iPhone 2G kuvien ja muun sälän synkkaaminen iPhone 3GS:ään
Keskustelua laitteista. Huom! Tänne vain keskustelu itse laitteista, ei ohjelmista tai iOS-käyttöjärjestelmästä
10 viestiä
• Sivu 1/1
-
iPhone 2G kuvien ja muun sälän synkkaaminen iPhone 3GS:ään
Viesti Kirjoittaja zorro1 »
Mulla hajosi iPhone 2G:n lasi ja liitin sen iTunesiin ja otin tavaraa talteen. Sain nyt iPhone 3GS:n. Voinko iTunesin kautta turvallisesti ladata nyt valokuvat vanhasta luurista ja saada aikanaan Apple Storesta ostetut ohjelmat jotenkin? Vanhaa 2G:ta ei ole enää tallella. Onko merkitystä, että 2G oli jailbreikattu?
-
Re: iPhone 2G kuvien ja muun sälän synkkaaminen iPhone 3GS:ään
Viesti Kirjoittaja inf »
Laita vaan kiinni itunesiin puhelin ja softien pitäisi synkkautua ihan normaalisti luuriin. Softia voi synkata 5 eri laitteeseen samalla iTunes tunnuksella.zorro1 kirjoitti:Mulla hajosi iPhone 2G:n lasi ja liitin sen iTunesiin ja otin tavaraa talteen. Sain nyt iPhone 3GS:n. Voinko iTunesin kautta turvallisesti ladata nyt valokuvat vanhasta luurista ja saada aikanaan Apple Storesta ostetut ohjelmat jotenkin? Vanhaa 2G:ta ei ole enää tallella. Onko merkitystä, että 2G oli jailbreikattu?
-
Mistä löydän ne (ostetut ohjelmat ja kuvat)? Synkronoi iPhone kohdasta ei tapahdu mitään. Olen kirjautunut Apple Storeen. Kuvat mulla on jossain kansiossa koneella. Onnistuuko edes niiden siirto?
-
Viesti Kirjoittaja harri »
Kuvat viet iPhotoon ja siellä kansioon nimeltään vaikkapa "iPhone-kuvat" ja sitten iTunesissa Valokuvat-välilehdeltä synkkaat sen kansion 3GS-iPhoneesi.zorro1 kirjoitti:Mistä löydän ne (ostetut ohjelmat ja kuvat)? Synkronoi iPhone kohdasta ei tapahdu mitään. Olen kirjautunut Apple Storeen. Kuvat mulla on jossain kansiossa koneella. Onnistuuko edes niiden siirto?
Menet iTunesissa AppStoreen ja etsit ne ohjelmat, jotka olet ostanut ja lataat ne uudestaan. Pitäisi tulla teksti "Olet jo ostanut nämä ohjelmat, haluatko ladata ne uudestaan?". En nyt muista tarkkaa sanamuotoa, mutta jotenkin noin muistaakseni.
-Harri
-
Kiitos! Onko tietoa, miten vanhat luurin yhteystiedot saisi vielä. Kai ne jonnekin on tallentunut?
-
Viesti Kirjoittaja inf »
Synkkaa ne vaikka Googleen ja sitten sieltä luuriin?zorro1 kirjoitti:Kiitos! Onko tietoa, miten vanhat luurin yhteystiedot saisi vielä. Kai ne jonnekin on tallentunut?
-
Nyt putosin kärryiltä.
Eli mistä löydän vanhan luurin (ei enää tallessa) yhteystiedot? Käsittääkseni ne jossain täältä iTunesista jostain löytyy.

-
Viesti Kirjoittaja inf »
No eikö ne ole sulla siellä OS X:n Osoitekirjassa sitten synkattuna? Jos ei, niin sit on vähän tyhjä arpa. Jostain iPhonen backupista ne varmaan löytyy, mutta 2G backupin palautus 3GSään ei ole juurikaan suositeltavaa.zorro1 kirjoitti:Nyt putosin kärryiltä.Eli mistä löydän vanhan luurin (ei enää tallessa) yhteystiedot? Käsittääkseni ne jossain täältä iTunesista jostain löytyy.
-
Viesti Kirjoittaja tzepe »
Ai miksei muka? Onhan se nyt ylivoimaisesti helpoin tapa saada kaikki uuteen puhelimeen. Itselläni ainakin toiminut loistavasti.inf kirjoitti:Jostain iPhonen backupista ne varmaan löytyy, mutta 2G backupin palautus 3GSään ei ole juurikaan suositeltavaa.
-tzepe
-
Viesti Kirjoittaja inf »
No hyvä jos toimii. Netissä vaan lukenut, ja mm. jenkeissä Apple Storen tyypit sanoneet että 2G backupin palautus saattaa aiheuttaa ongelmia. Mutta jos toimii hyvin niin ei siinä mitään. Itse palautan aina uuden firmiksen ja otan puhelimen uutena käyttöön.tzepe kirjoitti:Ai miksei muka? Onhan se nyt ylivoimaisesti helpoin tapa saada kaikki uuteen puhelimeen. Itselläni ainakin toiminut loistavasti.inf kirjoitti:Jostain iPhonen backupista ne varmaan löytyy, mutta 2G backupin palautus 3GSään ei ole juurikaan suositeltavaa.
-tzepe
10 viestiä
• Sivu 1/1
Palaa sivulle “iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu”
Hyppää
- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka