Uusi tietokone ja iTunes
Keskustelua laitteista. Huom! Tänne vain keskustelu itse laitteista, ei ohjelmista tai iOS-käyttöjärjestelmästä
7 viestiä
• Sivu 1/1
-
Uusi tietokone ja iTunes
Viesti Kirjoittaja Sasquatch »
Eli vanha läppäri koki kuoleman ja huomenna tulee uusi, mutta mites mun iphone? Tai no lähinnä itunesi. Eikös se vedä musat, kuvat ja kaikki aivan nollille, jos vain asennan uuteen itunesin ja liitän phonen kiinni? Saako vanhalta siirrettyä jonkinmoista varmuuskopiota uuteen vai miten olisi fiksuin toimia, jos haluaisi kaiken itunesissa ja iphonessa säilyvän ennallaan, vaikka kone vaihtuukin välissä? Kyse siis PC - Wintoosa yhdistelmästä. Olisin todella kiitollinen hyvistä neuvoista!
Fanboy
-
Re: Uusi tietokone ja itunes
Viesti Kirjoittaja MacFinn »
Hajosiko sen vanhan läppärin kovalevy vai mikä siitä hajosi? Jos kovalevy toimii, siirrä se ulkoiseen koteloon ja kopioi iTunes-kansio uuteen koneeseen ja koko ongelma on ratkaistu.
Ja jos se kovalevy hajosi, toki sulla on varmuuskopiot olemassa, joista voit taas palauttaa musat, kuvat ja muut?
Ja jos se kovalevy hajosi, toki sulla on varmuuskopiot olemassa, joista voit taas palauttaa musat, kuvat ja muut?
iMac 24" 4,5K, pari Mac miniä, iPhone 13, iPad 2021, Watch SE 2022 ja kaikenlaista muuta. FiMUG ry jäsen
-
Re: Uusi tietokone ja iTunes
Tippu, eli emo ja näyttö rikki. Kovo onneksi ehjä ja tiedostot tosiaan on ulkoisella varmuuskopiona jo, mutta tuota itunes asiaa mietin. Eli mistä löydän sen kansion ja minkä niminen se on?
Program files- itunes ja sieltä jokin vaii?
![Punastuu [:$]](./images/smilies/icon_redface.gif)
Fanboy
-
Viesti Kirjoittaja Kasimir »
Jos nyt oikein muistan niin löydät ne Omat tiedostot / Omat musiikkitiedostot / iTunes tai jotain vastaavaa, PC:tä kun ei ole niin ei voi varmistaa...Sasquatch kirjoitti:Tippu, eli emo ja näyttö rikki. Kovo onneksi ehjä ja tiedostot tosiaan on ulkoisella varmuuskopiona jo, mutta tuota itunes asiaa mietin. Eli mistä löydän sen kansion ja minkä niminen se on?Program files- itunes ja sieltä jokin vaii?
-Kasimir
iMac 27"
iPod Touch 1st Generation
iMac 27"
-
Huomenna pitäisi tulla uusi kone, niin pääsen sitten kokeilemaan. Kopioin tuon Kasimirin sanoman kansion ulkoiselle kovalevylle. Lataan siis uuteen koneeseen itunesin ja kun olen tuon kansion laittanut valmiiksi musiikit valikkoon, niin pitäisi osata sieltä sitten hakea vanhat asetuksensa?
Fanboy
-
Viesti Kirjoittaja Kasimir »
Asennat iTunesin viet kopioidun tiedoston asennettujen tiedostojen päälle (Sama osoite josta kopioit)... Parempaa neuvoa en nyt muuten osaa neuvoa, kun en muista tuota tarkemmin...Sasquatch kirjoitti:Huomenna pitäisi tulla uusi kone, niin pääsen sitten kokeilemaan. Kopioin tuon Kasimirin sanoman kansion ulkoiselle kovalevylle. Lataan siis uuteen koneeseen itunesin ja kun olen tuon kansion laittanut valmiiksi musiikit valikkoon, niin pitäisi osata sieltä sitten hakea vanhat asetuksensa?
-Kasimir
iMac 27"
iMac 27"
-
Viesti Kirjoittaja Maccara »
Toimiiko tämä todella näin? Itse olen samassa tilanteessa, olen synkannut puhelintani työkoneelle ja nyt joudun luovuttamaan koneeni, koska vaihdan työpaikkaa ja kaikki tavarat pitää siirtää kotikoneelle. Siirtyykö kaikki ohjelmat ja asetukset jne. toiselle koneelle?
Pystyisikö sillä kotijaolla tekemään saman asian? Mulla on siis edelleen työkone hallussa.
Pystyisikö sillä kotijaolla tekemään saman asian? Mulla on siis edelleen työkone hallussa.
Viimeksi muokannut Maccara, 6.6.2010 klo 20.34. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Iphone 5c 16 Gb
IPad mini
Macbook Pro Retina 2014
IPad mini
Macbook Pro Retina 2014
7 viestiä
• Sivu 1/1
Palaa sivulle “iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu”
Hyppää
- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka