Kerrankin järkevä keskustelunaihe: http://www.kostiala.fi/images/IMG_0862.jpgMikael K. kirjoitti:Kirjoitus oli mukavan humoristinen ja sai aiheen herättämän ryppyotsaisuuden edes hetkeksi oikenemaan. Osaako joku selittää mitä on se kuuluisa tuppeen sahattu lauta?
Matin mediapeli..
-
Re: Matin mediapeli..
Viesti Kirjoittaja Sherukka »
-
Viesti Kirjoittaja Mikael K. »
Selvisi sekin mysteeri. Kiitos infosta.Sherukka kirjoitti:Kerrankin järkevä keskustelunaihe: http://www.kostiala.fi/images/IMG_0862.jpgMikael K. kirjoitti:Kirjoitus oli mukavan humoristinen ja sai aiheen herättämän ryppyotsaisuuden edes hetkeksi oikenemaan. Osaako joku selittää mitä on se kuuluisa tuppeen sahattu lauta?
-
- Vuoden Homppulainen 2009
Viesti Kirjoittaja Repe Ruutikallo »
Aivan varmasti ovatkin, jos aihe tutkitaan yliopistotason kriteerein. Sitä en tiedä paljonko, mutta numeroitten suunnasta olen täysin varma.yanimage kirjoitti:Jossain vaiheessa elin sellaisessa harhaluulossa, että Mac -käyttäjät olisivat tavallista fiksumpaa porukkaa.
Jos haluaa tutustua enimmäkseen Microsoftin käyttöjärjestelmiä käyttävien fiksuuteen, suomi24 on ehtymätön aarreaitta. Suosittelen lämpimästi.
![Hymy [:)]](./images/smilies/icon_smile.gif)
– Kuvateksti Aamulehdessä 18.3.2012
-
Viesti Kirjoittaja Touho »
Ilmeisesti et sitten itsekään kuulu ko. Mac-käyttäjiin.yanimage kirjoitti:Jossain vaiheessa elin sellaisessa harhaluulossa, että Mac -käyttäjät olisivat tavallista fiksumpaa porukkaa.
Nääs kun se fiksumpi jonkun muun kuin mäkin käyttäjä oliis perustellut moisen möläytyksensä jotenkin, tai edes viitannut siihen, mihin tuo fiksuuden epäilys liittyy. Mutta joo, harhaluulohan se toki vaan on.
-
Viesti Kirjoittaja Teppo Tulppu »
-
Viesti Kirjoittaja Salamijakk »
- Salamijakk
-
Viesti Kirjoittaja rthghdfger »
Jos jätetään ensimmmäisestä määrityksestä nerous pois, niin kysessä on aikamoinen nollamääritys.Salamijakk kirjoitti:Fiksu
"Viisas ihminen on omasta mielestään viisas tai nero, mutta muiden mielestä hullu tai taiteilija."
"Älykäs: sellainen, jolla on älyä tai joka on nopeaälyinen."
Jälkimmäinen on kokonaisuudessaan nollamääritys.
-
Nähdäkseni olette virkamies tai vastaavan koulutusteorian saanut henkilö. Ilmeisesti ette ole kovinkaan lahjakas matematiikassa, mutta matematiikan pedagookinentaso suomessa onkin nähty kansainvälisessä vertailussa ongelmallisena.McPekkis kirjoitti:Jos jätetään ensimmmäisestä määrityksestä nerous pois, niin kysessä on aikamoinen nollamääritys.Salamijakk kirjoitti:Fiksu
"Viisas ihminen on omasta mielestään viisas tai nero, mutta muiden mielestä hullu tai taiteilija."
"Älykäs: sellainen, jolla on älyä tai joka on nopeaälyinen."
Jälkimmäinen on kokonaisuudessaan nollamääritys.
Itse en ole edellä mainittuja argumentteja kirjoittanut, vaan poimin ne googlella wikipediasta, näin ollen uskon kaikkea kirjoituksia siivilöiden, enkä pidä lainaamiani argumentteja absoluuttisina totuuksina. Yleensäkään mitään en rohkene pitää absoluuttisena.
- Salamijakk
-
Ilmeisesti suhtauduit edelliseen kommenttiini pitäen sitä absoluuttisena.Salamijakk kirjoitti:Yleensäkään mitään en rohkene pitää absoluuttisena.
Olen pahoillani jos ärsytin kommentillani.
-
Olen hyvilläni, että menen pian nukkumaan, mutta siitä en päätä minä siis absoluuttisesti. Olen huono ärsyyntymään älykkäässä seurassa.McPekkis kirjoitti:Ilmeisesti suhtauduit edelliseen kommenttiini pitäen sitä absoluuttisena.Salamijakk kirjoitti:Yleensäkään mitään en rohkene pitää absoluuttisena.
Olen pahoillani jos ärsytin kommentillani.
- Salamijakk
-
Ymmärrän siis että pidät minua kahden viestin jälkeen imbesillinä. It's okey bro.Salamijakk kirjoitti:Olen hyvilläni, että menen pian nukkumaan, mutta siitä en päätä minä siis absoluuttisesti. Olen huono ärsyyntymään älykkäässä seurassa.
-
Odotan kovasti suomen rikosaavistajat sarjaa, missä voisin naida vanhasen tämän hektistä pyöräilysatulan värähtelevää. Tuskin Vanhanen Aikkua sais, tai ainakaan siltä sais.
- Salamijakk
-
- Vuoden Homppulainen 2009
Viesti Kirjoittaja Repe Ruutikallo »
Eikös älykkäiden ja imbesillien välissäkin ole jotain asteita sentään?McPekkis kirjoitti:Ymmärrän siis että pidät minua kahden viestin jälkeen imbesillinä. It's okey bro.Salamijakk kirjoitti:Olen hyvilläni, että menen pian nukkumaan, mutta siitä en päätä minä siis absoluuttisesti. Olen huono ärsyyntymään älykkäässä seurassa.
![Neutraali [:|]](./images/smilies/icon_neutral.gif)
"Te olette juuri ja juuri älykäs, mutta jos olisitte vastannut vielä yhteenkin kysymykseen väärin, teidät luokiteltaisiin imbesilliksi. Onneksi olkoon, ja seuraava testi taas viiden vuoden päästä."
![Kieli [:P]](./images/smilies/icon_razz.gif)
– Kuvateksti Aamulehdessä 18.3.2012
-
Viesti Kirjoittaja NeliX4 »
-
Viesti Kirjoittaja arisel »
Vanhustenhuollon kurja jama on kaikkien tiedossa - onko pääministerillä osuutta asiaan?Touho kirjoitti:Demokratian näennäisyydestä osittain samoilla linjoilla, mutta kertoisitko vähän tarkemmin, mitä tarkalleen Vanhanen on virassaan tyrinyt, eli luettelepa ne virheet, valehtelut ja hyysäämiset tähän todisteineen.JAK kirjoitti:Vanhanen on tehnyt niin paljon virheitä, valehdellut, touhunnut omiaan, hyysännyt savolaisia. Tosiasiahan on, että tässä maassa ei aitoa demokratiaa ole.
-
Viesti Kirjoittaja KunkkuJ »
Suomi ei ole mikään diktatuuri, missä yksi henkilö päättäisi asiat, ei edes yksi puolue. Ajatus, että vanhustenhuollon kurja tila olisi Vanhasen aikaan saama, on populismia kirkkaimmillaan. Noin suuressa asiassa ei ole aikoihin tehty mitään selkeää linjanvetoa, tahi muutosta minkään hallituksen toimesta. Tässä maassa edetään enemmän ajautumalla kuin tiukasti ohjaamalla.arisel kirjoitti: Vanhustenhuollon kurja jama on kaikkien tiedossa - onko pääministerillä osuutta asiaan?
-
Viesti Kirjoittaja arisel »
Notta selvennetääs hieman:KunkkuJ kirjoitti:Suomi ei ole mikään diktatuuri, missä yksi henkilö päättäisi asiat, ei edes yksi puolue. Ajatus, että vanhustenhuollon kurja tila olisi Vanhasen aikaan saama, on populismia kirkkaimmillaan. Noin suuressa asiassa ei ole aikoihin tehty mitään selkeää linjanvetoa, tahi muutosta minkään hallituksen toimesta. Tässä maassa edetään enemmän ajautumalla kuin tiukasti ohjaamalla.arisel kirjoitti: Vanhustenhuollon kurja jama on kaikkien tiedossa - onko pääministerillä osuutta asiaan?
arisel kirjoitti:onko pääministerillä osuutta asiaan?
- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka