EDIT: Johtuikohan siitä, että ei ollut 3.0 jailbreikattu?

Viesti Kirjoittaja legace »
Viesti Kirjoittaja juu-zo »
Lataileppa itse pwnage tool ja tuo 3.1.2 restore firmis vaikkapa täältä http://iclarified.com/entry/index.php?enid=5432 ja teet itse oman custom firmiksen. Itse teen aina tällä tavalla jb:n kun pwnage toolia käytän.legace kirjoitti:Olen nyt viimeiset tunnit yrittänyt tunkea infin custom firmistä sisään, siinä kuitenkaan onnistumatta. Aina jää "Preparing iPhone for restore" kohtaan. Ei auttanut yhtään mikään (iTunes uudelleenasennus, DFU-mode, restore mode, jne.)Nyt menossa virallinen 3.1.2 sisään, kun ei suostu heräämään henkiin muuten.. Soneralla mennään, joten ei tuo nyt pahemmin menoa haittaa, mutta ainahan pitäisi olla plan B.
Viesti Kirjoittaja inf »
nuo toimii vain jos 3.0 on jailbreakattulegace kirjoitti:Olen nyt viimeiset tunnit yrittänyt tunkea infin custom firmistä sisään, siinä kuitenkaan onnistumatta. Aina jää "Preparing iPhone for restore" kohtaan. Ei auttanut yhtään mikään (iTunes uudelleenasennus, DFU-mode, restore mode, jne.)Nyt menossa virallinen 3.1.2 sisään, kun ei suostu heräämään henkiin muuten.. Soneralla mennään, joten ei tuo nyt pahemmin menoa haittaa, mutta ainahan pitäisi olla plan B.
Viesti Kirjoittaja Trac3r »
Viesti Kirjoittaja teidon »
Jailbreikin tekeminen Blackra1n -nimisellä ohjelmalla on todella helppoa. Kytke ensin iPhone koneeseen ja anna iTunesin synkata ja varmuuskopioida iPhone. Mene samalla tietokoneen nettiselaimella blackra1n.comiin, klikkaa joko Win tai Mac logoa (kumman omistat), pura se tiedosto, käynnistä Blackra1n (odota, että iTunes on tehnyt hommansa), paina Make it Rain -nappia ja odota että iPhone käynnistyy uudelleen. Jailbreak on tehty. Tämän jälkeen iPhonesta löytyy Blackra1n -ohjelma jolla voit asentaa Cydian iPhoneen. Mitään vaaraa iPhonen hajoamisesta tjsp. ei tietääkseni ole Blackra1nia käytettäessä.Trac3r kirjoitti:olisiko joku valmis jailbreikkaa minun iphonen pientä korvausta vastaan? Espoon matinkylässä itse asustelen... laittakaa privaa
Viesti Kirjoittaja Jim-Bone-Eye »
Viesti Kirjoittaja egoste »
Viesti Kirjoittaja ookkerpak »
Viesti Kirjoittaja Tege »
Kun lukee vähän ylemmäs niin inf on tehnyt jakoon 3.1.2 FW:t toolilla -> http://www.inf.fi/iphone/firmwaresookkerpak kirjoitti:Mä asensin 3.1.2:n 32Gb 3GS:aan. Sen jälkeen jailbreikkasin blackra1nilla. Rock, Cydia ja Icy asentu ok, samoin winterboard. Teemaa ei silti saa muutettua miksikään eikä oikeastaan mitään muutakaan. Tutoriaalit ja keskustelufoorumit on kahlattu niin moneen kertaan läpi että mä olen aivan varma siitä että mä en tee mitään väärin. Onko tullu vastaan samaa vaivaa ja mitäs mun pitäis tehdä? Ostaa mäkki ja käyttää pwnagetoolia? Ei oo rahaa.
Viesti Kirjoittaja legace »
Asenna pelkästään Cydia.ookkerpak kirjoitti:Mä asensin 3.1.2:n 32Gb 3GS:aan. Sen jälkeen jailbreikkasin blackra1nilla. Rock, Cydia ja Icy asentu ok, samoin winterboard. Teemaa ei silti saa muutettua miksikään eikä oikeastaan mitään muutakaan. Tutoriaalit ja keskustelufoorumit on kahlattu niin moneen kertaan läpi että mä olen aivan varma siitä että mä en tee mitään väärin. Onko tullu vastaan samaa vaivaa ja mitäs mun pitäis tehdä? Ostaa mäkki ja käyttää pwnagetoolia? Ei oo rahaa.
Viesti Kirjoittaja Pyrzi »
Ei onnistunut JB. Omalle sain tehtyä, mutta tuohon uunituoreeseen en. Eli onko tämä nyt niitä ihan uusia joihin ei onnistu, vai pitäisikö kaikkiin onnistua? Eli siis viitaten tähän uutiseen: http://macmaa.com/2009/10/14/apple-laht ... a-vastaan/egoste kirjoitti:Siis vankilapako onnistuu, mutta unlock ei - jos on uusin 3.1.2 ohjelmisto...
Hakua kannattaa käyttää...
Ensiksi yritin Pwnagetoolilla, mutta kun custom firmware on asentunut, puhelin käynnistyy suoraan palautustilaan. Sama tapahtuu Rain työkalulla.egoste kirjoitti:No mihin se homma tyssää?
Viesti Kirjoittaja pua »
Eli siis sait jailbreakattua puhelimen?pua kirjoitti:Kävin tänään (eilen) hakemassa Soneralta mustan 32gbsen iPhone 3G(S) ja aikani pähkäiltyäni kuulin jailbreakauksesta. Ongelmanahan on vain se, että blackra1nin runnattua kys. puhelin tosiaan menee ns. blackrain taustakuvalliseen tilaan, jossa tietenkin asianmukainen "loading" bari ja blackra1nin applicationi pyytää odottamaan että puhelin boottaa itsensä. Hetken päästä puhelin sammuu, eikä sitä saa enää millään takaisin päälle, iTunes kyllä tunnistaa ja jaksaa valittaa että puhelin ei toimi ellei sitä palauta. Mikä tässä nyt kusee? Luin tuon artikkelin siitä, että Apple olisi tuonu jotain jailbreakesteisiä (toistaiseksi) puhelimia markkinoille, muttei kai ne nyt peeveli noin nopeasti pääsisi Suomeen?
Tuntuu todella kurjalta kysyä apua, mutta minkäs sille voi kun ei vain tunnu löytävän mistään mitään :<
Jahas. Tää oli kyllä toinen kerta kun yritin kattoa mitä tosta jailbreakauksesta tulee, mutta tällä kertaa iTunes toteaa ettei kykene palauttamaan puhelinta. Mitä helv... ?
Päivitys 2: Toimihan se sittenkin
Viesti Kirjoittaja tonnikala »
Viesti Kirjoittaja inf »
3.1:llä tuntuvat tulevan. Eli unlockaus on niiden osalta no-go. Ja kohta varmaan alkaa Sonerallekin tulemaan noita uudella bootromilla varustettuja luureja joten silloin loppuu myös jailbreakkaus joksikin aikaa...tonnikala kirjoitti:Millä ohjelmisoversiolla nuo Soneran viime päivinä toimittat iPhone 3GS:t ovat olleet? Ovatko nämä siis olleet niitä, joita ei pysty unlockaamaan?
Viesti Kirjoittaja pua »
En, mutta sainkin sen palautettuaPyrzi kirjoitti: Eli siis sait jailbreakattua puhelimen?
Ok, eli sama ongelma kuin minulla isän puhelimen kanssa. Alan pikkuhiljaa uskomaan, että nämä on niitä uusia joita ei voi vielä JB.pua kirjoitti:En, mutta sainkin sen palautettuaPyrzi kirjoitti: Eli siis sait jailbreakattua puhelimen?
Viesti Kirjoittaja pua »
Suhteellisen masentavaa että tää homma on vedetty näin kaupalliseksPyrzi kirjoitti:Ok, eli sama ongelma kuin minulla isän puhelimen kanssa. Alan pikkuhiljaa uskomaan, että nämä on niitä uusia joita ei voi vielä JB.pua kirjoitti:En, mutta sainkin sen palautettuaPyrzi kirjoitti: Eli siis sait jailbreakattua puhelimen?
Palaa sivulle “iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS”