Musiikin siirto iTunesissa?
-
kimi59
Musiikin siirto iTunesissa?
Viesti Kirjoittaja kimi59 »
koitan siirtää niitä vetämällä oman laitteeni alla olevaan soittoäänet kansioon mutta ei onnistu?? missä vika onko jokin lukko päällä kun ei tallenna niitä sinne? viime kerralla onnistui,mutta ei nyt.
-
inf
Re: Musiikin siirto itunesissa?
Viesti Kirjoittaja inf »
Miksi et vaan laita niitä synkronoitumaan suoraan sieltä asetuksista? Eli iphone koneeseen kiinni -> itunesista valitset sen iphone kuvakkeen ja ylälehdiltä sitten Ringtones kohta.kimi59 kirjoitti:Eli olen tehnyt soittoääniä audiko.net sivun kautta ja tallentanut itunesiin.. jossa ne menivät kirjastoon ja siellä soittoäänet kansioon.
koitan siirtää niitä vetämällä oman laitteeni alla olevaan soittoäänet kansioon mutta ei onnistu?? missä vika onko jokin lukko päällä kun ei tallenna niitä sinne? viime kerralla onnistui,mutta ei nyt.
-
kimi59
Mistä saa iPhone tukea? Mm. soittoäänien siirtoon
kiitos vinkeistä jo etukäteen.. soneralta ei saanut minkään näköistä tukea.. olis kai sittenkin pitänyt pysyä nokialaisessa ...toinen vika on että usein katkasee puhelun ja kentät häviää...
-
kimi59
soittoääniem siirto ongelma?
-
egoste
- Ylläpitäjä
Re: soittoääniem siirto ongelma?
Viesti Kirjoittaja egoste »
Pitäisivät olla .m4r päätteellä ja sopivan pituisia.
Hakua kannattaa käyttää...
EDIT: ja voit synkronoida iLuurin soittoääniä jne. yhdellä koneella kerrallaan...
-
kallekilponen
Viesti Kirjoittaja kallekilponen »
Ketjut yhdistetty.
-
tómppu
Viesti Kirjoittaja tómppu »
-
kimi59
-
egoste
- Ylläpitäjä
Mitä tarkoitat tuolla siirtämisellä ? Etkö synkrononoi niitä ihan "tavallisesti" iLuuriin?kimi59 kirjoitti:joo en mielestäni poistanut mitään... ne on edelleen pc:llä kaikki soittoäänet. mutta kun siirrän niitä takaisin ne ei menekään "äänet" nimen alle niin kuin ennen vaan ipodin puolelle....
Näkyvätkö soittoäänien kohdalla iTunesin kirjastossa?
-
kimi59
-
egoste
- Ylläpitäjä
.m4r ja sopivan pituiset?
-
kimi59
ja niin että ne menee puhelimessa äänet sarakkeen alle eikä ipodiin???
kiitoksia neuvoista.. koht menee hermot ja ostan nokialaisen.....
-
inf
Viesti Kirjoittaja inf »
lataat ne audiko netissä iphone ringtone muodossa.kimi59 kirjoitti:joo on ne sopivan pituisa.. muodosta en oo ihan varma..miten saan ne muutettua? ne on nyt Kirjastossa musiikki sanan alla.. eli miten saan ne siirrettyä samassa kirjastossa olevan soittoäänet sarakkeen alle? ja sieltä synkattua puhelimeeni?
ja niin että ne menee puhelimessa äänet sarakkeen alle eikä ipodiin???
kiitoksia neuvoista.. koht menee hermot ja ostan nokialaisen.....
-
kimi59
-
inf
Viesti Kirjoittaja inf »
Huoh...jos vaikka opettelisit lukemaan. Senkun teet haluamastasi biisistä siellä soittoäänenkimi59 kirjoitti:joo mut siel ei oo kaikkia biisejä ..onx siel suomalaisia kappaleita?
-
kimi59
kaikki kunnossa taas...
-
Uustolli
Re: Musiikin siirto iTunesissa?
Viesti Kirjoittaja Uustolli »
-
MacFinn
Viesti Kirjoittaja MacFinn »
Kun sulla on se luuri kytkettynä koneeseen, iTunesissa voit valita mitä musiikkia siirretään. Helpoiten valinta käy tekemällä siitä Blackista soittolista siihen iTunesin vasempaan sarakkeeseen ja valitsemalla ko soittolista synkattavaksi.Uustolli kirjoitti:saiskoha itunesilla siirettyä nyt esimerkiksi metallican black albumin pelkästään iphoneen, vai meneekö väkisin koko metallican tuotanto luuriin. Jotenkin sekava käyttää tuota iTunesia ainakin näin alkuun. Niin ja en halua muokata musiikki kansioitani koneelta. Siellä kaikki artistin albumit löytyvät artistin nimi kansiossa.
iTunes järjestää musiikin kansioihin seuraavaan järjestykseen: Artistikansiossa albumikansiot. Joten anna iTunesin hoitaa se kansioiden hallinta, pääset vähemmällä siten.
-
Uustolli
Viesti Kirjoittaja Uustolli »
:edit:
Niin ja piti viellä kysyä, että tukeeko iTunes FLAC tiedostoi, ja pystyykö se siirtämään luuriin niitä muunnettuina?
-
MacFinn
Viesti Kirjoittaja MacFinn »
FLAC ei taida olla tuettujen joukossa. Jos muunnat ne esim. AAC:ksi, toki ne saa luuriin.
-
mun_kero
Viesti Kirjoittaja mun_kero »
Mutta soittolistoja voi vissiin tehdä iTunesissa ja vetää iPhoneen? Eli jos teen soittolistan jostain levystä ja vien sen puhelimeen, niin poistuuko se jos poistan sen iTunesista?
Ei jaksais joka levylle jättää omaa soittolistaa iTunesin sivupalkkiin...
-
CamoN
Viesti Kirjoittaja CamoN »
Et tarvitse kuin yhden soittolistan. Nimeä se vaikka "Metallica iPhone" ja merkitse synkronoitavaksi iPhoneen. Tai tee yksi iso soittolista kaikesta iPhoneen haluamastasi musiikista ja nimeä se vaikka "iPhone". Tämän jälkeen kyseisen soittolistan sisältö löytyy iPhonesta soittolistana sekä artistin tai albumin ym. perusteella jaoteltuna.Uustolli kirjoitti:Teenkö kaikista studio albumeista yhden vai erillisen soittolistan, että pystyisin halutessani soittamaan puhelimella vaikka nyt sen black albumin?
Minä tässä ihmettelen sinun käyttötapaasi, koska en ole ikinä "vetänyt" musiikkia iPodiin tai iPhoneen.Mun_kero kirjoitti:itsekkin tässä ihmettelen Applen logiikkaa tuossa musiikin siirrossa! mielestäni hieman typerää, että ei voi vain vetää musaa iPhoneen, niin kuin iPodiin voi.
Kyllä, soittolista poistuu myös iPhonesta jos sellaista ei löydy iTunesista synkronoinnin aikana. Perusajatushan on se, että yksittäistä iPhonea tai iPodia synkronoidaan ainoastaan yhdessä isäntäkoneessa ja lähtökohtaisesti isäntäkoneen iTunesin ja kannettavan laitteen sisällöt ovat identtiset. iPhoneen tai iPodiin ei voi "varmuuskopioida" mitään sellaista mitä isäntäkoneelta ei löydy.Mun_kero kirjoitti:Eli jos teen soittolistan jostain levystä ja vien sen puhelimeen, niin poistuuko se jos poistan sen iTunesista?
Mac mini (mid 2010)
iPhone 6s 64GB
-
legace
Viesti Kirjoittaja legace »
-
mun_kero
Viesti Kirjoittaja mun_kero »
anteeksi...unohdin käyttää apple-raamatun "raahata-sanaa"!CamoN kirjoitti:Minä tässä ihmettelen sinun käyttötapaasi, koska en ole ikinä "vetänyt" musiikkia iPodiin tai iPhoneen.![]()
mutta tosissaan raahamalla mie oon aina musat iPodiin siirtäny.
ei mulla koko kirjasto mahu iPhoneen...legace kirjoitti:Ööö.. Miksi et vain synkkaa koko kirjastoa iPhoneen? Avaa iTunes, liitä iPhone koneeseen, klikkaa iPhonea kun se ilmestyy iTunesiin, valitse Musiikki välilehti, ja laita mieleiset asetukset..
ja ongelma on tosiaan se, etten halua saman artistin kaikkia levyjä siirtää iPhoneen. tällaista valinta-vaihtoehtoa ei multa ainakaan löydy sieltä Musiikki-välilehdeltä.
tämä lienee, tosiaan tässä se kaikista järkevin vaihtoehto!CamoN kirjoitti:Et tarvitse kuin yhden soittolistan. Nimeä se vaikka "Metallica iPhone" ja merkitse synkronoitavaksi iPhoneen. Tai tee yksi iso soittolista kaikesta iPhoneen haluamastasi musiikista ja nimeä se vaikka "iPhone". Tämän jälkeen kyseisen soittolistan sisältö löytyy iPhonesta soittolistana sekä artistin tai albumin ym. perusteella jaoteltuna.
-
CamoN
Viesti Kirjoittaja CamoN »
No minä en ole raahannutkaan.mun_kero kirjoitti:anteeksi...unohdin käyttää apple-raamatun "raahata-sanaa"!
mutta tosissaan raahamalla mie oon aina musat iPodiin siirtäny.
Mac mini (mid 2010)
iPhone 6s 64GB
Palaa sivulle “iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu”
- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka