Varmaan pistävät eristykseen kun saavun pääkallopaikalle räkäisenä ja flunssaisena
![Pettynyt [:/]](./images/smilies/icon_eek.gif)
Viesti Kirjoittaja Peitsamo »
Viesti Kirjoittaja darthmother »
Viesti Kirjoittaja Lare »
Kyseessä saattaa olla kultturellinenkin ero. Monissa Itä-Helsingin lähiöissä öinen sininen vilkkuva valo naapurustossa tuo kodikkaan ja lämminhenkisen tunnelman, johon ollaan totuttu.iCook kirjoitti:Mulla on myös Samsungin töllö. Onneksi tuo ledi on pieni ja lähestulkoon huomaamaton. Tuon häkävaroittimen ledi oli kyllä jotain käsittämätöntä. Koko ledi lienee tarkoitettu johonkin ihan muuhun käyttöön kuin joksikin merkkivaloksi. Sellainen pitkä mötikkä, jonka valoteho sopisi oikeasti johonkin jolla halutaan valaista.
Viesti Kirjoittaja iCook »
Nii-in. Sininen vilkkuvalo sireenillä höystettynä luo tunnelman, että meistä huolehditaan ja yhteiskunnan mätää pidetään aisoissa.Lare kirjoitti:Kyseessä saattaa olla kultturellinenkin ero. Monissa Itä-Helsingin lähiöissä öinen sininen vilkkuva valo naapurustossa tuo kodikkaan ja lämminhenkisen tunnelman, johon ollaan totuttu.iCook kirjoitti:Mulla on myös Samsungin töllö. Onneksi tuo ledi on pieni ja lähestulkoon huomaamaton. Tuon häkävaroittimen ledi oli kyllä jotain käsittämätöntä. Koko ledi lienee tarkoitettu johonkin ihan muuhun käyttöön kuin joksikin merkkivaloksi. Sellainen pitkä mötikkä, jonka valoteho sopisi oikeasti johonkin jolla halutaan valaista.
Viesti Kirjoittaja Erño »
Viesti Kirjoittaja hatey »
En tunnusta!Erño kirjoitti:Kuka vei miun sukat patterilta?
Viesti Kirjoittaja KunkkuJ »
Ei vaikuta hassummalta isänpäivälahjalta!hatey kirjoitti: Isänpäivälahjaidea paikallisaviisissa.
Mitähän äitit tuumaa...
Hatey pärkule! Olisihan se pitänyt arvatahatey kirjoitti:En tunnusta!Erño kirjoitti:Kuka vei miun sukat patterilta?
Ny ei palele mun varpakset enää...Erño kirjoitti:Hatey pärkule! Olisihan se pitänyt arvatahatey kirjoitti:En tunnusta!Erño kirjoitti:Kuka vei miun sukat patterilta?
Tänään ollut pientä tuntemusta vielä virtsateissä. Jokin tulehdus kenties? Ei herranen aika eihän tästä nyt tullut yhtikäs mitään. Virtsatietulehdus on perinteinen naistentauti, joten voisiko hameväki kenties kerrata minulle tämän taudin oireita? Ei ole aikaisempaa kokemusta tällaisesta.Peitsamo kirjoitti:Jaahasta. Ylihuomenna olisi lähtö kertaamaan ja tänään aamulla kun heräsin niin oli kurkku mukavasti kipeä. Tuntuu hieman, että on tullut aremmaksi päivän mittaan. Melko varmati siis räkätauti tulossa ainakin vanhojen merkkien mukaan.
Varmaan pistävät eristykseen kun saavun pääkallopaikalle räkäisenä ja flunssaisenaTuota sikalentsuakin ku nyt on liikkeellä hivenen
Viesti Kirjoittaja Repe Ruutikallo »
Sivusta seuranneena... kusettaa alvariinsa ja römpsään (tai ainakin sinne päin) sattuu kustessa.Peitsamo kirjoitti: Tänään ollut pientä tuntemusta vielä virtsateissä. Jokin tulehdus kenties? Ei herranen aika eihän tästä nyt tullut yhtikäs mitään. Virtsatietulehdus on perinteinen naistentauti, joten voisiko hameväki kenties kerrata minulle tämän taudin oireita? Ei ole aikaisempaa kokemusta tällaisesta.
Viesti Kirjoittaja Macco »
Jos Peitsamo sinulla sattuu römpsään, niin pikaisesti lekuriin. Ja mielellään sinne, joka on vehkeenvaihto-operaation aiemmin suorittanut.Repe Ruutikallo kirjoitti:Sivusta seuranneena... kusettaa alvariinsa ja römpsään (tai ainakin sinne päin) sattuu kustessa.Peitsamo kirjoitti:Virtsatietulehdus on perinteinen naistentauti, joten voisiko hameväki kenties kerrata minulle tämän taudin oireita? Ei ole aikaisempaa kokemusta tällaisesta.
Nykyinen vehje on sen verran toimiva ja hyvän kokoinen, ettei siitä millään raaskisi luopuaMacco kirjoitti:Jos Peitsamo sinulla sattuu römpsään, niin pikaisesti lekuriin. Ja mielellään sinne, joka on vehkeenvaihto-operaation aiemmin suorittanut.Repe Ruutikallo kirjoitti:Sivusta seuranneena... kusettaa alvariinsa ja römpsään (tai ainakin sinne päin) sattuu kustessa.Peitsamo kirjoitti:Virtsatietulehdus on perinteinen naistentauti, joten voisiko hameväki kenties kerrata minulle tämän taudin oireita? Ei ole aikaisempaa kokemusta tällaisesta.
Omppufoorumilla kun ollaan niin puhunet uudesta 27 tuumaisesta iMacista?Peitsamo kirjoitti:Nykyinen vehje on sen verran toimiva ja hyvän kokoinen, ettei siitä millään raaskisi luopuaMacco kirjoitti:Jos Peitsamo sinulla sattuu römpsään, niin pikaisesti lekuriin. Ja mielellään sinne, joka on vehkeenvaihto-operaation aiemmin suorittanut.Repe Ruutikallo kirjoitti:Sivusta seuranneena... kusettaa alvariinsa ja römpsään (tai ainakin sinne päin) sattuu kustessa.Peitsamo kirjoitti:Virtsatietulehdus on perinteinen naistentauti, joten voisiko hameväki kenties kerrata minulle tämän taudin oireita? Ei ole aikaisempaa kokemusta tällaisesta.
Viesti Kirjoittaja Repe Ruutikallo »
Römpsäänkö...?Peitsamo kirjoitti:Minulla on kyllä ihan tuollainen macin 13 tuumainen, mutta kyllähän sekin luultavasti menee?
Viesti Kirjoittaja Pikkuroope »
En usko ennenkun ite nään.Repe Ruutikallo kirjoitti:Römpsäänkö...?Peitsamo kirjoitti:Minulla on kyllä ihan tuollainen macin 13 tuumainen, mutta kyllähän sekin luultavasti menee?
Minä en halua nähdä, sori vaan.Pikkuroope kirjoitti:En usko ennenkun ite nään.Repe Ruutikallo kirjoitti:Römpsäänkö...?Peitsamo kirjoitti:Minulla on kyllä ihan tuollainen macin 13 tuumainen, mutta kyllähän sekin luultavasti menee?
On kyllä säälittävän kokoinen. Jos sittenkin vaihtaisit isompaan?Peitsamo kirjoitti:Minulla on kyllä ihan tuollainen macin 13 tuumainen, mutta kyllähän sekin luultavasti menee?
Viesti Kirjoittaja amanita »
Viesti Kirjoittaja Macco »
Tuumitaan tuumia. En ole vaan pysynyt enää kärryillä minkämuotoisesta vehkeestä puhutaan...amanita kirjoitti:Jaahas, mitäs kivaa täällä ihmetellään, kuulosti etäältä ihan mielenkiintoiselta. Kertokaa lisää.
Hmm... jotenkin ounastelin, että naisväkeä tämä jollakin tapaa saattaa kiehtoa.amanita kirjoitti:Jaahas, mitäs kivaa täällä ihmetellään, kuulosti etäältä ihan mielenkiintoiselta. Kertokaa lisää.
Viesti Kirjoittaja amanita »
Olen foorumilaisten tuumista aina kiinnostunut.iCook kirjoitti:Hmm... jotenkin ounastelin, että naisväkeä tämä jollakin tapaa saattaa kiehtoa.amanita kirjoitti:Jaahas, mitäs kivaa täällä ihmetellään, kuulosti etäältä ihan mielenkiintoiselta. Kertokaa lisää.