M: Apple iPhone 3G S 32 GB musta Jail Break tehty
Vain Applen omat tuotteet.
Alueen säännöt
Ole hyvä ja tutustu Hopeisen Omenan kauppapaikan sääntöihin (6.1.2017) ennen uuden ilmoituksen tekemistä.
Ole hyvä ja tutustu Hopeisen Omenan kauppapaikan sääntöihin (6.1.2017) ennen uuden ilmoituksen tekemistä.
14 viestiä
• Sivu 1/1
-
Poromies
M: Apple iPhone 3G S 32 GB musta Jail Break tehty
Viesti Kirjoittaja Poromies »
Myynnissä Apple iPhone 3G S 32 GB puhelin. Puhelin on väriltään musta. Puhelin on avaamattomassa pakkauksessa (muovit päällä). Puhelin on Sonera lukittu (Sonera ja TeleFinland). Kääsittääkseni lukitus on kuitenkin mahdollista ohjelmallisesti purkaa (?). HP 700 €, tarjouksia otetaan vastaan 22.10.2009 klo 14.00 asti.
Edit. Ei ole enään muoveissa puhelin.
Edit. Ei ole enään muoveissa puhelin.
Viimeksi muokannut Poromies, 22.10.2009 klo 15.04. Yhteensä muokattu 4 kertaa.
-
Jussi56
Re: M: Apple iPhone 3G S 32 Gb musta
Viesti Kirjoittaja Jussi56 »
Onko firmiksen versiosta tietoa ?
--MacBook Pro 15" iMac 27" - -2x AppleTV - Time Capsule- iTouch 16Gb -vanhempia Ipodeja kasa :)-- iPhone 6s 64GB -iPhone X
-
Poromies
Re: M: Apple iPhone 3G S 32 Gb musta
Varmaa tietoa ei ole. Ystäväni haki omansa perjantaina ja siinä oli 3.01 (tai näin hän ainakin sanoi). Joten voisin olettaa, että tässä on sama.Jussi56 kirjoitti:Onko firmiksen versiosta tietoa ?
-
rytökärppä
Re: M: Apple iPhone 3G S 32 GB musta
Viesti Kirjoittaja rytökärppä »
Öö, lienee oikeutettua kysyä, miksi myyt.
Hintapyyntö on _hieman_ korkea(700?), koska laite on kytky ja vastaavan saa täysin uutena vajaalla 5,5 sadalla..?
Ja jos ostosta ei ole kulunut 6kk (jolloin voi maksaa loput tuotteen hinnasta), tuote on kytky-sopimuksen mukaan vielä soneran omistaja. Ellet tietenkin maksanut koko tuotetta suoraan kassalla?
Jokatapauksessa vähän erikoinen myyntitarjous..
Hintapyyntö on _hieman_ korkea(700?), koska laite on kytky ja vastaavan saa täysin uutena vajaalla 5,5 sadalla..?
Ja jos ostosta ei ole kulunut 6kk (jolloin voi maksaa loput tuotteen hinnasta), tuote on kytky-sopimuksen mukaan vielä soneran omistaja. Ellet tietenkin maksanut koko tuotetta suoraan kassalla?
Macbook Pro 13" 2,4/4/250
iPhone 3GS/32
iPhone 3GS/32
-
elem3nt
Viesti Kirjoittaja elem3nt »
Sama puhelin jonka myit jo kertaalleen? Ja nyt vielä 100 erkkiä kalliimpi? http://www.hopeinenomena.net/viewtopic. ... 9&t=132264
Selitys voisi olla paikoillaan..
-
Poromies
Laite ei ole sama. Laite johon viittaat on jo myyty, kuten ketjussa lukee. Tämä on ihan uusi puhelin muovit vielä päällä, tuosta johon viittaat otin muovit pois. Mielestäni on asiatonta tulla toisen myyntiketjuun arvailemaan mitään. Enkä ole ilmoittanut hintaa, jolla puhelin lähtee. Olen ilmoittanut vain hintapyynnön, jolla puhelin lähtee "heti".elem3nt kirjoitti:Sama puhelin jonka myit jo kertaalleen? Ja nyt vielä 100 erkkiä kalliimpi? http://www.hopeinenomena.net/viewtopic. ... 9&t=132264
-
Poromies
En ole ilmoittanut tiukkaa hintaa vain hintapyynnön. Mistä meinaat saada tälläisen puhelimen "heti mukaan 5,5 sadalla"?rytökärppä kirjoitti:Öö, lienee oikeutettua kysyä, miksi myyt.
Edit. Niin ja suosittelen lukemaan Soneran ehdot uudelleen.
-
elem3nt
Viesti Kirjoittaja elem3nt »
Olen pahoillani, en tarkoittanut mitenkään pahalla. Lähinnä tuossa arvellutti tuo edelliseen myyntiketjuun kirjoittamasi viesti:Poromies kirjoitti:Laite ei ole sama. Laite johon viittaat on jo myyty, kuten ketjussa lukee. Tämä on ihan uusi puhelin muovit vielä päällä, tuosta johon viittaat otin muovit pois. Mielestäni on asiatonta tulla toisen myyntiketjuun arvailemaan mitään.
Että jos kerran et enään saanut tuota edellistä tilausta peruttua, ja sitten sait puhelimen, ja sait sen myytyäkin, niin mistä tämä toinen puhelin nyt yhtäkkiä ilmestyi, vai olitko tilannut kaksi? Mutta jos puhelin tosiaan on kerran eri, niin ei siinä mitään, onnea myyntiin!Poromies kirjoitti:Tilasin puhelimen 1.7.2009 ja maksoin samantien. Puhelimen toimitus kesti kuitenkin niin pitkään, että sain puhelimen vasta perantaina 2.10.2009. Koska vanha puhelimeni (N95) veteli viimeisiään jo kesäkuussa ja hajosi lopullisesti heinäkuussa ostin itselleni toisen puhelimen. Tilausta ei pystynyt Soneralta peruuttamaan enään tässä vaiheessa (tai näin ainakin väittivät puhelimitse). Toki voin puhelimen nyt heille palauttaa (14 vrk palautus oikeus), mutta ajattelin kokeilla josko saisin sen itse myytyä eteenpäin.
-
Machine
Viesti Kirjoittaja Machine »
Minä voin todistaa, ettei puhelin ainakaan ole sama, koska olin samaan aikaan ostamassa Poromieheltä iMaciä, kun toinen kaveri oli hakemassa sitä edellistä iPhonea. Että näin.
-
Poromies
Kyllä, tilasin siis kaksi (oikeastaan kolme) iPhonea Soneralta (kiitos heidän sähläilyjen). Heidän ei pitänyt toimittaa minulle yhtään puhelinta. Minun ei ole mikään pakko tätäkään puhelinta myydä, sillä minulla on torstaihin asti aikaa palauttaa puhelin Soneralle (lähden perjantaina työmatkalle, jonka aikana 14 vrk puhelimen saapumisesta tulee täyteen). Siksi aikaraja on vedetty torstaihin. Jos kukaan ei puhelinta pikaisesti halua toimitan sen Soneralle takaisin.elem3nt kirjoitti:Olen pahoillani, en tarkoittanut mitenkään pahalla. Lähinnä tuossa arvellutti tuo edelliseen myyntiketjuun kirjoittamasi viesti:Poromies kirjoitti:Laite ei ole sama. Laite johon viittaat on jo myyty, kuten ketjussa lukee. Tämä on ihan uusi puhelin muovit vielä päällä, tuosta johon viittaat otin muovit pois. Mielestäni on asiatonta tulla toisen myyntiketjuun arvailemaan mitään.
Että jos kerran et enään saanut tuota edellistä tilausta peruttua, ja sitten sait puhelimen, ja sait sen myytyäkin, niin mistä tämä toinen puhelin nyt yhtäkkiä ilmestyi, vai olitko tilannut kaksi? Mutta jos puhelin tosiaan on kerran eri, niin ei siinä mitään, onnea myyntiin!Poromies kirjoitti:Tilasin puhelimen 1.7.2009 ja maksoin samantien. Puhelimen toimitus kesti kuitenkin niin pitkään, että sain puhelimen vasta perantaina 2.10.2009. Koska vanha puhelimeni (N95) veteli viimeisiään jo kesäkuussa ja hajosi lopullisesti heinäkuussa ostin itselleni toisen puhelimen. Tilausta ei pystynyt Soneralta peruuttamaan enään tässä vaiheessa (tai näin ainakin väittivät puhelimitse). Toki voin puhelimen nyt heille palauttaa (14 vrk palautus oikeus), mutta ajattelin kokeilla josko saisin sen itse myytyä eteenpäin.
-
Poromies
Henkilön kenen piti tänään tulla puhelin noutamaan ei tullut, eikä ilmoittanut mitään. Puhelin on nyt myynnissä 600 € sille, joka pystyy huomisen (torstain) aikana tulla puhelimen noutamaan tai jolle voin puhelimen toimittaa (asuu helsingissä).
-
Poromies
Puhelimen firmis on v.3.1.2
Viimeksi muokannut Poromies, 22.10.2009 klo 15.00. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
-
strong
Viesti Kirjoittaja strong »
Soneralta voikin odottaa tällaista sähläilyä, esim. Soneran nettikaupan tilausten peruminen on mahdollista mutta erittäin epävarmaa ja hankalaa.Poromies kirjoitti:Kyllä, tilasin siis kaksi (oikeastaan kolme) iPhonea Soneralta (kiitos heidän sähläilyjen). Heidän ei pitänyt toimittaa minulle yhtään puhelinta. Minun ei ole mikään pakko tätäkään puhelinta myydä, sillä minulla on torstaihin asti aikaa palauttaa puhelin Soneralle (lähden perjantaina työmatkalle, jonka aikana 14 vrk puhelimen saapumisesta tulee täyteen). Siksi aikaraja on vedetty torstaihin. Jos kukaan ei puhelinta pikaisesti halua toimitan sen Soneralle takaisin.elem3nt kirjoitti:Olen pahoillani, en tarkoittanut mitenkään pahalla. Lähinnä tuossa arvellutti tuo edelliseen myyntiketjuun kirjoittamasi viesti:Poromies kirjoitti:Laite ei ole sama. Laite johon viittaat on jo myyty, kuten ketjussa lukee. Tämä on ihan uusi puhelin muovit vielä päällä, tuosta johon viittaat otin muovit pois. Mielestäni on asiatonta tulla toisen myyntiketjuun arvailemaan mitään.
-
Poromies
Re: M: Apple iPhone 3G S 32 GB musta Jail Break tehty
Puhelimelle on nyt tehty jailbreak.
14 viestiä
• Sivu 1/1
Hyppää
- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka