Mitä teit juuri äsken?
-
Re: Mitä teit juuri äsken?
Viesti Kirjoittaja Teppo Tulppu »

-
Viesti Kirjoittaja mikastus »
-
Viesti Kirjoittaja Macco »
-
- Ylläpitäjä
Viesti Kirjoittaja Anghorn »
-
Viesti Kirjoittaja Sophie »
![Iso hymy [:D]](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
I had strings / But now I’m free / There are no strings on me”
-
- Ylläpitäjä
-
Viesti Kirjoittaja mikastus »
Ai ihanko litussa? Jos kuvaukset menee ihan putkeen, niin lopussa koko homma sitten kuitenkin litistyy. Analogi-digitaali kehitystä?Anghorn kirjoitti:Olin telkkarissa.
ps. annatko vinkin esiintymisestäsi?
-
- Ylläpitäjä
Viesti Kirjoittaja amanita »
Kommentoit jotain tosta Apple-Nokia -tapauksesta? Mulle nimittäin erään uutisissa näkyneen henkilön kohdalla tuli vahva tunne "homppulaisuudesta". Tommonen fiilis tulee aina joskus.Anghorn kirjoitti:Olin telkkarissa.
Myönnän että toi mun ominaisuuteni on ihan hassu ja pitäs joskus vissiin pitää oikein tukeva tauko homppuilussa...
Apple-käyttäjät ry:n jäsen • http://appleusers.fi/
-
- Ylläpitäjä
En nyt sentäs!amanita kirjoitti:Kommentoit jotain tosta Apple-Nokia -tapauksesta? Mulle nimittäin erään uutisissa näkyneen henkilön kohdalla tuli vahva tunne "homppulaisuudesta". Tommonen fiilis tulee aina joskus.Anghorn kirjoitti:Olin telkkarissa.

FST:llä (älkää sanoko, tiedän...) Obs-ajankohtaisohjelmassa oli juttu Tukholman-reissusta, jolla olin itsekin mukana. Vilahtelin siellä täällä, enimmäkseen yritin pysyä poissa kuvaajan ja kameran edestä. Juttu käsitteli sekä ruotsin opiskelua Suomessa, että myös tätä juhlavuotta, jota elämme (2009-1809=200).
-
- Ylläpitäjä
Hups, jag hade fel. Hoppas din resa var trevlig, men du borde ha Homppu-t-shirt på dig, när man nästa gången kan se dig i TV.Anghorn kirjoitti:FST:llä (älkää sanoko, tiedän...) Obs-ajankohtaisohjelmassa oli juttu Tukholman-reissusta, jolla olin itsekin mukana. Vilahtelin siellä täällä, enimmäkseen yritin pysyä poissa kuvaajan ja kameran edestä. Juttu käsitteli sekä ruotsin opiskelua Suomessa, että myös tätä juhlavuotta, jota elämme (2009-1809=200).
Oho, olin väärässä. Toivottavasti matkasi oli mukava, mutta sinulla pitäisi olla Homppu-t-paita päälläsi seuraavan kerran, kun on mahdollisuus nähdä sinut TV:ssä.

EDIT: iTV korjattu muotoon i TV.
-
- Ylläpitäjä
Itse asiassa mulla olikin! Se vaan oli hupparin ja takin alla.amanita kirjoitti:du borde ha Homppu-t-shirt på dig, när man nästa gången kan se dig iTV.
![Nörde [8-|]](./images/smilies/49_49.gif)
-
Suomenkielinen foorumi! Olisit edes suomentanut tuon swahilinkielisen tekstinamanita kirjoitti:Hups, jag hade fel. Hoppas din resa var trevlig, men du borde ha Homppu-t-shirt på dig, när man nästa gången kan se dig iTV.
Oho, olin väärässä. Toivottavasti matkasi oli mukava, mutta sinulla pitäisi olla Homppu-t-paita päälläsi seuraavan kerran, kun on mahdollisuus nähdä sinutTV:ssä.
![Punastuu [:$]](./images/smilies/icon_redface.gif)

(sulla on muuten kirjoitusvirhe tuossa vieraskielisessä...)
-
Viesti Kirjoittaja masa »
Lainaus lehdsitötiedotteesta: Valon juhlaa osoitteessa http://www.toureiffel.citroen.com/
Valon juhlaa huomenna 22.10.2009
Lähes yhdeksän vuosikymmentä sitten, vuonna 1925, innovatiivinen André Citroën hankki mainosoikeudet Eiffel-torniin vuodeksi. Hän rakensi yhdessä aikakauden kuuluisimman valotaiteilijan, Fernand Jacopozzin kanssa, torniin valoinstallaation, joka peitti yhden tornin sivuista ylhäältä alas. Iltojen hämyssä Pariisin tummuvaa taivasta valaisivat erilaiset kuviot, jotka aina 40 sekunnin välein päättyivät Citroënin nimen hohdokkaaseen paljastamiseen.
Merkkimme 90-vuotisjuhlaa kunnioittaen Citroën valaisee samaan henkeen Eiffel-tornin 22.10.2009 klo 22 - 24. Valoshow toistuu kahden tunnin aikana 12 kertaa ja on nähtävissä live-lähetyksenä osoitteessa http://www.toureiffel.citroen.com/. Eiffel-tornin läheisyyteen on paikoitettu 10 uutta Citroën C3:sta, joiden Zenith-tuulilasin läpi kamerat kuvaavat installaation kaikkien nähtäväksi.
Ilosia katseluhetkiä !
-
- Ylläpitäjä
Tosahan se suomennos nököttää ihan nokkas alla. Mikä ny muka on väärin kirjoitettu, i TV vai, ny ei o.?Macco kirjoitti:Suomenkielinen foorumi! Olisit edes suomentanut tuon swahilinkielisen tekstinamanita kirjoitti:Hups, jag hade fel. Hoppas din resa var trevlig, men du borde ha Homppu-t-shirt på dig, när man nästa gången kan se dig i TV.
Oho, olin väärässä. Toivottavasti matkasi oli mukava, mutta sinulla pitäisi olla Homppu-t-paita päälläsi seuraavan kerran, kun on mahdollisuus nähdä sinut TV:ssä.![]()
(sulla on muuten kirjoitusvirhe tuossa vieraskielisessä...)
-
Viesti Kirjoittaja hatey »
Elmarit, Summarit ja pipo
MC-raato - FC-pilviWeikot
-
Ei voi tietää kun ei ymmärrä swahiliaamanita kirjoitti:Tosahan se suomennos nököttää ihan nokkas alla. Mikä ny muka on väärin kirjoitettu, i TV vai, ny ei o.?

-
私はまたamaの執筆を理解できないMacco kirjoitti:Ei voi tietää kun ei ymmärrä swahiliaamanita kirjoitti:Tosahan se suomennos nököttää ihan nokkas alla. Mikä ny muka on väärin kirjoitettu, i TV vai, ny ei o.?Juu, se.
![Pettynyt [:/]](./images/smilies/icon_eek.gif)

-
-
En määkään ymmärrä Amaniittaa aina... se on se naisten logiikka, joka on mystiikkaa.Macco kirjoitti:Edelleen suomenkielinen foorumi. En ymmärrä kirjallisesti japaniakaan.
![Neutraali [:|]](./images/smilies/icon_neutral.gif)
-
Viesti Kirjoittaja Erño »
Onko tää sitä sivistyneen ihmisen elämää?Teppo Tulppu kirjoitti:Söin purkillisen peperoneja, mutta ne olivat niin mietoja että oli pakko ottaa niiden kanssa jalopenoja. Ne eivät sitten olleetkaan enää niin mietoja.
![Iso hymy [:D]](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
NZXT H1| R7 5700G | RX6800XT/Vega 8|32GB RAM
Samsung Galaxy S10e
Paennut puutarhasta.
-
Elämää?Erño kirjoitti: Onko tää sitä sivistyneen ihmisen elämää?
![Neutraali [:|]](./images/smilies/icon_neutral.gif)
Ei ihmisillä jokka täällä roikkuu öitä myören, ole elämää...
-
Ihmiset, jotka ovat koetelleet rajoja, etsineet ihmiskunnalle aiemmin tuntemattomia asioita ja jotka ovat pistäneet itsensä peliin ihmiskunnan edistymisen vuoksi, ovat olleet aina yhteiskuntiensa "sivistyneitä".Erño kirjoitti:Onko tää sitä sivistyneen ihmisen elämää?Teppo Tulppu kirjoitti:Söin purkillisen peperoneja, mutta ne olivat niin mietoja että oli pakko ottaa niiden kanssa jalopenoja. Ne eivät sitten olleetkaan enää niin mietoja.
Teppo ei kyllä tällä suorituksella kuulu joukkoon.
-
Viesti Kirjoittaja NeliX4 »
Tuossa lauseessa on paljon hyvää. Hups, jag hade fel. Hoppas din resa var trevlig, men du borde ha Homppu-t-skjorta på dig, när man kan se dig på TV nästa gång. Erittäin hyvää tässä oli ruotsin suomesta poikkeava pilkuttaminen, joka mahdollistaa pitkienkin ajatuksien jakamisen osiin ilman suurempaa virhettä.amanita kirjoitti:Hups, jag hade fel. Hoppas din resa var trevlig, men du borde ha Homppu-t-shirt på dig, när man nästa gången kan se dig i TV.Anghorn kirjoitti:FST:llä (älkää sanoko, tiedän...) Obs-ajankohtaisohjelmassa oli juttu Tukholman-reissusta, jolla olin itsekin mukana. Vilahtelin siellä täällä, enimmäkseen yritin pysyä poissa kuvaajan ja kameran edestä. Juttu käsitteli sekä ruotsin opiskelua Suomessa, että myös tätä juhlavuotta, jota elämme (2009-1809=200).
Oho, olin väärässä. Toivottavasti matkasi oli mukava, mutta sinulla pitäisi olla Homppu-t-paita päälläsi seuraavan kerran, kun on mahdollisuus nähdä sinut TV:ssä.
EDIT: iTV korjattu muotoon i TV.
Lisää mainiota verkkomateriaalia laitoksemme ruotsin opettajalta: http://users.utu.fi/inorri/kohde.htm
tai suoraan kissan suusta: http://www.svet.lu.se/Mikromanualer_och ... _kap0.html
-
Viesti Kirjoittaja Jamac »
(hmm)
-
Viesti Kirjoittaja kallekilponen »
- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka