Näitä siis:

Viesti Kirjoittaja sipulinaama »
Viesti Kirjoittaja Torsten »
Viesti Kirjoittaja matteus/2 »
Viesti Kirjoittaja vesku »
Mitenniin, hajallako?Torsten kirjoitti:Mulla makaa tuollainen jouten, mutta en tiedä onko muuhun kuin jääkiekoksi ?
Ei oo ny käsillä, mutta tosi lyhyt, olisko 60 cmsipulinaama kirjoitti:Mites pitkä johto noissa on?
Argh! Mikä ihme hinku Applella on näihin überlyhyisiin hiirenjohtoihin?[:@]vesku kirjoitti:Ei oo ny käsillä, mutta tosi lyhyt, olisko 60 cmsipulinaama kirjoitti:Mites pitkä johto noissa on?
Viesti Kirjoittaja kallekilponen »
Viesti Kirjoittaja tómppu »
Viesti Kirjoittaja Macboy »
Viesti Kirjoittaja RedDelicious »
Ei suinkaan. Macallylla oli taannoin usbi-hiiri jonka mukana tuli vaihdettavat värikuoret. huomattavasti ergonomisempi.sipulinaama kirjoitti:No juu.. Pitäis saada hiiri joka stemmaa koneen kanssa sävy sävyyn ja jos käännyn Clamshelliin niin tuo kiekkohiiri on ainoa vaihtoehto.
Viesti Kirjoittaja Muffe »
Viesti Kirjoittaja timodeus »
Mitä väriä löytyy? Mulle tulikin uus optinen hiiri, ja sit vielä "uus" mut toimiva applen iMacin alkuperänen, eli nyt mulla on kaks kiekkohiirtä, kaks applen iMacin alkuperästä näppistä, toinen rikki, käikki kaapissa, nyt on käytössä valkonen uus ja valkonen hiiri (molemmat applen)timodeus kirjoitti:Jo vain, olis vielä tuolla kaapissa tallella, viisi pitkää vuotta sitä on muutoissa kuljetettu, täyttää muuten sen viis tällä viikolla[:P]
Vielä alkuperäisessä pussissaan, muistaakseni käytetty yhden päivän..
Palaa sivulle “Vaihdetaan, annetaan, työtä haetaan ja tarjotaan”