Noh enivei, tarvitset sen alkuperäisen operaattorin SIM-kortin siihen aktivointiin.Hasseko kirjoitti:Tota, mulla ei ole Soneran korttia! Olen ostanut tämän ulkoa.
”Tyhmät kysymykset” iPhone-, iPad- ja iPod-laitteista
-
Re: "Tyhmät" iPhone 3G-kysymykset
Viesti Kirjoittaja inf »
-
Viesti Kirjoittaja Liuhuparta »
-
Viesti Kirjoittaja iMika »
-
- Ylläpitäjä
Viesti Kirjoittaja egoste »
AppStoresta vaikka... ööö... jotain minkä nimessä on Office... vaikka QuickOffice...iMika kirjoitti:Kuinkas office dokumentit aukeaa iPhonessa ja pystyykö niitä muokata/kirjoittaa? Jos niin millä softilla
-
Viesti Kirjoittaja Toivonen »
Laita iTunes Storessa laittaa hakuun "office documents" ja sitten kohdasta "Applications" valitse "See All >". Sieltä löytyy useita.iMika kirjoitti:Kuinkas office dokumentit aukeaa iPhonessa ja pystyykö niitä muokata/kirjoittaa? Jos niin millä softilla
-
-
Viesti Kirjoittaja mikko93 »
Ite ihmettelin samaa kun dockin sain.. melko turha kampe sinänsä:SLiuhuparta kirjoitti:Eikö iPhonea voi oikeasti ohjata mitenkään järkevästi Apple Remotella, kun se on Universal Dockissa? En onnistu kuin laittamaan musiikin soimaan, vaihtamaan kappaletta ja säätämään volumea. Aika turhake tuo ohjain tuossa tarkoituksessa, jos ei pääse iPodin valikoita mitenkään käyttämään.
https://itunes.apple.com/fi/app/maastok ... &ls=1&mt=8
-
Viesti Kirjoittaja Tege »
Oletko valinnut synkkauksen miten?E220 kirjoitti:Pitääkö tähänkin olla mäkki jotta saa toimimaan? Käytössä kun on vaan XP, Outlookin ryhmät ei näy luurissa.E220 kirjoitti:Heps,
Nopee tosi tyhmä kymysys. Miten saan kontaktiryhmät? Haluan lähettää mailia ja SMS:ää tietylle ryhmälle, vähän työlästä naputtaa joka kerta kaikkien kymmenen nimiä. Onko joku asetus piilossa vai löytyykö cydiasta joku näppärä softa?
Kiitos!Kertkokaa nyt joku aplikaatio!
-
Viesti Kirjoittaja Tege »
Yksi tapa on tehdä Pwngtoolilla jo aktivoitu FW, jos on mäkki mutta jos et omista ja kaverilla on niin käske sen tekemään. Tiedä sitten tekeekö inffi joskus.Hasseko kirjoitti:Tota, mulla ei ole Soneran korttia! Olen ostanut tämän ulkoa.
-
Viesti Kirjoittaja inf »
Enpä jaksa noita haktivoituja tarjota kun niissä on noita push-ongelmia yms.Tege kirjoitti:Yksi tapa on tehdä Pwngtoolilla jo aktivoitu FW, jos on mäkki mutta jos et omista ja kaverilla on niin käske sen tekemään. Tiedä sitten tekeekö inffi joskus.Hasseko kirjoitti:Tota, mulla ei ole Soneran korttia! Olen ostanut tämän ulkoa.
-
Viesti Kirjoittaja jokine »
-
Viesti Kirjoittaja inf »
Eipä ole tuollaista sovellusta tullut vastaan.jokine kirjoitti:En tiedä onko paras mahdollinen ketju mutta kysymys on iPhonen ipodista, onko mahdollista saada musa kuulumaan Airport Expressin kautta kunnon kajareista?
-
Viesti Kirjoittaja Hasseko »
Mulla on mäkki ja juuri ajattelin kokeilla tuota Pwngtoolia.Tege kirjoitti:Yksi tapa on tehdä Pwngtoolilla jo aktivoitu FW, jos on mäkki mutta jos et omista ja kaverilla on niin käske sen tekemään. Tiedä sitten tekeekö inffi joskus.Hasseko kirjoitti:Tota, mulla ei ole Soneran korttia! Olen ostanut tämän ulkoa.
-
Viesti Kirjoittaja gike »
http://forum.gsmhosting.com/vbb/showthread.php?t=848081 tuolla ohjeella at&t lukittu 3gs asentui hienosti 3.12 versioon, ilman että modeemiversio päivittyi. Eli jb ja unlock pelaa.Hasseko kirjoitti:Tota, mulla ei ole Soneran korttia! Olen ostanut tämän ulkoa.
Jotain omituisuuksia löytyi eli operaattorin nimi ei näy(makeitminellä kirjoitin siihen jotain härskiä)
Myöskään automaattinen ajanpäivitys ei pelaa.
-
Viesti Kirjoittaja Hasseko »
-
Viesti Kirjoittaja inf »
Olihan sulla se rasti kohdassa Activate phone?Hasseko kirjoitti:Sain ajaettua pwnagetoolin ja sen jälkeen tuon .ipsw:n mutta iTunes haluaa kaikesta huolimatta alkuperäisen simkortin, jota mulla ei ole! Saako lisää apuja?
-
Viesti Kirjoittaja mougli »

-
Viesti Kirjoittaja kallekilponen »
Sen kun nappaa pois, ei puhelin käytä maksullista nettiyhteyttä ulkomailla.
-
Viesti Kirjoittaja inf »
Soneralla on ainakin vielä omassa päässään tuo Data Roamingin esto/salliminen, eli periaatteessa jos on tilannut Soneran kautta sen data roaming eston, ei tuolla puhelimen valinnalla pitäisi järjen mukaan olla mitään merkitystä.mougli kirjoitti:Haettaessa iPhonea myyjä selitti kohtuu kauan data roaming estosta, eli jotain että en pystyisi käyttämään nettiä ulkomailla, mikä on ehdottoman hyvä juttu. Asetuksista löytyy data roamingista jonkunnäköinen valinta, onko se päällä vai ei. Kysymys kuuluukin että pitääkö tuo olla nyt päällä vai ei, vai onko se Soneran kautta päällä aina ja valmiiksi? Ens viikolla Ruotsiin ja joulukuussa Thaimaahan, joten ois ihan kiva ettei yllätyksiä satu.
-
Viesti Kirjoittaja Vildee »
Macbook Pro 13" Mid 2012
-
Viesti Kirjoittaja kallekilponen »
Oikeastaan mistä tahansa USB -liittimellä varustetusta virtalähteestä. Itse olen ladannut niin tietokoneesta, USB-hubista, autolaturista, ADSL-modeemista kuin useasta iPod/iPhone laturistakin.Vildee kirjoitti:Tämmöstä mietin, että ladataanko iPhone vain tietokoneen kautta vai onnistuuko verkkovirrallaki? Kun iPodin joskus omistin niin ei voinu ladata ku tietokoneessa.
-
Viesti Kirjoittaja Sophie »
En tiedä tarkoititko tätä, mutta iPhonen mukana tulee verkkovirta-adapteri, jolla voit ladata puhelinta ihan perinteiseen tyyliin.Vildee kirjoitti:Tämmöstä mietin, että ladataanko iPhone vain tietokoneen kautta vai onnistuuko verkkovirrallaki? Kun iPodin joskus omistin niin ei voinu ladata ku tietokoneessa.
![Hymy [:)]](./images/smilies/icon_smile.gif)
I had strings / But now I’m free / There are no strings on me”
-
Viesti Kirjoittaja Vildee »
Tätä lähinnä hainkin, ettei tarvi aina olla tietokoneessa kiinni saadakseen virtaaSophie kirjoitti:En tiedä tarkoititko tätä, mutta iPhonen mukana tulee verkkovirta-adapteri, jolla voit ladata puhelinta ihan perinteiseen tyyliin.Vildee kirjoitti:Tämmöstä mietin, että ladataanko iPhone vain tietokoneen kautta vai onnistuuko verkkovirrallaki? Kun iPodin joskus omistin niin ei voinu ladata ku tietokoneessa.
![Kieli [:P]](./images/smilies/icon_razz.gif)
Macbook Pro 13" Mid 2012
-
Viesti Kirjoittaja legace »
Ei kai sulla ole sitä puhelinta? Jos on, niin en oikeasti tiedä pitäisikö itkeä vai nauraaVildee kirjoitti:Tätä lähinnä hainkin, ettei tarvi aina olla tietokoneessa kiinni saadakseen virtaaSophie kirjoitti:En tiedä tarkoititko tätä, mutta iPhonen mukana tulee verkkovirta-adapteri, jolla voit ladata puhelinta ihan perinteiseen tyyliin.Vildee kirjoitti:Tämmöstä mietin, että ladataanko iPhone vain tietokoneen kautta vai onnistuuko verkkovirrallaki? Kun iPodin joskus omistin niin ei voinu ladata ku tietokoneessa.

-
Viesti Kirjoittaja juu-zo »
Palaa sivulle “iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu”
- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka