- Käyttöjärjestelmän versio: OS X 10.6.1
- Ongelmaa koskevien ohjelmien versiot: Airport Express yhteys
- Perustiedot siitä miten ja milloin ongelma ilmenee: Vaihdoin airport expressin uuteen pistokkeeseen ja tämän jälkeen en ole saanut yhteyttä laitteeseen. Käytän airport expressiä ainoastaan musiikin siirtoa varten koneelta stereoihin (ei verkko yhteyttä). Kyseinen ratkaisu on toiminut moitteettomasti ennen pistokkeen vaihtoa.
- Mitä on tähän mennessä tehty: Olen kokeillut kaikkia mahdollisia ohjeita mitä webistä on löytynyt. Joka kerta kyn yritän löytää yhteyden niin saan viestin "Virhe liityttäessä valittuun langattomaan verkkoon". Airport expressin valo vilkuu keltaisena

Kysymykseni on: Voiko joku auttaa minua selkokielellä (step-by-step) kuinka nollaan kaikki edelliset langattomat asetukset (yhteydet, SSID, jne..) + aiport expressin nollaus ja miten minun tulee toimia jotta saan asennettua kaiken uudestaan? Vastaukseksi ei riittä että paina airport expressin "nollaus nappia" määrätyn ajan (standardi vastaus keskustelu palstoilla) koska sen olen tehnyt jo useamman kerran ilman tulosta. Tämä on myös syy miksi avaan tämän aiheen uudestaan koska ratkaisua joka toimisi ei ole vielä löytynyt.