kuningas_ahteros kirjoitti:Eikö keltään viisaalta löytys tähän apuja?
1. Olet kokeillut palauttaa uudelleen
2. Olet kokeillut palauttaa vielä uudelleen ladatulla ohjelmistolla
3. Koittanut tyhjentää verkkoasetukset
4. Asetukset ovat varmasti oikein VPA vs. VPA2 jne.
-> Vie takaisin DOA laitteena ja vaadi uusi.
Kaikkia noita mainitsemisia juttuja kokeilut. Tuskin vaihtavat uuteen kun muissa verkoissa tuo näkyy pelaavan. Ainoastaan ei tässä omassani. Oisko syynä sitten telewell 510, josta siis menöö piuha tuohon time capsuleen, jonka luomassa verkossa koitetaan sitten oleilla. Tarkennuksena siis, että iPhone ei toimi kunnolla telewellin eika time capsulen luomassa verkossa. Pätkii molemmilla yhtälailla yheys.
Kävi kaveri testaamassa omalla iPhonellaan mun verkkoa ja eihän se toiminut silläkään. Eli meikän verkossa on joku kaiketi pielessä. Varmaan justiinsa se telewell...
Viimeksi muokannut kallekilponen, 28.10.2009 klo 1.04. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Syy:lainaukset kuntoon
JMS kirjoitti:Kaksi iPhonea ei pariudu, eli yritimme bluetoothilla tehdä yhteyttä, mutta ne eivät vain löydä toisiaan, missähän vika?
Eikai iPhonen bt edes suostu pariutumaan toisen puhelimen kanssa?
No itseasiassa en tiedä suostuuko, mutta yritin käyttää Share it! appsia, joka ensimmäisenä yrittää löytää toisen iPhonen. Tarvitseeko sitten pariutua, en ole varma, mutta ei se ainakaan löydä toista Phonea. (Share it! on siis apps, jolla voi välittää tiedostoja BT:n kautta toiseen Phoneen).
moro! Ostin nyt käytettynä huutonetistä iphonen ja myyjä sanoin että hän nollasi iphonen ja kun saan sen niin se pitää kytkeä itunesiin jotta "aktivoituu"? En oikeen ymmärtänyt mistä tässä on niinku kyse? Milloin minun pitää kytkeä nollattu iphoneni itunesii? Voiks tota jotenkin sössiä?
Arri kirjoitti:Vilde.
Ihan sama mistä sen ostaa. Kaikissa Applen iPhoneissa on suomen kieli.
No näin oon kuullukki.
Onneksi Expertissä on "asiantuntevia myyjiä".
Varmaan onkin, tuossa taisi vaan olla se pointti etta jos ostat luurin ulkomailta et silloin osta sita expertista. Torkeaa kusetusta ehka, muttei kuitenkaan torkeimmasta paasta..
Poistunut talta foorumilta. Saattaa joskus lueskella mutta vastaaminen hyvin epatodennakoista.
Arri kirjoitti:Vilde.
Ihan sama mistä sen ostaa. Kaikissa Applen iPhoneissa on suomen kieli.
No näin oon kuullukki.
Onneksi Expertissä on "asiantuntevia myyjiä".
Varmaan onkin, tuossa taisi vaan olla se pointti etta jos ostat luurin ulkomailta et silloin osta sita expertista. Torkeaa kusetusta ehka, muttei kuitenkaan torkeimmasta paasta..
No, onhan tässä sekin pointti, että iPhone on kyllä tuossa asiassa aikamoinen poikkeus, melkein kaikki muut puhelimet ovat juuri tuollaisia, että ulkomailta ostettaessa pitää sitten päivittää erikseen suomi, jos edes onnistuu.
Tein tuossa ensimmäisen kokeilu iPhone apin ja haluaisin kokeilla sitä nyt puhelimessani, onko mahdollista jotenki saada se siihen ilman että maksaa tätä tekijä maksua vai mikä hemmetti nyt olikaan?
opukka kirjoitti:moro! Ostin nyt käytettynä huutonetistä iphonen ja myyjä sanoin että hän nollasi iphonen ja kun saan sen niin se pitää kytkeä itunesiin jotta "aktivoituu"? En oikeen ymmärtänyt mistä tässä on niinku kyse? Milloin minun pitää kytkeä nollattu iphoneni itunesii? Voiks tota jotenkin sössiä?
Sun pitää tunkea alkuperäisen operaattorin (tai minkä tahansa operaattorin kos on sim-unlocked) ja kytkeä koneeseen, jossa on iTunes 9.0+
Miten saan nokialaisesta yhteystiedot iPhone 3G:hen? Nokiassa Elisan kortti ja mahdollisuus varmuuskopioda tiedot koneelle. iPhonessa tietty sonera ja koneessa käyttiksena XP.
Onko tätä parempaa keinoa: Soneran kortti nokiaan ja sieltä kopio tiedot kortille. Ilmeisesti tuo iPhone ei tue puhelimesta sim-kortilta tallentamista?
moro! Ostin nyt käytettynä huutonetistä iphonen ja myyjä sanoin että hän nollasi iphonen ja kun saan sen niin se pitää kytkeä itunesiin jotta "aktivoituu"? En oikeen ymmärtänyt mistä tässä on niinku kyse? Milloin minun pitää kytkeä nollattu iphoneni itunesii? Voiks tota jotenkin sössiä?
opukka kirjoitti:moro! Ostin nyt käytettynä huutonetistä iphonen ja myyjä sanoin että hän nollasi iphonen ja kun saan sen niin se pitää kytkeä itunesiin jotta "aktivoituu"? En oikeen ymmärtänyt mistä tässä on niinku kyse? Milloin minun pitää kytkeä nollattu iphoneni itunesii? Voiks tota jotenkin sössiä?
Johan sulle pari viestiä ylöspäin vastattiin tähän.
Miten saan nokialaisesta yhteystiedot iPhone 3G:hen?
Kopioi tiedot simmille.
Vaihda SIM nokialaisesta iPhoneen.
iPhonessa mene Asetukset - valitse (muistaakseni) Puhelin
Siellä on painike "Kopioi SIM-kortin tiedot iPhoneen" tms.
Tai voi se olla jossain muuallakin, mutta katsele vähän ympärillesi siellä. Se kun ei täällä mun luurissa enää näy, kun kopioin ne jo. iPhone ei kuulemma tue muita yhteystietoja kuin puhelinnumeroa.
Kellään alkanut tulla 3G:n kanssa suunnattomia jumiutumis/hidastelu ongelma ? Myös puhelimen päältä näppäinlukon painaminen on ruvennut ottamaan screenshotin. Ainoa vaihtoehto koko puhelimen nollaus ? takuukin on mennyt aikapäiviä sitten