Jos muuten jollakulla on joku selitys sille miten DX voi olla kannattavaa bisnestä, niin olen pelkkänä korvanatosikko kirjoitti: Kortinlukija, hintaa mokomalla n. 1,6€ kotiin tuotuna.

Oikeasti ei tuo 1,6 e kata edes postikuluja tänne.
Viesti Kirjoittaja TheKraken »
Jos muuten jollakulla on joku selitys sille miten DX voi olla kannattavaa bisnestä, niin olen pelkkänä korvanatosikko kirjoitti: Kortinlukija, hintaa mokomalla n. 1,6€ kotiin tuotuna.
Viesti Kirjoittaja hatey »
Viesti Kirjoittaja Teppo Tulppu »
Viesti Kirjoittaja Aperture »
Oliko hintavat torrakon jalat???hatey kirjoitti: Dragunovin härpäkkeet
Viesti Kirjoittaja makkone- »
Viesti Kirjoittaja TheKraken »
Blogaako se samalla kun sitä polkee?makkone- kirjoitti:Tollanen polkuvempele tuli haettua eilen:
EHX Bass Blogger Distortion / Overdrive
Viesti Kirjoittaja arisel »
Rahanpesu..?TheKraken kirjoitti:Jos muuten jollakulla on joku selitys sille miten DX voi olla kannattavaa bisnestä, niin olen pelkkänä korvanatosikko kirjoitti: Kortinlukija, hintaa mokomalla n. 1,6€ kotiin tuotuna.
Oikeasti ei tuo 1,6 e kata edes postikuluja tänne.
Okke. Tämä onpi selvä!hatey kirjoitti:^Saatavuudesta johtuen hintataso vaihtelee sopivasta kohtuuttomaan, joten vastaan diplomaattisesti, että sain erittäin sopivasti...
Viesti Kirjoittaja makkone- »
Heh, kaverit naureskeli samaa eilen. Onhan tolla vähän hassu nimiTheKraken kirjoitti:Blogaako se samalla kun sitä polkee?makkone- kirjoitti:Tollanen polkuvempele tuli haettua eilen:
EHX Bass Blogger Distortion / Overdrive
Viesti Kirjoittaja tosikko »
Viesti Kirjoittaja Aries »
Viesti Kirjoittaja Anniel »
Lähetä tännekin ja laita mukaan paketillinen rusinoitahatey kirjoitti:Saarioisten rusinatonta maksalaatikkoa. Nam - olen Chef.
Söin sen joAnniel kirjoitti:Lähetä tännekin ja laita mukaan paketillinen rusinoitahatey kirjoitti:Saarioisten rusinatonta maksalaatikkoa. Nam - olen Chef.
Viesti Kirjoittaja Escobar75 »
Tervetuloa joukkoon. Mulla olis n+1 tavaraa myynnissä. Et sattuis tarvimaan?Escobar75 kirjoitti:Asunnon..
Ja kohta lista pitenee kun kaikki kalusteet ym roippeet menee uusiksi.. Ihanan kallista..
Viesti Kirjoittaja tosikko »
Kohtuu nopsa oli Crucialin toimitus, ke ilta tilaus sisään, ja nyt perjantaina muistit perillä.tosikko kirjoitti:Ostin iimäkkiin nelejä giggaa muistia lissöö.
Viesti Kirjoittaja Escobar75 »
Kaikkee tarvii mut mikään ei kelpaa hallitukselle jos on a) vanhaa b) halpaa...Aries kirjoitti:Tervetuloa joukkoon. Mulla olis n+1 tavaraa myynnissä. Et sattuis tarvimaan?Escobar75 kirjoitti:Asunnon..
Ja kohta lista pitenee kun kaikki kalusteet ym roippeet menee uusiksi.. Ihanan kallista..
Viesti Kirjoittaja Jukpro »
Escobar75 kirjoitti:Kaikkee tarvii mut mikään ei kelpaa hallitukselle jos on a) vanhaa b) halpaa...Aries kirjoitti:Tervetuloa joukkoon. Mulla olis n+1 tavaraa myynnissä. Et sattuis tarvimaan?Escobar75 kirjoitti:Asunnon..
No toi b-kohta on helposti ratkastavissa. Mulla olis myydä sulle mm. 2000e akvaarioEscobar75 kirjoitti:Kaikkee tarvii mut mikään ei kelpaa hallitukselle jos on a) vanhaa b) halpaa...Aries kirjoitti:Tervetuloa joukkoon. Mulla olis n+1 tavaraa myynnissä. Et sattuis tarvimaan?Escobar75 kirjoitti:Asunnon..
Viesti Kirjoittaja richidi »