Tilasin iPhone 3G S m32:n 5.8 ja valitsin noutopaikaksi paikallisen Sonera Kaupan. Puhelin saapui 2.10. postin kautta. Tänään soitettiin ko. Sonera Kaupasta että iPhonenne on noudettavissa! Kysyin et maksaako se, sanoivat että sopimuksen mukaan.. eli ei maksa!
En ole vielä hakenut toista iPhonea mutta ihmetyttää vain tämä Soneran kontrolli. Sitähän ei saisi varmasti samalle sim-kortille mutta jailbreakilla ja unlockilla ilmainen puhelin?!
Tämä selittänee myös miksi bräniköitä, käyttämättömiä 3G S:iä on ollut Myydään -palstalla niin paljon ja foorumilta olen lukenut muillekin tulleen tuplakappaleita. Reilua, vai liian reilua ollakseen totta1?
Ilmaisia iPhoneja? (Soneran tuplatoimitukset)
Keskustelua laitteista. Huom! Tänne vain keskustelu itse laitteista, ei ohjelmista tai iOS-käyttöjärjestelmästä
9 viestiä
• Sivu 1/1
-
Ilmaisia iPhoneja? (Soneran tuplatoimitukset)
Viesti Kirjoittaja Epe »
-
Re: Ilmasia iPhoneja? (Soneran tuplatoimitukset)
Viesti Kirjoittaja legace »
Ei helvetissä ole ilmainen. Koska et saa samalle kortille, puhelimilla on eri sopimukset, jonka takia niistä molemmista tulee maksaa. Kyllähän mullekin on tullut jo 3 puhelinta, joista olen kuitenkin ottanut vain yhden, kun se riittää tarpeisiini vallan mainiosti.
-
Re: Ilmasia iPhoneja? (Soneran tuplatoimitukset)
Viesti Kirjoittaja inf »
Tämä olisikin hienoa että ei maksaisi. Mutta joudut tosiaan tekemään uuden liittymäsopimuksen, joten normimaksut pamahtaa ihan normaalisti.Epe kirjoitti:Tilasin iPhone 3G S m32:n 5.8 ja valitsin noutopaikaksi paikallisen Sonera Kaupan. Puhelin saapui 2.10. postin kautta. Tänään soitettiin ko. Sonera Kaupasta että iPhonenne on noudettavissa! Kysyin et maksaako se, sanoivat että sopimuksen mukaan.. eli ei maksa!
En ole vielä hakenut toista iPhonea mutta ihmetyttää vain tämä Soneran kontrolli. Sitähän ei saisi varmasti samalle sim-kortille mutta jailbreakilla ja unlockilla ilmainen puhelin?!
Tämä selittänee myös miksi bräniköitä, käyttämättömiä 3G S:iä on ollut Myydään -palstalla niin paljon ja foorumilta olen lukenut muillekin tulleen tuplakappaleita. Reilua, vai liian reilua ollakseen totta1?
-
Re: Ilmaisia iPhoneja? (Soneran tuplatoimitukset)
Viesti Kirjoittaja ovi »
Itse sain ilmeisesti puhelimen ja puhelut ja kaiken ihka ilmaiseksi kun ei ole mitään laskuja tai muita vielä tullut. Ollut puhelin käytössä jo kuitenkin pari kuukautta tjsp. En varmana soita asiasta Soneralle 8)
-
Viesti Kirjoittaja Xaeron »
Kohta sulle tulee useamman kuukauden lasku kerralla.ovi kirjoitti:Itse sain ilmeisesti puhelimen ja puhelut ja kaiken ihka ilmaiseksi kun ei ole mitään laskuja tai muita vielä tullut. Ollut puhelin käytössä jo kuitenkin pari kuukautta tjsp. En varmana soita asiasta Soneralle 8)
-
Viesti Kirjoittaja strong »
Varmaankin olet hyväksynyt esim. Soneran verkkokauppatilauksen yhdeydessä liittymäsopimuksen. Tieto ei kulje kovin hyvin tai kovin nopeasti Sonera Oyj:ssa.ovi kirjoitti:Itse sain ilmeisesti puhelimen ja puhelut ja kaiken ihka ilmaiseksi kun ei ole mitään laskuja tai muita vielä tullut. Ollut puhelin käytössä jo kuitenkin pari kuukautta tjsp. En varmana soita asiasta Soneralle 8)
Jos liittymään on kytkettyä lisäpalveluita, ne voivat osoittautua yllättävän kalliiksi esim. listahinnan mukaisesti laskutettuina. Toisaalta rajoitettu dataliittymä (esim. Dataporras) voi myös kerryttää jopa tuhansien eurojen puhelinlaskun, jos innostut käyttämään iPhoneasi ulkomailla tai lähellä naapurivaltioiden rajaa.
-
Viesti Kirjoittaja TId »
Tässä nyt myös sitten tulee esille, että mikä on asiakkaan moraali jos pitää nuo kaksi tuotetta itsellään, kun kyseessä selvästi on vahinkona tullut tuplatoimitus. Houkutushan varmasti on suuri jos toista sopimusta ei tarvitse kirjoittaa, mutta jos asia oikeuteen asti menisi, voisin luulla että siellä asia tulkittaisiin asiakkaan vahingoksi.
-
Viesti Kirjoittaja barbarossa »
Itse olen useita kertoja saanut mm. Gigantista tuotteita tuplakappaleina maksamatta toisesta tuotteesta mitään. Kerran tuli saksasta kaksi laatikollista tavaraa vaikka en ollut maksanut vielä edes laskua. En näe syyllistyväni mihinkään kun tuote tuli minulle yllättäen ja pyytämättä kuten poliitikot tapaa sanoa.TId kirjoitti:Tässä nyt myös sitten tulee esille, että mikä on asiakkaan moraali jos pitää nuo kaksi tuotetta itsellään, kun kyseessä selvästi on vahinkona tullut tuplatoimitus. Houkutushan varmasti on suuri jos toista sopimusta ei tarvitse kirjoittaa, mutta jos asia oikeuteen asti menisi, voisin luulla että siellä asia tulkittaisiin asiakkaan vahingoksi.
Menossa mukana vuodesta 1998 asti
-
9 viestiä
• Sivu 1/1
Palaa sivulle “iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu”
Hyppää
- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka