No semmoisiakin siellä taisi olla (itse en ihan tytöstä käy...), mutta narikkajonossa oli Jari Tervo. Ennen narikoitumistaan Tervo oli tupakilla.Teppo Tulppu kirjoitti: Oletko kenties Nahkatakkinen tyttö?

Viesti Kirjoittaja Gotnine »
No semmoisiakin siellä taisi olla (itse en ihan tytöstä käy...), mutta narikkajonossa oli Jari Tervo. Ennen narikoitumistaan Tervo oli tupakilla.Teppo Tulppu kirjoitti: Oletko kenties Nahkatakkinen tyttö?
Viesti Kirjoittaja M.P.T »
Noh. Itsellä huoltoasemille on lyhyempi matka kuin kahviloihin. Silti monet tuntuvat käyvän nesteellä, vaikka ihan keskustassa asuvat. Ihan kävellen tai pyörällä käyvät. Kahvilat on monesti keskustassa ja autolle on vaikea saada parkkia. Tässä on 4 nestettä ihan lähellä ja yksi on jopa järven rannalla ja hienot maiseman näkyvät ikkunasta. Huoltoaseman kahvilan puolella ei ole öljypönttöjä ollenkaan. Itse otan yleensä kyllä kaakaon ja muut juo sen kahvin. Ei ainakaan kahviloiden kahvit tunnu muille maistuvan. Myös kupit saa kahviloissa kritiikkiä. Noh palaute on tehonnut ja kahvila vaihtoi mukinsa iittalan aika sarjaan. Vihaan desing kippoja. Nesteen perus kippo on hyvä kouraan ja näppärä. Jos vertaa tuoleja. Ne on huoltoasemalla mukavemmat, mutta ei ne niin kauniit ole kuin kahviloiden. Kun katson kahvilasta ulos niin näkee keskustaan ja siinä ei nyt näkemistä ole. Hinta on halvempi huoltsikalla, joten minulle se on tärkeä asia.Maza kirjoitti:En oikein ymmärrä, miten huoltoasema (tai bensa-asema, harvoissa on enää huotamoa) voisi kilpailla millään osa-alueella kahvilan kanssa, kun on kyse kahvista. Listasit aiemmin muutamia tällaisia seikkoja. Laatu: Minun kantakahvilassani kahvi on viikon sisällä paahdettu ja se jauhetaan vasta tarvittaessa. Hinta: Espresso maksaa 2 euroa, saman verran maksaa Nesteellä kupillinen seissyttä saludoa. Etenkin hinta/laatu on toiselta planeetalta. Mukavuus: 2T-öljypulloja hyllyissä, pidän enemmän tauluista. Bensiksen tuoliin istuu mieluiten haalareissa, niitä en käytä vapaalla. Sijainti: Bensa-asemat on useimmiten maanteiden varsilla. Ei minulla ole autoa. Mainitsemani kahvila on Aurajoen rannalla. Kyllä sitä ennemmin katselee, kuin parkkipaikkaa.
No joo, makuasioita. Väittely niistä lienee turhaa, mutta keskustelu ei.
Viesti Kirjoittaja richidi »
Viesti Kirjoittaja Pikkuroope »
Viesti Kirjoittaja mercury »
Eikö komento+F2 toimi? Voi kyllä olla eri aikakauden läppäreissä toinenkin yhdistelmä.Pikkuroope kirjoitti:Miten saisin aikaiseksi skriptin, joka tunnistaisi automaattisesti kaikki näytöt? Siis tekisi saman, kuin menemällä järjestelmäasetuksiin, näytöt ja etsi näyttöjä.
Viesti Kirjoittaja Jone »
Viesti Kirjoittaja Macco »
Muistaakseni 50 tuntia Huawei E220:llä ja Macilla. Taisin siinä vaiheessa itse katkaista yhteyden.Jone kirjoitti:Millainen on teillä ennätyksellinen up time mokkulalla/muulla mobiiliyhteydellä?
Viesti Kirjoittaja Teppo Tulppu »
Viesti Kirjoittaja kallekilponen »
Ilmeisesti se on sitten harvinaisen hidas tapa.Teppo Tulppu kirjoitti:Jos nauru kerran pidentää ikää, niin miten voi kuolla nauruun?
Viesti Kirjoittaja mikastus »
Nauramalla väärässä paikassa.Teppo Tulppu kirjoitti:Jos nauru kerran pidentää ikää, niin miten voi kuolla nauruun?
Se parhaiten nauraa joka modelle kuoppaa kaivaa.mikastus kirjoitti:Nauramalla väärässä paikassa.Teppo Tulppu kirjoitti:Jos nauru kerran pidentää ikää, niin miten voi kuolla nauruun?
Viesti Kirjoittaja amanita »
Parempi yksi Tulppu Ameriikan mantereella kuin kymmenen modea kuopassa.Teppo Tulppu kirjoitti:Se parhaiten nauraa joka modelle kuoppaa kaivaa.mikastus kirjoitti:Nauramalla väärässä paikassa.Teppo Tulppu kirjoitti:Jos nauru kerran pidentää ikää, niin miten voi kuolla nauruun?
Tiäkkönää mikä on kymmenen modea kuopassa? Se on hyvä alku!amanita kirjoitti:Parempi yksi Tulppu Ameriikan mantereella kuin kymmenen modea kuopassa.
Moderaattoreiden määrää tulee siis lisätä.Teppo Tulppu kirjoitti:Tiäkkönää mikä on kymmenen modea kuopassa? Se on hyvä alku!amanita kirjoitti:Parempi yksi Tulppu Ameriikan mantereella kuin kymmenen modea kuopassa.
Viesti Kirjoittaja amanita »
Eiku Kirsty Allen..tai vierellen.Macco kirjoitti: Olis mulla kysymyskin: tulta alleen vai tuulta alleen?
Viesti Kirjoittaja Lare »
Ja hänen puiseva sukunimikaimansa Woody Allen.amanita kirjoitti:Eiku Kirsty Allen..tai vierellen.
Viesti Kirjoittaja Anniel »
Viesti Kirjoittaja hatey »
Viesti Kirjoittaja Salamijakk »
Bod, james bond ja härvelit lisukkeineen?Anniel kirjoitti:Mitähän sitä tekis? Meniskö nukkumaan?
Viesti Kirjoittaja Salamijakk »
Viesti Kirjoittaja kallekilponen »
Voimalinjasta siinä on kyse. Toyotan ratkaisussa polttomoottori ei ole mekaanisesti yhteydessä pyöriin kun ajetaan sähköllä, kun taas esim. Hondan hybridi-Civicissä polttomoottori pyörii sähkömoottorin mukana, koska sähkömoottori on sijoitettu sen vauhtipyörän paikalle.Macco kirjoitti:Telkkarista tuli juuri Toyotan mainos, jossa mainittiin, että uusi Prius on täyshybridi. Miten hybridiauto voisi olla olematta täyshybridi?
Viesti Kirjoittaja Sherukka »
Viesti Kirjoittaja Crimson »
Viesti Kirjoittaja Aperture »
Samaa kanssa kärvistellyt...Crimson kirjoitti:Mitä tapahtui loistavalle Apple Quick Tips -podcastille? Ennen tuli uusi vinkki viikoittain, mutta viimeisin on tullut 10.9.2009.