esselte kirjoitti:Onkos kukaan saanut 32g w nyt et olis lähiaikoina tilannut??Aika jännä juttu kun myllyn sonera kaupassa sanottiin että noin viikossa tai kahessa he pystyy toimittamaan tollasen 32g w??Onkos kukaan tilannut sitä kautta phoneja lähiaikoina??
Mullekin sanottiin samaa Skanssin liikkeessä. Kuulemma vain kymmenisen nimeä jonotuslistalla, eli seuraavan erän saapuessa saisi jo luurin käteen. Humacissa lupailtiin 2kk toimitusaikaa. Onko kukaan saanu mustaa 32 luuria näin nopeasti Turun lähistöltä?
Macbook Air 11" | iMac 27” 5K | Macbook Black legenda | iPhone X | iPad mini | AppleTV3 | WATCH series 3
esselte kirjoitti:Onkos kukaan saanut 32g w nyt et olis lähiaikoina tilannut??Aika jännä juttu kun myllyn sonera kaupassa sanottiin että noin viikossa tai kahessa he pystyy toimittamaan tollasen 32g w??Onkos kukaan tilannut sitä kautta phoneja lähiaikoina??
Mullekin sanottiin samaa Skanssin liikkeessä. Kuulemma vain kymmenisen nimeä jonotuslistalla, eli seuraavan erän saapuessa saisi jo luurin käteen. Humacissa lupailtiin 2kk toimitusaikaa. Onko kukaan saanu mustaa 32 luuria näin nopeasti Turun lähistöltä?
Ite en tosta mustasta tiiä muutaku et kai niit on nyt saatu aika nopeesti ku tuli niin iso erä mut nyt varmaan joutuu oottaan mustaa 32g aika kauan taas!!Tarttee toivoo et valkosii 32g tulis nyt alkukuun aikana et sais oman pois!!??
Huomenna alkaa sit taas odottelu ja tarttee varmaan illalla soitella kysellä joko tukkuri tiedot on muuttunu jospa vaikka alkais kuulua puhelimesta jotain 8)
Perjantaina soittelin soneralle ja sieltä kerto oikeinkin ystävällinen naisihminen, että 1-2 viikkoa menis oman puhelimen saantiin. Kuulemma tuon tilausviikon puhelimet on jo toimituksessa. 15.10. tilattu musta 16gb siis kyseessä.
Miten kauan liittymän siirrossa muuten menee? Itsellä siis siirto Elisalta Soneralle. Tuossa kun ei voida pistää papereita pyörimään ennen kuin olen saanut kännykän kouraan.
Ville Suvanto kirjoitti:Miten kauan liittymän siirrossa muuten menee? Itsellä siis siirto Elisalta Soneralle. Tuossa kun ei voida pistää papereita pyörimään ennen kuin olen saanut kännykän kouraan.
Mulla tehtiin paperit 28.10. ja liittymä aukee 5.11. eli noin viikko menee . Siirto saunalahdelta.
Ei ollu vieläkään postissa Edelleenkin 1.10 mennessä on vanhimmat valkoset 16g toimitettu. Kaikki sanoo joka kerta että soita viikon päästä uudelleen, alkaa pikkuhiljaa mennä usko
Janpadaa kirjoitti:Ei ollu vieläkään postissa Edelleenkin 1.10 mennessä on vanhimmat valkoset 16g toimitettu. Kaikki sanoo joka kerta että soita viikon päästä uudelleen, alkaa pikkuhiljaa mennä usko
Siis hetkinen, eikö sulle sanottu jo kerran että se sun puhelin on menossa postiin? Onko ne ottaneet sen takaisin ?
Janpadaa kirjoitti:Ei ollu vieläkään postissa Edelleenkin 1.10 mennessä on vanhimmat valkoset 16g toimitettu. Kaikki sanoo joka kerta että soita viikon päästä uudelleen, alkaa pikkuhiljaa mennä usko
Siis hetkinen, eikö sulle sanottu jo kerran että se sun puhelin on menossa postiin? Onko ne ottaneet sen takaisin ?
Ei näin...
Viime viikon torstaina sanoivat että laite on varastossa mutta eivät ole vielä kerenneet postittaa. Nytten tyyppi ei edes tienny millon saavat noita lisää, eli mun puhelin on ilmeisesti lähteny jollekkin muulle tai se on hukattu jonnekkin.
Ei todellakaan näin
Ei näin...
Viime viikon torstaina sanoivat että laite on varastossa mutta eivät ole vielä kerenneet postittaa. Nytten tyyppi ei edes tienny millon saavat noita lisää, eli mun puhelin on ilmeisesti lähteny jollekkin muulle tai se on hukattu jonnekkin.
Ei todellakaan näin
Huh, tekis melkein mieli perua tilaus, kun tää on tällaista säätämistä. Ei sillä että mun puhelimen olisi pitänyt vielä tulla, sehän on tilattu vasta alle kolme viikkoa sitten, mutta kun lupaillaan ja sitten taas perutaan puheet. Ihan käsittämätöntä "asiakaspalvelua".
Ja kyllä, voin myöntää ihan tässä että mielipiteeseeni vaikuttaa myös se, että kun ekan kerran soitin aspaan (mulla oli ihan oikeatakin asiaa, enkä ollut vain itkemässä puhelimeni perään) mua kohdeltiin todella törkeästi. Ystävällisellä palvelulla saa ihmeitä aikaan.
Mulle tuli tänään 12.10 tilattu 32g valkonen ou jee ei tartte enään odotella ollenkaan oli jo perjantai illalla lähtenyt etiäpäin ja tänään hain aamulla postista 8)
esselte kirjoitti:Mulle tuli tänään 12.10 tilattu 32g valkonen ou jee ei tartte enään odotella ollenkaan oli jo perjantai illalla lähtenyt etiäpäin ja tänään hain aamulla postista 8)
Jei, pitääpä soitella aspaan!
EDIT: Puhelin on lähipostissa! Hakemaan ->
EDIT2: Tääkin puhelin oli siis lähetetty jo perjantaina ja oli tullut lähipostiin kahden maissa tänään iltapäivällä. Valkoinen 32 Gb ja tilattu 15.10. Soneran verkkokaupasta. Hieno on ja ainakin vielä toimii
Viimeksi muokannut majavus, 2.11.2009 klo 19.00. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Soittelin itsekin aspaan. Tilaus on kuulemma lähtenyt ja täti arveli, ettei välttämättä vielä tällä viikolla tule, mutta ensi viikolla pitäisi tulla. Kyseessä 13.10 tilattu 16 gigatavun valkoinen.
Ville Suvanto kirjoitti:Soittelin itsekin aspaan. Tilaus on kuulemma lähtenyt ja täti arveli, ettei välttämättä vielä tällä viikolla tule, mutta ensi viikolla pitäisi tulla. Kyseessä 13.10 tilattu 16 gigatavun valkoinen.
Itekkin soitin äskön uudestaan, siinä toivossa että päivällä ollut aspan henkilö ei ois täysin tienny asiaansa. Sanoin että viime viikon torstaina lupailtiin ens viikon alkuun, niin täti ei tienny mistään tollasesta (yllätys yllätys). Vanhimmat tilaukset on toimitettu 2.10 asti ja ko. luuria on varastossa mutta toimitaan tilausjärjestyksessa, niin voi varautua useamman viikon odotteluun ehkä vielä. Ihme touhua... Ja puhelin siis tilattu 6.10.
Kävin äsken pienellä kyselykierroksella (Helsingissä) ja jo toisesta paikasta tärppäsi. Tectorilta oli puhelimet loppu, mutta Humacista löytyi vielä yksi 16GB musta iPhone. Onneksi lueskelin täältä noista toimitusajoista enkä edes yrittänyt mitään ennakkovarausta / tilausta soneran kautta...
Vaimolle 16.10. tilattu 32Gt valkoinen on näemmä saapunut postiin. Tosin lähtee samantien takaisinpäin kun löytyi liikkeen hyllystä tuossa aikaisemmin.
Ei näin...
Ei todellakaan näin
Huh, tekis melkein mieli perua tilaus, kun tää on tällaista säätämistä. Ei sillä että mun puhelimen olisi pitänyt vielä tulla, sehän on tilattu vasta alle kolme viikkoa sitten, mutta kun lupaillaan ja sitten taas perutaan puheet. Ihan käsittämätöntä "asiakaspalvelua".
Ja kyllä, voin myöntää ihan tässä että mielipiteeseeni vaikuttaa myös se, että kun ekan kerran soitin aspaan (mulla oli ihan oikeatakin asiaa, enkä ollut vain itkemässä puhelimeni perään) mua kohdeltiin todella törkeästi. Ystävällisellä palvelulla saa ihmeitä aikaan.
Kas en olekkaan ainut. Itse odottelen 4.8. tilattua w32:sta edelleen, kuulemma 4 viikkoa sitten olisi puhelimen pitänyt saapua, mutta ei näytä olevan vieläkään ilmaantunut tänne, ehkä tän viikon lopulla tai ensviikon alussa. 13 viikkoa on nyt täysi, mutta tietäen että joku on odottanut sen 14 viikkoakin, niin pitää nyt ainakin viikko vielä kärvistellä.
perrier kirjoitti:Kas en olekkaan ainut. Itse odottelen 4.8. tilattua w32:sta edelleen, kuulemma 4 viikkoa sitten olisi puhelimen pitänyt saapua, mutta ei näytä olevan vieläkään ilmaantunut tänne, ehkä tän viikon lopulla tai ensviikon alussa. 13 viikkoa on nyt täysi, mutta tietäen että joku on odottanut sen 14 viikkoakin, niin pitää nyt ainakin viikko vielä kärvistellä.
Iso toimitus viime viikon lopulla, mustia kolmekakkosia on nyt tullut ilmeisesti joissain Sonerakaupoissa ihan hyllytavaraksi asti ja valkoisissakin on jonoja saatu purettua vähintään lokakuun puoleenväliin (Soneran nettikaupasta ostetuissa ainakin) että suosittelisin vielä vähän kovistelemaan liikettä ja voithan halutessasi tilata Sonera.fi:stä...
Tsemppiä odotteluun!
On tää hieno laite, mutta en tiedä kannattaako tätä 14 viikkoa odottaa
12.10. tilattu w32 haettu tänään postista. Soitin asiakaspalveluun, jossa ystävällinen mies ensin epäili, ettei näin nopeasti voi olla saatavilla vielä. Mutta lähetysnumero löytyikin koneelta ja paketti oli itse asiassa saapunut postiin jo. 2.11.
Koneessa sisällä 3.1 käyttis.
Soitto aspaan, taas empivät, että onkohan vielä saatavilla kun vasta 2.10. tilattu pikkuvalkea. Kas kas, rahtitiedotteen mukaan kaikki 2.10. mennessä tilatut pikkuvalkeat pitäisi olla tulossa, huomenna tai ylihuomenna viimeistään voi kysellä jo postin seurantanumeroa. Plot thickens...
iPhone valkoinen 16GB (tilaus 2.10. verkkokaupasta, saapui postiin 5.11.)
Hei, miten tämä on mahdollista ! Tilasin sunnuntaina 1.11 mustan, 32GB iPhoneni Myllyn Veikon koneesta,
ja äsken yksi veikko soitti ja kertoi olevan haettavissa! En usko vieläkään kunnes pääsen myymälään ja
näen omin silmin. Olin varma että joutuisin viikkoja odottelemaan.
Kannattaa siis vekeltä käydä kyselemässä kun sieltä sain nopeasti. Veikkoa ennen kävin expertiltä kysymässä
ja siellä sanottiin paria kuukautta arvioajaksi!
Macbook Air 11" | iMac 27” 5K | Macbook Black legenda | iPhone X | iPad mini | AppleTV3 | WATCH series 3