iPhone 3GS -aktivointi: verkkoa ei löydy
Keskustelua laitteista. Huom! Tänne vain keskustelu itse laitteista, ei ohjelmista tai iOS-käyttöjärjestelmästä
-
Re: iPhone 3GS -aktivointi: verkkoa ei löydy
Viesti Kirjoittaja tuomari »
Itselläni oli myös aktivoinnin kanssa ongelmia, enkä ollut ennen iPhonen kanssa joutunu tappelemaan. Puhelin vain odotti aktivointia , eikä itunesissa lukenut mitään. Aspaan soittaminen on muuten yhtä tyhjän kanssa, sanoi vaan että "voi kuule jos sinulla on ongelmia aktivoinnissa niin soita helpsonille, he auttavat (helpson siis on soneran omistama palvelu)." Sanoin että olen itse helpsonilla töissä, enkä silti pysty tästä näkemään mikä tässä mättää, niin meni aspa ihan lukkoon eikä tiennyt enää mitä sanoa. Huoh. Mitä hyötyä on asiakasPALVELUSTA jos he eivät halua palvella?
Sain sitten loppujen lopulta puhelimen itse aktivoitua, se vaati puhelimen sammutuksen ja uudelleen käynnistyksen ja jotain kikkailua itunesin kanssa ja yhtäkkiä se olikin jo aktivoitu.. en edes tarkalleen tiedä mitä tapahtui mutta pääasia että toimii 8)

-
Re: iPhone 3GS -aktivointi: verkkoa ei löydy
Viesti Kirjoittaja El Dorado »
Sain Soneralta tekstarin, että siirto on suoritettu. Sain myös aktivoinnin tehtyä, mutta kun päivitin 3.1:een, iPhone pyytää vain iTunesiin yhdistämistä ja kun yhdistin, seurauksena tämä:gimbo_ kirjoitti:Siis mulla on ihan sama vastaava tapaus, eli soneran kortti ei toimi koska siirto kestää 5 arkipäivää (liittymän siirto, eli numero pysyy samana). Eli ne lappuset jotka tulee luurin mukana neuvoo hieman väärin kun väittävät, että homma toimii heti kun soneran simin laittaa luuriin. Eli täl hetkellä NO SERVICE ja waiting for activation tilassa odotellaan tiistaihin sillä tietenkään vanhakaan DNA kortti ei toimi tuossa luurissaEli kaiken ongelman ydin on operaattorilukittu luuri!

Eli SIM-kortti ja iPhone ei vaan tunnu kommunikoivan keskenään.
+ El Dorado +
Palaa sivulle “iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu”
Hyppää
- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka