eikös tuo maksullinen MyWi softa tee juuri tämän?juu-zo kirjoitti:Onko appstoressa tai cydiassa softaa iphonelle millä iphonesta saisi wlan tukipisteen? Eli siis voisi käyttää luuria modeemina yhdistäen koneen wlanilla luuriin. Olisi mukava jakaa tuo 3g yhteys wlanin kautta useammalle koneelle.
”Tyhmät kysymykset” iPhone-, iPad- ja iPod-laitteista
-
Re: "Tyhmät" iPhone 3G-kysymykset
Viesti Kirjoittaja inf »
-
Viesti Kirjoittaja opukka »
onko iphone 3g zoomia?
-
Viesti Kirjoittaja Loksutada »
Kyllä.opukka kirjoitti:vähän aiheesta poiketen kysymys, voiko iphon 3GS:llä kuvata videoita?
Ei. Tietysti siihen on omia ohjelmiaan, mutta kuvista tulee hyyyyyvin huonolaatuisia. Saman tuloksen saavuttaa rajaamalla kuvia jälkikäteen.opukka kirjoitti:onko iphone 3g zoomia?
-
Viesti Kirjoittaja kallekilponen »
Se ja paljon muita hyödyllisempiä ominaisuuksia (tärinän vakautus, ajastin, isompi laukaisunappi...) löytyy Genius nimisestä softasta.Loksutada kirjoitti:opukka kirjoitti:Ei. Tietysti siihen on omia ohjelmiaan, mutta kuvista tulee hyyyyyvin huonolaatuisia. Saman tuloksen saavuttaa rajaamalla kuvia jälkikäteen.opukka kirjoitti:onko iphone 3g zoomia?
-
Viesti Kirjoittaja Toivonen »
On kyllä totta, että Applen tiedoista tuo ei ihan varmuudella selviä:legace kirjoitti:Ei kai sulla ole sitä puhelinta? Jos on, niin en oikeasti tiedä pitäisikö itkeä vai nauraaVildee kirjoitti:Tätä lähinnä hainkin, ettei tarvi aina olla tietokoneessa kiinni saadakseen virtaaSophie kirjoitti:En tiedä tarkoititko tätä, mutta iPhonen mukana tulee verkkovirta-adapteri, jolla voit ladata puhelinta ihan perinteiseen tyyliin.Vildee kirjoitti:Tämmöstä mietin, että ladataanko iPhone vain tietokoneen kautta vai onnistuuko verkkovirrallaki? Kun iPodin joskus omistin niin ei voinu ladata ku tietokoneessa.
What's in the box kirjoitti: iPhone 3GS
Apple Earphones with Remote and Mic
USB power adapter
Dock connector to USB cable
Documentation
SIM eject tool
-
Viesti Kirjoittaja opukka »
-
Viesti Kirjoittaja johto »
-
Viesti Kirjoittaja EL5 »
Mainittakoon viela etta se kompanssi ei ole pelkastaan se perinteista kompanssia muistuttava ohjelma, jonka perusteella moni on ihmetellyt etta mita silla oikein tekee, vaan suunta tietoa tarjoava anturi mita eri sovellukset voivat ja joskus jopa hyodyntavatkin.johto kirjoitti:Ainakin selvästi nopeampi ja videokuvan lisäksi sisältää tuon kompassin.
-
Viesti Kirjoittaja E220 »
En muistaakse mitään säätöjä siinä muutellu. Kontaktit tuli nätisti ja olin tyytyväinen kunnes huomasin ryhmien puuttuvan. Nyt se ei anna vaihtaa tuota asetusta. Outlook ja all contacts valittuina. Pitääkö kokeilla miten käy google-kontaktien kaa...Tege kirjoitti:Oletko valinnut synkkauksen miten?E220 kirjoitti:Pitääkö tähänkin olla mäkki jotta saa toimimaan? Käytössä kun on vaan XP, Outlookin ryhmät ei näy luurissa.E220 kirjoitti:Heps,
Nopee tosi tyhmä kymysys. Miten saan kontaktiryhmät? Haluan lähettää mailia ja SMS:ää tietylle ryhmälle, vähän työlästä naputtaa joka kerta kaikkien kymmenen nimiä. Onko joku asetus piilossa vai löytyykö cydiasta joku näppärä softa?
Kiitos!Kertkokaa nyt joku aplikaatio!
6s
-
Viesti Kirjoittaja Vildee »
Ei ole puhelintalegace kirjoitti:Ei kai sulla ole sitä puhelinta? Jos on, niin en oikeasti tiedä pitäisikö itkeä vai nauraaVildee kirjoitti:Tätä lähinnä hainkin, ettei tarvi aina olla tietokoneessa kiinni saadakseen virtaaSophie kirjoitti:En tiedä tarkoititko tätä, mutta iPhonen mukana tulee verkkovirta-adapteri, jolla voit ladata puhelinta ihan perinteiseen tyyliin.Vildee kirjoitti:Tämmöstä mietin, että ladataanko iPhone vain tietokoneen kautta vai onnistuuko verkkovirrallaki? Kun iPodin joskus omistin niin ei voinu ladata ku tietokoneessa.

Macbook Pro 13" Mid 2012
-
Viesti Kirjoittaja kuningas_ahteros »
Eikö keltään viisaalta löytys tähän apuja?kuningas_ahteros kirjoitti:Päivän vanha iPhone 3gs käsissä(uusin softaversio 3.1.2) ja heti wlan- ongelma. Liittymäni kun ei ole vielä auki, niin olen surffaillut wlanilla, mutta sehän ei suju kun pätkii koko ajan. Näin siis omassa time capsulen luomassa verkossa. Naapurin missä lie suojaamattomassa verkossa kaikki toimii niin kuin pitääkin, muttei tässä omassani.
Oireet ovat siis jatkuvat ilmoitukset, että ei ole yhteydessä internettiin ja iStoreen en ole onnistunut yhdistymään kuin kerran. Sama mailin kanssa, milloin mihinkäkin ei saa yhteyttä.
Buutattu ja kerran palautettu iPhone ja time capsule buutattu myös. Myös salaus on hetkeksi poistettu. Mikään ei toistaiseksi ole auttanut.Mistähän tämmöstä vikaa kannattaa alkaa etsimään? Ottaa nuppiin kun haluaa jotain appstoresta niin pitää mennä naapurin verkolla...
edit: Niin ja mackbookillani kaikki pelaa ok. Surffailu sun muut.
-
- Ylläpitäjä
Viesti Kirjoittaja egoste »
1. Olet kokeillut palauttaa uudelleenkuningas_ahteros kirjoitti:Eikö keltään viisaalta löytys tähän apuja?kuningas_ahteros kirjoitti:Päivän vanha iPhone 3gs käsissä(uusin softaversio 3.1.2) ja heti wlan- ongelma. Liittymäni kun ei ole vielä auki, niin olen surffaillut wlanilla, mutta sehän ei suju kun pätkii koko ajan. Näin siis omassa time capsulen luomassa verkossa. Naapurin missä lie suojaamattomassa verkossa kaikki toimii niin kuin pitääkin, muttei tässä omassani.
Oireet ovat siis jatkuvat ilmoitukset, että ei ole yhteydessä internettiin ja iStoreen en ole onnistunut yhdistymään kuin kerran. Sama mailin kanssa, milloin mihinkäkin ei saa yhteyttä.
Buutattu ja kerran palautettu iPhone ja time capsule buutattu myös. Myös salaus on hetkeksi poistettu. Mikään ei toistaiseksi ole auttanut.Mistähän tämmöstä vikaa kannattaa alkaa etsimään? Ottaa nuppiin kun haluaa jotain appstoresta niin pitää mennä naapurin verkolla...
edit: Niin ja mackbookillani kaikki pelaa ok. Surffailu sun muut.
2. Olet kokeillut palauttaa vielä uudelleen ladatulla ohjelmistolla
3. Koittanut tyhjentää verkkoasetukset
4. Asetukset ovat varmasti oikein VPA vs. VPA2 jne.
-> Vie takaisin DOA laitteena ja vaadi uusi.
-
Viesti Kirjoittaja jaykay_ »

-
- Ylläpitäjä
3.1.x ohjelmistolla ei vielä mitenkään... ikävä kyllä.jaykay_ kirjoitti:Miten käytän iLuuria modeemina (Tethering usbilla tai bluetoothilla) ilman jailbreikkausta? Italiasta tuotu 3GS Elisan liittymällä. Näillä Soneralaisillahan tuo ominaisuus löytyy ihan verkkoasetuksista, mut mulla tuo rivi puuttuu kokonaan
Vain sopimusoperaattoreiden kortilla toimii...
Tuo JB ja tethering asennus ei ole kovin hankala homma...
-
Viesti Kirjoittaja Hasseko »
Olin unohtanut mutta tein uudestaan ja sain onnistumaan. Vielä herjaa, ettei verkkoa ole. Pitäisikö nyt unlockata? Cydialla olen yrittänyt mutta kohdassa 3 Sources -napin alta ei löydy mitään. Mun luurissa on nyt versio 3.1.2 (7D011) ja modem firmware 05.11.07! Siis verkko pitäisi saada toimimaan.inf kirjoitti:Olihan sulla se rasti kohdassa Activate phone?Hasseko kirjoitti:Sain ajaettua pwnagetoolin ja sen jälkeen tuon .ipsw:n mutta iTunes haluaa kaikesta huolimatta alkuperäisen simkortin, jota mulla ei ole! Saako lisää apuja?
-
Viesti Kirjoittaja inf »
Ei tuota saa unlockattua koska tuossa on uusin modem firmwareHasseko kirjoitti:Olin unohtanut mutta tein uudestaan ja sain onnistumaan. Vielä herjaa, ettei verkkoa ole. Pitäisikö nyt unlockata? Cydialla olen yrittänyt mutta kohdassa 3 Sources -napin alta ei löydy mitään. Mun luurissa on nyt versio 3.1.2 (7D011) ja modem firmware 05.11.07! Siis verkko pitäisi saada toimimaan.inf kirjoitti:Olihan sulla se rasti kohdassa Activate phone?Hasseko kirjoitti:Sain ajaettua pwnagetoolin ja sen jälkeen tuon .ipsw:n mutta iTunes haluaa kaikesta huolimatta alkuperäisen simkortin, jota mulla ei ole! Saako lisää apuja?
-
Viesti Kirjoittaja Negotiator »
/Jann
-
Mutta herää kysymys, mistä mulle tuli tuo versio, vaikka en palauttanut iTunessissa, vaan optio -näppäimellä latasin sen mikä oli kopioitu ohjeiden mukaan pwnage kansioon! Onko mitenkään mahdollista ladata vanhempaa/toista firmistä tähän?inf kirjoitti:Ei tuota saa unlockattua koska tuossa on uusin modem firmwareHasseko kirjoitti:Olin unohtanut mutta tein uudestaan ja sain onnistumaan. Vielä herjaa, ettei verkkoa ole. Pitäisikö nyt unlockata? Cydialla olen yrittänyt mutta kohdassa 3 Sources -napin alta ei löydy mitään. Mun luurissa on nyt versio 3.1.2 (7D011) ja modem firmware 05.11.07! Siis verkko pitäisi saada toimimaan.inf kirjoitti:Olihan sulla se rasti kohdassa Activate phone?Hasseko kirjoitti:Sain ajaettua pwnagetoolin ja sen jälkeen tuon .ipsw:n mutta iTunes haluaa kaikesta huolimatta alkuperäisen simkortin, jota mulla ei ole! Saako lisää apuja?
-
Viesti Kirjoittaja inf »
Eipä taida olla mahdollista downgradettaa tuota modeemi firmistä. Mikä softaversio sulla oli puhelimessa kun sen sait? jos oli jo valmiiksi 3.1 niin se on sitten tullut tehtaalta jo tuolla uudella firmiksellä.Hasseko kirjoitti: Mutta herää kysymys, mistä mulle tuli tuo versio, vaikka en palauttanut iTunessissa, vaan optio -näppäimellä latasin sen mikä oli kopioitu ohjeiden mukaan pwnage kansioon! Onko mitenkään mahdollista ladata vanhempaa/toista firmistä tähän?
Ja kai palautit sen oikean pwnagetoolilla tehdyn firmiksen, etkä vahingossa sitä applen virallista firmistä?
-
Softaversio oli 3.0 ja ekanahan laitoin sen sonerajutun sisään mutta sitten kopioin iClarifield -sivustolta heidän antamansa firmiksen. Auttaako. jos ns. palautan tehdasasetuksiin iTunessissa?inf kirjoitti:Eipä taida olla mahdollista downgradettaa tuota modeemi firmistä. Mikä softaversio sulla oli puhelimessa kun sen sait? jos oli jo valmiiksi 3.1 niin se on sitten tullut tehtaalta jo tuolla uudella firmiksellä.Hasseko kirjoitti: Mutta herää kysymys, mistä mulle tuli tuo versio, vaikka en palauttanut iTunessissa, vaan optio -näppäimellä latasin sen mikä oli kopioitu ohjeiden mukaan pwnage kansioon! Onko mitenkään mahdollista ladata vanhempaa/toista firmistä tähän?
Ja kai palautit sen oikean pwnagetoolilla tehdyn firmiksen, etkä vahingossa sitä applen virallista firmistä?
-
- Ylläpitäjä
iClarified antama linkki on Applen originaali ohjelmistoon, jota käytetään kun Pwnage Toolsilla tehdään se custom ohjelmisto.Hasseko kirjoitti:Softaversio oli 3.0 ja ekanahan laitoin sen sonerajutun sisään mutta sitten kopioin iClarifield -sivustolta heidän antamansa firmiksen. Auttaako. jos ns. palautan tehdasasetuksiin iTunessissa?inf kirjoitti:Eipä taida olla mahdollista downgradettaa tuota modeemi firmistä. Mikä softaversio sulla oli puhelimessa kun sen sait? jos oli jo valmiiksi 3.1 niin se on sitten tullut tehtaalta jo tuolla uudella firmiksellä.Hasseko kirjoitti: Mutta herää kysymys, mistä mulle tuli tuo versio, vaikka en palauttanut iTunessissa, vaan optio -näppäimellä latasin sen mikä oli kopioitu ohjeiden mukaan pwnage kansioon! Onko mitenkään mahdollista ladata vanhempaa/toista firmistä tähän?
Ei auta enää, kun olet jo palauttanut 3.1.2 ohjelmistoon. Unlock ei ole mahdollinen vielä...
-
Ok! Onko mitään hajua, milloin tuon voisi saada toimimaan, vai pitääkö pistää puhelin kaappiin odottamaan aikoja parempia ja hommata uusi luuri?egoste kirjoitti:iClarified antama linkki on Applen originaali ohjelmistoon, jota käytetään kun Pwnage Toolsilla tehdään se custom ohjelmisto.Hasseko kirjoitti:Softaversio oli 3.0 ja ekanahan laitoin sen sonerajutun sisään mutta sitten kopioin iClarifield -sivustolta heidän antamansa firmiksen. Auttaako. jos ns. palautan tehdasasetuksiin iTunessissa?inf kirjoitti:Eipä taida olla mahdollista downgradettaa tuota modeemi firmistä. Mikä softaversio sulla oli puhelimessa kun sen sait? jos oli jo valmiiksi 3.1 niin se on sitten tullut tehtaalta jo tuolla uudella firmiksellä.Hasseko kirjoitti: Mutta herää kysymys, mistä mulle tuli tuo versio, vaikka en palauttanut iTunessissa, vaan optio -näppäimellä latasin sen mikä oli kopioitu ohjeiden mukaan pwnage kansioon! Onko mitenkään mahdollista ladata vanhempaa/toista firmistä tähän?
Ei auta enää, kun olet jo palauttanut 3.1.2 ohjelmistoon. Unlock ei ole mahdollinen vielä...
-
Viesti Kirjoittaja Negotiator »
/Janne
Ps. miten tarkastan helpoiten, että paikannin ei ole rikki?
-
- Ylläpitäjä
Eipä noista tiedä... TF tai Sonera kortti toimii tuossakin versiossa...Hasseko kirjoitti:Ok! Onko mitään hajua, milloin tuon voisi saada toimimaan, vai pitääkö pistää puhelin kaappiin odottamaan aikoja parempia ja hommata uusi luuri?
-
Viesti Kirjoittaja inf »
Ei ole tietoa koska tuolle tulee unlock jos edes tulee.Hasseko kirjoitti:
Ok! Onko mitään hajua, milloin tuon voisi saada toimimaan, vai pitääkö pistää puhelin kaappiin odottamaan aikoja parempia ja hommata uusi luuri?
Palaa sivulle “iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu”
- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka