Sama homma mullakin kun tuossa ylhäällä. Tämä siis ei kaikilla softilla, mutta suurimmalla osalla. Aika takapuoli kun päivität uuden firmiksen niin ei ohjelmat pelitä...kerrassaan hienoa. Kokeilin jo kaikkia noita keinojakin ja edes palautus ei auttanut asiaa.NeoGeo kirjoitti:Mulla käväs tää ongelma kanssa jossain välissä, nii sihe autto onneks ihan itunesista palautusKissaeläin kirjoitti:3.1.2 päivityksen myötä ohjelmat eivät suostu avautumaan!Kun kosketan jotakin ohjelman kuvaa avatakseni sen kotivalikossa, niin se avautuu, mutta sulkeutuu silmänräpäyksessä
iPhone OS 3.1.2
-
Re: iPhone OS 3.1.2
Viesti Kirjoittaja eewok »
iPad
Apple Watch S5
AirPods Pro
Macbook pro 13”
-
Viesti Kirjoittaja Kissaeläin »
-
Viesti Kirjoittaja eewok »
Miten aattelit siirtyä...siis itselläni on ihan virallinen update ja ymmärsin, että ei tuota voi downgreidata.Kissaeläin kirjoitti:...Olisi mukavaa, jos Apple korjaisi tämän ongelman... Taidan siirtyä takaisin 3.1.1:ään...
iPad
Apple Watch S5
AirPods Pro
Macbook pro 13”
-
Viesti Kirjoittaja CoB »
Tarkoitatko 3.0.1? Opetelkaa kirjoittamaan firmwaret oikein kiitosKissaeläin kirjoitti:...Olisi mukavaa, jos Apple korjaisi tämän ongelman... Taidan siirtyä takaisin 3.1.1:ään...

-
Viesti Kirjoittaja Jusba81 »
Kannattaa ottaa kaikki ylimääräiset USB-hubit välistä pois. On toiminut ainakin minulla kun Itunes on herjannut erilaisilla erroreilla. Saattaa auttaa ainakin joitakin.jomppeli kirjoitti:latasin päivityksen ja laitoin päivittään. ja kas kumma tuntematon virhe ilmeni ja nyt en voi palauttaa puhelinta. mitä tehdään nyt? olen täysin kädetön tällä hetkellä puhelin on mykkä eikä itunes kykene palauttamaan kun hokee tuntematon virhe 1604 koko ajan
-
Viesti Kirjoittaja Rohirm »
-
Viesti Kirjoittaja Legge »
Jep, itsellä 3.1.2:lla varustettu iPhone päätti eilen, ettei se halua päästä verkkoon. Buuttasin luurin, jolloin se jäi jumiin omppulogoon. Käynnistin uudestaan power-home -buutilla, jonka jälkeen ohjelmat eivät avautuneet. Facebookin poisto ja uudelleenasennus korjasi ongelman.Rohirm kirjoitti:Jos ohjelmat lakkaa toimimasta, niin itsellä on auttanut, että asentaa App Storesta minkä ohjelman tahansa, sitten on kaikki ohjelmat lähteneet toimimaan.
-
Viesti Kirjoittaja iivarihy »
iMac G3 350HMz 512 Mt SDRAM
iPhone 3G
-
Viesti Kirjoittaja Jääkarhu »
EDIT: Tämän kirjoituksen jälkeen puhelin teki saman tempun. Tippui verkosta eikä toipunut vasta kuin bootin jälkeen. Aloin latailla softapäivityksiä applestoresta ja tsup, koko puhelin sammuu. No ei muuta kuin käyntiin taas. Nyt ruudulla on taas teksti "No Service". Softaversiolla 3.1 ei ollut samanlaisia ongelmia. Puhelin ollut käytössä noin 2vk.
-
Viesti Kirjoittaja ovi »
edit.
KYLLÄ!
http://gomestic.com/consumer-informatio ... om-iphone/
VOI VIT.TU MITÄ PAS.KAA. PAS.KIN KÄYTTIS IKINÄ! KIITOS APPLE

Sinne meni kaikki yhteystiedot pysyvästi.

-
Viesti Kirjoittaja Sherukka »
![Neutraali [:|]](./images/smilies/icon_neutral.gif)
-
Viesti Kirjoittaja ovi »

-
Viesti Kirjoittaja Marbo »
Kun poistit asetukset niin iPhonehan sanoi että jos poistat ne niin se poistaa kaikki kontaktit mailit ja kalenterit iphonesta. Olet siis itse hyväksynyt tämän ja ainoastaan voit syyttää ittees kun et oo lukenu kunnolla mitä oot hyväksynyovi kirjoitti:Hmm.. huomasin tuossa juuri äskön, että kaikki yhteystietoni ovat mystisesti kadonneet puhelimesta. Mitä vit.tua? Voikä tämä johtua siitä, että en päättänyt ottaa mobile me käyttöön testiajan loputtua ja poistin sen asetuksista? Mistä ihmeestä saan yhteystiedot takaisin????

PS. Tein myös tämän saman kerran ite.

-
Viesti Kirjoittaja iPSP »
Miksei teillä ole yhteystiedot synkattuna Osoitekirjaan?Marbo kirjoitti:Kun poistit asetukset niin iPhonehan sanoi että jos poistat ne niin se poistaa kaikki kontaktit mailit ja kalenterit iphonesta. Olet siis itse hyväksynyt tämän ja ainoastaan voit syyttää ittees kun et oo lukenu kunnolla mitä oot hyväksynyovi kirjoitti:Hmm.. huomasin tuossa juuri äskön, että kaikki yhteystietoni ovat mystisesti kadonneet puhelimesta. Mitä vit.tua? Voikä tämä johtua siitä, että en päättänyt ottaa mobile me käyttöön testiajan loputtua ja poistin sen asetuksista? Mistä ihmeestä saan yhteystiedot takaisin????
![Hymy [:)]](./images/smilies/icon_smile.gif)
-
Viesti Kirjoittaja ovi »
Ei muuten sanonut. Ja ei minulla ainakaan kadonnut muuta kuin yhteystiedot. Ja kuinka maanalaisen paikan tyhmää tuo on Applen taholta, että ne poistaa minun kontaktit rankaisuna siitä, että en halua maksaa huonosta ja turhasta palvelusta. Ihan kuin Apple muka omistaisi kontaktini ja voi päättää mitä niille tehdään..Marbo kirjoitti:Kun poistit asetukset niin iPhonehan sanoi että jos poistat ne niin se poistaa kaikki kontaktit mailit ja kalenterit iphonesta. Olet siis itse hyväksynyt tämän ja ainoastaan voit syyttää ittees kun et oo lukenu kunnolla mitä oot hyväksynyovi kirjoitti:Hmm.. huomasin tuossa juuri äskön, että kaikki yhteystietoni ovat mystisesti kadonneet puhelimesta. Mitä vit.tua? Voikä tämä johtua siitä, että en päättänyt ottaa mobile me käyttöön testiajan loputtua ja poistin sen asetuksista? Mistä ihmeestä saan yhteystiedot takaisin????
-
Viesti Kirjoittaja ovi »
On kyllä iTunesista valittu että synkronoi osoitekirjan tiedot mutta eipä vaan ole jostain syystä näin tehnyt. Perus Applea..iPSP kirjoitti:
Miksei teillä ole yhteystiedot synkattuna Osoitekirjaan?
-
Viesti Kirjoittaja teidon »
Oliko se MobileMe myös käytössä Osoitekirjassa? Sen MobileMe:n poistaminen kai poistaa ne yhteystiedot sun muut kaikista laitteista joissa MobileMe oli käytössä. Tai sitten iTunes synkkasi sinun Osoitekirjan tyhjäksi sen jälkeen kun MobileMen poistaminen poisti yhteystiedot iPhonesta.ovi kirjoitti:On kyllä iTunesista valittu että synkronoi osoitekirjan tiedot mutta eipä vaan ole jostain syystä näin tehnyt. Perus Applea..
Joka tapauksessa, onhan tuo vähän ihmeellistä ettei Apple ole jotain tuollaista ottanut huomioon.
Ja varmuuskopiointi on tietty aina hyvä asia niin ei tule niin paljoa harmaita hiuksia kun hommat menee puihin. Time Machine hoitaa varmuuskopioinnin suht kätevästi, joten sitä kannattaisi harkita.
-
Viesti Kirjoittaja Marbo »
Siis mullahan oniPSP kirjoitti:Miksei teillä ole yhteystiedot synkattuna Osoitekirjaan?Marbo kirjoitti:Kun poistit asetukset niin iPhonehan sanoi että jos poistat ne niin se poistaa kaikki kontaktit mailit ja kalenterit iphonesta. Olet siis itse hyväksynyt tämän ja ainoastaan voit syyttää ittees kun et oo lukenu kunnolla mitä oot hyväksynyovi kirjoitti:Hmm.. huomasin tuossa juuri äskön, että kaikki yhteystietoni ovat mystisesti kadonneet puhelimesta. Mitä vit.tua? Voikä tämä johtua siitä, että en päättänyt ottaa mobile me käyttöön testiajan loputtua ja poistin sen asetuksista? Mistä ihmeestä saan yhteystiedot takaisin????

-
Viesti Kirjoittaja Spyed »
Viitsisikö joku uploadata tahi kertoa, että miten saa 3GS:n 3.1.2.:aan TeleFinlandin carrier settingsit? Olisi ihan mukava päästä käyttämään tuota TeleFinlandin nettipakettia ym. 3G:tä muutenkin.
-
Viesti Kirjoittaja Avalen »
-
Viesti Kirjoittaja Psaikke »
ovi kirjoitti:Ei muuten sanonut. Ja ei minulla ainakaan kadonnut muuta kuin yhteystiedot. Ja kuinka maanalaisen paikan tyhmää tuo on Applen taholta, että ne poistaa minun kontaktit rankaisuna siitä, että en halua maksaa huonosta ja turhasta palvelusta. Ihan kuin Apple muka omistaisi kontaktini ja voi päättää mitä niille tehdään..Marbo kirjoitti:Kun poistit asetukset niin iPhonehan sanoi että jos poistat ne niin se poistaa kaikki kontaktit mailit ja kalenterit iphonesta. Olet siis itse hyväksynyt tämän ja ainoastaan voit syyttää ittees kun et oo lukenu kunnolla mitä oot hyväksynyovi kirjoitti:Hmm.. huomasin tuossa juuri äskön, että kaikki yhteystietoni ovat mystisesti kadonneet puhelimesta. Mitä vit.tua? Voikä tämä johtua siitä, että en päättänyt ottaa mobile me käyttöön testiajan loputtua ja poistin sen asetuksista? Mistä ihmeestä saan yhteystiedot takaisin????
MobileMe oli mullakin kokeilussa, mutta se ei todellakaan ole 80 euron vuosimaksun väärtti. ILuuri toimii gmailin kanssa mainiosti, varsinkin nyt kun meili-push pelaa myös. Eli gmail pushaa hienosti ja samaten googlen kalenteri+yhteystiedot, ilmaista on eikä katoa data mihinkään, suosittelen!
Edit: täältä löytyy tarkat ohjeet Google Syncin aktivoimiseksi Exchange-vaihtoehdolla: http://www.google.com/support/mobile/bi ... opic=14252
Valitettavasti iPhoneen saa vain yhden Exchange-tilin, joten push toimii vaan yhteen tiliin.
Meili-push on todella nopea ja kalenteri synkkaa hienosti molempiin suuntiin
-
Viesti Kirjoittaja thugsucker »
-
Viesti Kirjoittaja CoB »
Saat muutamia bugi parannuksia ja yhteyden parannuksia jne. Suosittelen sen tekemään.thugsucker kirjoitti:Minulla on 3GS 3.1 sisällä ja Telefinlandin kortti. Puhelimeni ei ole jailbreikattu. Kannattaako minun päivittää uuteen firmikseen? Mitä hyödyn siitä ja mitä ongelmia minulle voi tulla?
-
Viesti Kirjoittaja Avalen »
Ja ainakin joillain on voinut akun kesto parantua.CoB kirjoitti:Saat muutamia bugi parannuksia ja yhteyden parannuksia jne. Suosittelen sen tekemään.thugsucker kirjoitti:Minulla on 3GS 3.1 sisällä ja Telefinlandin kortti. Puhelimeni ei ole jailbreikattu. Kannattaako minun päivittää uuteen firmikseen? Mitä hyödyn siitä ja mitä ongelmia minulle voi tulla?
-
Viesti Kirjoittaja Hattis »
Nyt siis palautettu vanhasta, peruskikat kokeiltu:poistettu ja asennettu uudelleen jokin ohjelma, poistettu valtuutus/palautettu valtuutus.
Luurina siis 2G OS 3.1.2.
Palaa sivulle “iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu”
- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka