iPhone 3G S - mistä ja milloin noudat?
-
Re: iPhone 3G S - mistä ja milloin noudat?
Viesti Kirjoittaja Oneforall »
Asiasta toiseen tilasin iPhonen eilen niin saa nähdä milloin tuo saapuu.
-
Viesti Kirjoittaja rdnk »
Minulla oli kanssa numeronsiirto ajankohtainen iPhonen saatuani, ja Lappeenrannan Sonerakaupassa suostuivat tekemään väliaikaisen numeron, kunnes oikea numero siirtyy Elisalta. Laitoin sitten puhelunsiirron päälle odotusajaksi. Näin sain iPhonen soittovalmiuteen heti, eikä tarvinnut odotella numeronsiirtoa.Afterdust kirjoitti:Jumalavita, puhelin ollu mulla jo kaksi viikkoa ja numero ei vieläkään ole siirtynyt elisalta soneralle. Sitten tänään tuli viesti, että "Kiitos hyvästä valinnasta! Olemme vastaanottaneet sopimuksesi Sonera Matkapuhelinliittymästä. Saat lähiaikoina tiedon siirtoajankohdasta. T.Sonera". Ja sitten tuli tieto, että numero siirtyy 29.10. No, soitin aspaan ja kysyin, että miksi helvetissä, koska sen piti siirtyä jo tänään. Aspan tyttö ei osannut sanoa, että minkä takia se ei siirtynyt tänään, hänen koneellaan ei ollut mitään keskeytyksen syytä . Ja koska en rupea unlockkaamaan tai vaihtamaan numeroa, joudun odotella numeron siirtymistä vielä viikon, eli iPhone 3G S on vielä viikon ajan iPod Touch
-
Viesti Kirjoittaja esselte »
Voithan sä aina lähettää sen toisen mikä olis postissa tullut niin takas heti suoraa postissadieseldump kirjoitti:No niin, täähän meni putkeen. Eilen soitin Kampin Sonerapisteeseen ja kyselin, että missäs vaiheessa nyt mennään toimituksissa. Tyttö vastasi, että "elokuun paikkeilla" ja kysyi vielä, että milloin minä olin tehnyt tilaukseni. Vastattuani, että pari viikkoa sitten (7.10.) hän sanoi "Aijaa, no kyllä sulla vielä pari kuukautta menee..." Ajattelin että mikäs siinä, laitetaan tilaus sonera.fi:hin, jonka jonot ovat asiakaspalvelun mukaan vain viikosta kahteen. No tänään sitten soittivat sieltä Kampista, että mun puhelin ois siellä noudettavissa. Jaha. Lyhimmät kaksi kuukautta mun elämässä. Enkä tietenkään voi enää perua sitä nettitilausta - Kampin puhelin meni seuraavalle jonossa. Huoh.
![Iso hymy [:D]](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
-
Viesti Kirjoittaja Huppe »
Niin, eikös nettikaupassa ole 14vrk palautusoikeus.esselte kirjoitti:Voithan sä aina lähettää sen toisen mikä olis postissa tullut niin takas heti suoraa postissadieseldump kirjoitti:No niin, täähän meni putkeen. Eilen soitin Kampin Sonerapisteeseen ja kyselin, että missäs vaiheessa nyt mennään toimituksissa. Tyttö vastasi, että "elokuun paikkeilla" ja kysyi vielä, että milloin minä olin tehnyt tilaukseni. Vastattuani, että pari viikkoa sitten (7.10.) hän sanoi "Aijaa, no kyllä sulla vielä pari kuukautta menee..." Ajattelin että mikäs siinä, laitetaan tilaus sonera.fi:hin, jonka jonot ovat asiakaspalvelun mukaan vain viikosta kahteen. No tänään sitten soittivat sieltä Kampista, että mun puhelin ois siellä noudettavissa. Jaha. Lyhimmät kaksi kuukautta mun elämässä. Enkä tietenkään voi enää perua sitä nettitilausta - Kampin puhelin meni seuraavalle jonossa. Huoh.
-
Viesti Kirjoittaja Lars123 »
Soneran hienot järjestelmät ei anna mahdollisuutta perua tilausta kun "toimitus on kesken", eli itselläkin on Soneralta tulossa puhelin jossain vaiheessa postissa vaikka olekin jo saanut muualta noin kk sitten. Ei voi perua. \o/Huppe kirjoitti:Niin, eikös nettikaupassa ole 14vrk palautusoikeus.esselte kirjoitti:Voithan sä aina lähettää sen toisen mikä olis postissa tullut niin takas heti suoraa postissadieseldump kirjoitti:No niin, täähän meni putkeen. Eilen soitin Kampin Sonerapisteeseen ja kyselin, että missäs vaiheessa nyt mennään toimituksissa. Tyttö vastasi, että "elokuun paikkeilla" ja kysyi vielä, että milloin minä olin tehnyt tilaukseni. Vastattuani, että pari viikkoa sitten (7.10.) hän sanoi "Aijaa, no kyllä sulla vielä pari kuukautta menee..." Ajattelin että mikäs siinä, laitetaan tilaus sonera.fi:hin, jonka jonot ovat asiakaspalvelun mukaan vain viikosta kahteen. No tänään sitten soittivat sieltä Kampista, että mun puhelin ois siellä noudettavissa. Jaha. Lyhimmät kaksi kuukautta mun elämässä. Enkä tietenkään voi enää perua sitä nettitilausta - Kampin puhelin meni seuraavalle jonossa. Huoh.
Edit: eli kun puhelin tulee postissa niin käännän sen vain takaisin soneralle niin koko kytkykauppa peruuntuu.
-
Viesti Kirjoittaja Janpadaa »
![Neutraali [:|]](./images/smilies/icon_neutral.gif)
-
Viesti Kirjoittaja majavus »
Vain 16 Gb vai myös 32 Gb suhteen?Janpadaa kirjoitti:Kuulema nyt soneralla on ongelmia ton valkosen suhteen.
*miettii, soittaako tänään vai ei*
-
Viesti Kirjoittaja enyo »

-
Viesti Kirjoittaja majavus »
Se taisi olla kiva vaan siksi, että heti puhelun perään tuli Soneralta gallupkysymys että miten meni aspapuhelu
-
Viesti Kirjoittaja thebanzai »
Itse tilasin 24.7. Jyväskylän kampusdataan M32. Muutamia kertoja olen kysellyt asiakaspalvelusta ja liikkeestä. Lupaus on aina että en nyt osaa sanoa mutta selvitellään. Ja sen jälkeen kuuluu vain sirkkojen siritystä. Olen jo luopunut toivosta, mutta seurataan nyt haistakaapaskansekaisella mielenkiinnolla, tuleeko mitään ikinä mistään. Epäilen että ei.perrier kirjoitti: Sekavin tuntein tätä on käsiteltävä. Itse olen tilannut 32gb W 04.08. ja alkuviikosta kerrottiin, että 2 viikkoa sitten olis pitänyt tulla, mutta ei näyttäisi olevan tässäkään lähetyksessä tulossa, joten ehkä ensviikolla saan puhelimen. ehkä
Ilahduttavaa, että osoittamalla ennakkokiinnostukseni varmistan että saan puhelimeni ensimmäisten joukossa. Kuinka hienoa että oli soneralla tällainen palvelu.
-
Mulle sanos että kyl se tulee kohta iso valkonen ettei montaa viikkoa pitäis mennä ite tilasin 12.10majavus kirjoitti:Tämä soitti aspaan. Kiva täti vastasi tällä kertaa. Ei osannut sanoa mitään varmaa Ison Valkoisen toimituksista, seuraavan erän saapumisajasta ei ole tietoa. Katsoi kuitenkin tilaustietoni ihan asiallisesti. Hyvä mieli jäi.
Se taisi olla kiva vaan siksi, että heti puhelun perään tuli Soneralta gallupkysymys että miten meni aspapuhelu
-
Viesti Kirjoittaja kaanne »
Ja minä kun luulin, että mulla oli asiat huonosti.thebanzai kirjoitti:
Itse tilasin 24.7. Jyväskylän kampusdataan M32. Muutamia kertoja olen kysellyt asiakaspalvelusta ja liikkeestä. Lupaus on aina että en nyt osaa sanoa mutta selvitellään. Ja sen jälkeen kuuluu vain sirkkojen siritystä. Olen jo luopunut toivosta, mutta seurataan nyt kakka mielenkiinnolla, tuleeko mitään ikinä mistään. Epäilen että ei.
Ilahduttavaa, että osoittamalla ennakkokiinnostukseni varmistan että saan puhelimeni ensimmäisten joukossa. Kuinka hienoa että oli soneralla tällainen palvelu.
![Pettynyt [:/]](./images/smilies/icon_eek.gif)
Ei voi sanoa kuin Soneran mainoslauseen mukaan "Ei voi kestää!" Osanottoni
![Surullinen [:(]](./images/smilies/icon_sad.gif)
-
-
Viesti Kirjoittaja Negotiator »
Ja kyseessähän oli oman tilauksen kohdalla M16GB
/Janne
-
Viesti Kirjoittaja juha.k »
-
Viesti Kirjoittaja alex315 »
Puoltoist viikkoo sit kävin kaupassa kysymässä missä vaiheessa tilaus on, mut ei ne siel osannu mitään sanoo. Myyjä sano vaa et
ei saa antaa mitää lupauksii eikä voinu koneelt kattoo paljo o ihmisiä jonossa vielä ennen minua.
Toivottavasti kohta tulee. kyl tää soneran toiminta on kummallista jos jotku o saanu iluurejansa viikossaki

8GB iPod Nano 1st gen.
32GB iPhone 3GS
-
Viesti Kirjoittaja jjari »
iPhone 4 16GB - 5.1
Airport Express N
Shuffle 2GB
-
Viesti Kirjoittaja Tuok »
Tälläsiä viestejä lukiessa nousee kokoajan odotukset josko se omaki kapula saapuis tuonne postiin.Negotiator kirjoitti:14.10. tilaus sisään Sonera verkkokauppaan, 15.10. oli postitettu ja 16.10 oli tullut lappu kotiin, että löytyy lähimmästä postista.
/Janne

-
Noita pikku mustia on saanukkin aika nopeesti mistäköhän johtuu?Taitaa olla niin että molemmissa väreissä noi 32g on ne suosituimmat varsinkin musta kun oli niin pitkät jonot mut nekin taidettiin purkaa joTuok kirjoitti:Tälläsiä viestejä lukiessa nousee kokoajan odotukset josko se omaki kapula saapuis tuonne postiin.Negotiator kirjoitti:14.10. tilaus sisään Sonera verkkokauppaan, 15.10. oli postitettu ja 16.10 oli tullut lappu kotiin, että löytyy lähimmästä postista.
/JanneEhkä liikaa toivottu kuitenki..
-
Viesti Kirjoittaja rahkis »
Ps. Voimia odotukseen, ja viesti ei oltu tarkoitettu ketään ärsyttämään.
-
Viesti Kirjoittaja Yrjö »
-
Jep kyllä niitä voimia löytyy mut soneran toiminta vaan ärsyttää kun jotkut suostuu kertoon tilaustilanteista mut sit jotkut kuspäät ei suostu sanoon mitään ja valehtelee et ei niitä nää täältä ollenkaan...mitenköhän se on mahdollista jos toiset aspalaiset näkee ja toiset ei...ihmetyttää tää soneran touhu,niitten tarttis varmaan kouluttaa jos on niin ammattitaidotonta porukkaarahkis kirjoitti:Muistuttaisin nyt vielä kaikille puhelinta odottaville mieliin muutaman asian, jos puhelin on tilaattu liikkeestä ei soneran aspalla ole tilauksestasi tietoa, sinun täytyy seurata tilaus asiaasi ko. liikkeen kautta. Sitten toinen asisa, kyllähän se sonera niitä iluureja viikossa toimittaa, kun toiset mallit ovat nopeammin saatavilla, kuten m16, joitain malleja joutuu vaan odottamaan pidempään. Omaa m32 luuriani odottelin sen 7 viikkoa.
Ps. Voimia odotukseen, ja viesti ei oltu tarkoitettu ketään ärsyttämään.
![Pirullinen [6]](./images/smilies/icon_twisted.gif)
-
![Kieli [:P]](./images/smilies/icon_razz.gif)
-
Viesti Kirjoittaja Uustolli »
-
No kuluttajasuojalain mukaan kauppa peruuntuu jos et sitä tuotetta sieltä postista nouda. Myös vissiin 14päivän palautusoikeus on? Ja jos taas jos saat verkkokaupasta nopeammin kuin liikkeen varauksesi niin soitat sinne liikkeeseen ja perut.Uustolli kirjoitti:Onko puhelinta pakko ottaa nettikaupasta tilattuna vastaan, jos vaikka sattuu löytämään jostain kivijalkaliikkeestä aiemmin sen hyllystä?
Palaa sivulle “iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu”
- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka