran keltanokka applen ja co:n kanssa ettei heti tajunnut.
Olen kyllä katsellut niiden sivuja, vaikuttaa vaan pk-keskeiseltä.
Enkä varsinaisesti tarkoittanut uuden porukan perustamista vaan uutta ja epävirallista illan-/päivänviettoa hyvässä seurassa.
Mut jos joku aktiivi nyt tietää täällä päin olevaa tapahtumaa niin kertokoon siitä eteenpäin....
Olisiko kiinnostuneita pistämään mäkkikerhoa taas pystyyn? Olis siis hyvin vapaamuotoinen, mutta olis joku järkevä aihe omppuihin liittyen kokoontua.
esim. ensi viikolla ma/ti/ke vaikka Kertussa/Bremerissä/Cosmic Cafessa klo 19-21 virallinen aika. Ihanteellinen paikka olis keskustassa missä on netti, tilaa isommalle porukalle olla rauhassa ja saa kaljaa/purtavaa.
Jos on innostuneita, niin vois pitää vaikka suunnilleen kerran kuussa teemoilla ja teemat helppoja. esim. teemana hiiret ja näppikset, eli oma hiiri mukaan niin pääsee vertailemaan kavereiden vastaavia. .. ja tietty tuotejulkistusten kohdalla vois sovittaa. Voisin (tai joku muukin, jolla on kontakteja) vaikka kysyä sitten vähänä "sponssia" / ohjelmaa paikallisilta alan liikkeiltä. Muita teemoja esim. miniläppärit, kosketusnäyttökännykät, kuulokkeet, takuu.
Kannattaa tosiaan sopia tapaaminen sen verran tulevaisuuteen, että tieto tapaamisesta ehtii tavoittaa kaikki kiinnostuneet. Kerran kuussa -tapaamiset ovat hyvä ajatus, Helsingissä osanotto on vaan ollut viime aikoina niukkaa. Oulussa tapaamisia on ollut noin kerran vuodessa ja osanotto runsasta.
Voisi ehkä olla tosiaan korkeintaan sitten peri kertaa vuodessa. Siirretään tapaaminen (mahdollisen seuraavan Apple Eventin kohdalle) marraskuuhun. Terrorismin epävirallinen vuosijuhlapäivä, Maanantai 9.11. klo 19.?