Rutku kirjoitti:Ehkä se Applen valkoinen tunnusväri mielletään jotenkin yleisesti homomaiseksi ja tästä on vedetty sitten yleinen mielipide. Itse en ainakaan sen homommaksi tunne itseäni iPuhelinta käyttäessäni ja tulkoon avoimesti sanomaan mielipiteensä ne joita se mietityttää 8) . Ainiin, onhan mulla punainen incipio featherkin luurin päällä, ostin hetken mielijohteesta ku musta tuntui liian tavalliselta ja kun luuri oli muutenkin musta...
Kyllä se alkoi jo ennen valkoista väriä, sitä ennen sitä perusteltiin kirkkailla väreillä ja sitä ennen tuolla avatarissanikin näkyvällä sateenkaarilogolla (joka mielestäni vaan oli hieno, eikä mitenkään sukupuolisuuntautumiseen viittaava...).
"If you have to go to sea, it's better to be a pirate than join the navy." -Jobs
Kauhee tarve teillä pojilla ainakin on toitottaa ettette muka ole homoja... tai nörttejä. Mitä hemmetin vikaa siinä on vaikka olisitte jompaa kumpaa tai kumpaakin? Tai ketä kiinnostaa? Onko porukka kenties vielä yläasteella, jossa kaikki "erilainen", niin kuin nyt nörttejä tai homoja voisi nykypäivänä enää kovinkaan "erilaisina" edes pitää, on pelottavaa koska se laittaa kyseenalaistamaan itseään tai omia mieltymyksiään. No, okei ehkä jossain Lieksassa ei ole vielä yhtään avoimesti homoseksuaalista henkilöä, ja kai täällä joku sieltäkin on.
Sitä paitsi, jos olisitte kaikki homoja niin taatusti olisitte naisten mielestä himottavampia, pukeutuisitte paremmin ja olisitte kaikin puolin tyylikkäämpiä.
Viimeksi muokannut mercury, 18.2.2014 klo 5.20. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
tómppu kirjoitti:Kauhee tarve teillä pojilla ainakin on toitottaa ettette muka ole homoja... tai nörttejä. Mitä hemmetin vikaa siinä on vaikka olisitte jompaa kumpaa tai kumpaakin? Onko porukka kenties vielä yläasteella, jossa kaikki "erilainen", niin kuin nyt nörttejä tai homoja voisi nykypäivänä enää kovinkaan "erilaisina" edes pitää, on pelottavaa koska se laittaa kyseenalaistamaan itseään tai omia mieltymyksiään. No, okei ehkä jossain Lieksassa ei ole vielä yhtään avoimesti homoseksuaalista henkilöä, ja kai täällä joku sieltäkin on.
Sitä paitsi, jos olisitte kaikki homoja niin taatusti olisitte naisten mielestä himottavampia, pukeutuisitte paremmin ja olisitte kaikin puolin tyylikkäämpiä.
Eiköhän tämänkin ketjun vastanneista ole sanonut juurikin niin, etteivät homoja ole vaikkei homoudessa mitään pahaa olisikaan (on tuolla joku tainnut sanoa olevansakin). Ja nörtteydestä itse ainakin olen ylpeä, niin kuin varmasti moni muukin.
"If you have to go to sea, it's better to be a pirate than join the navy." -Jobs
tómppu kirjoitti:
Kuis sää tommotten tiät?
On mahdotonta olla masentunut, jos sinulla on ilmapallo! -Nalle Puh-
tómppu kirjoitti:
Kuis sää tommotten tiät?
Kymmää ny sen verran sekä naisii että homoi tunnen kautta tiiän että tiiän, ei täs sentään turuus olla koko ikkää asuttu
Viimeksi muokannut mercury, 18.2.2014 klo 5.20. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
tómppu kirjoitti:
Kuis sää tommotten tiät?
Kymmää ny sen verran sekä naisii että homoi tunnen kautta tiiän että tiiän, ei täs sentään turuus olla koko ikkää asuttu
Jesusta, asuks sääki täällä?
Ja toi edellinen kuva ei sitte herätä kuin fiiliksen,että onkoos jo hiukka sairastunut, ja että tosta renkaasta saisi hyvin otteen puoshaalla, jos tyyppi olisi pudonnut mereen.
tómppu kirjoitti:
Kuis sää tommotten tiät?
Jesusta, asuks sääki täällä?
Kyl kyl, en kaimmää ny muuten nii mulukku olis. Tosin homoi tai nörttei en Turuust juur tunne, eihän täkäläissii tutustu fiksumpi eläinkään. Tai no vaimo on nörtti mut perinteises ei-it mieles.
Luulen kyl ettei tuo esittämäs puoshakakaa kuvassa esitettyä kaveria hukkumiselta pelastais, nuo viikset – sikäli kun oikein komeat ovattenkin, imasoo siihen malliin vettä että se on menoa het eikä koht.
Viimeksi muokannut mercury, 18.2.2014 klo 5.21. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Noniin, nyt kun meni taas näin ankaraksi tämä touhu, niin mikä tekee nörtistä nörtin? Aiheesta tais olla OT:n puolella joskus joku äänestysmittaukyselykin.
Itse en ainakaan kovin nörtti ole. Ei ole nimittäin yhtään matemaattisia lahjoja, enkä pelaa D&D:ta tai World of Warcraftia Silti minua haukutaan nörtiksi. Koulussa ei kuitenkaan haukuttu, ainakaan tietääkseni
Minua on ällistyksekseni joskus kutsuttu nörtiksi. Isompaa kunniaa en tällä alalla itelleni keksi, eikä noi muut taida enempää olla väärässä? Vai onko nykynörtti = nettiriippuvainen?
"Homo" on se perinteinen suomijuntin haukkumasana kun älylliset argumentit loppuvat kesken. Ei esim. osata ilmaista että kliininen funkkisminimalismi ei ole ihan sitä ominta tyylisuuntausta vaan pitää enemmän rohkeasta tekno-futuristisesta muotoilmaisusta ja vilkkuvista sinisistä superkirkkaista ledeistä
Luonnostelisin näin:
Mielestäni nörde on mikä tahansa alan intohimoinen osaaja/asiantuntia joka jättää yleissivistyksen vähemmälle ja tämän oman alan enemmälle... Jotkut mieltää nörtteyden liittyväksi pelkästään tietotekniikaan, mutta mielestäni se ei ole näin. Ja sananihan on laki :=
Itse en sinällään mikään tietokonenörtti koe olevani, mutta sitten jos mennään vaikka analogisynien rakentamiseen tai muuten vain musiikkielektroniikkaan niin oijoijoi... Kyllä siinä alkaa bittiä ja IC:tä kutittaa.