DigiMon kirjoitti:No onhan se halvempi kuin mini, esimerkiksi. Ja itse olen kyllä ollut tyytyväinen siihen koko elinkaaren ajan, montakohan vuotta lienee ollut jo. Pelkästään oman median katseleminen olkkarin isolta telkulta on hintansa arvoista. Eikä tarvitse pelleillä hiiren/näppiksen kanssa olohuoneessa kuten "oikean" tietokoneen kanssa.
Vaikka Mini olikin todella näppärä mediakeskuksena, on se kuitenkin käytettävyydessä hieman erilainen Ompputelkkariin nähden. Ainakin meidän perheen naisväen keskuudessa, uskoisin...
DigiMon kirjoitti:DVD-katselu kai onnistuu ATVflashillä emokoneelta, tosin vaatii rippauksen ensin.
Suora striimaus DVD-asemasta ei siis onnistu millään ilveellä? No, tuokin auttaisi jo erittäin paljon, koska mulla on esimerkiksi kaikki musa-DVD:t ja Disneyn klassikkoanimaatiot yms. lastenelokuvat ripattu sellaisenaan ulkoiselle kovalevylle.
DigiMon kirjoitti:Ripit esim hyvä softa siihen jos maksimaalista helppoutta arvostaa.
Täytyypä koittaa. Tähän saakka olen käyttänyt ainoastaan MacTheRipperiä.
DigiMon kirjoitti:Ja EyeTV-sisältö on paaljon mukavampi katsella kun on ensin EyeTV:llä leikannut mainokset pois ja konvertoinut AppleTV-nappulalla iTunesiin ja sync tai streamaus sitten. Varmaan tiesitkin nämä, mutta itse olen tosiaan tykästynyt tähän ratkaisuun tosi paljon, kun ei tarvitse mainoksia katsella enää.
Näinhän se menee. Mutta joskus (erittäin harvoin nykyään) saattaa tulla myös tarve katsoa telkkaria suorana. Ja olisi huikeeta, jos pystyisi tämän striimaamaan suorana Ompputelkkariin vähän samaan tapaan kuin iPhoneen.
DigiMon kirjoitti:Lisäksi jenkkituneksen kautta leffanvuokraus, ja nykyään voisi kokeilla iTunes extroja leffoissa ja iTunes LP:tä musiikissa, kun niihin tuli tuki AppleTV:lle. Internet-radio vaikutti myös aika kivalta.
Täytyy kyllä ensi tilassa testata noita ekstraominaisuuksia. Vaikuttavat erittäin hyvältä uudistukselta.
DigiMon kirjoitti:Noniin, kai tästä hehkutuksesta jotkut provikat vois jo saada

Sitä on liikkeellä...