Onko teillä kokemuksia kyseisestä nettikaupasta?
Osaatteko sanoa paljonko tuonti maksaisi Suomeen?
Kiitos jo etukäteen
![Iso hymy [:D]](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
En ole varma menikö oikeeseen topickiin
![Neutraali [:|]](./images/smilies/icon_neutral.gif)
Viesti Kirjoittaja tuobbbi »
Viesti Kirjoittaja Hiljaisuus »
Monet kerrat olen tuolta kirjoja, levyjä ja leffoja tilannut. Elektroniikan kanssa on ollut jotain toimitusrajoitteita, niin eipä ole tullut edes mitään kännykkäkoteloja tullut tuolta katseltua.tuobbbi kirjoitti:Hei, olen ostamassa amazon.co.uk:sta tälläisen kotelon: http://www.amazon.co.uk/Speck-IT2-FTD-P ... 586&sr=8-2...
Kiitos jo etukäteen
Viesti Kirjoittaja juishi »
Brittien Amazonissa on verolliset hinnat näkyvissä. Ja postit tuolle kamppeelle näyttivät olevan vajaa 6 puntaa.Hiljaisuus kirjoitti:Monet kerrat olen tuolta kirjoja, levyjä ja leffoja tilannut. Elektroniikan kanssa on ollut jotain toimitusrajoitteita, niin eipä ole tullut edes mitään kännykkäkoteloja tullut tuolta katseltua.tuobbbi kirjoitti:Hei, olen ostamassa amazon.co.uk:sta tälläisen kotelon: http://www.amazon.co.uk/Speck-IT2-FTD-P ... 586&sr=8-2...
Kiitos jo etukäteen
Kannattaa kuitenkin huomioida, että oletuksena tuolla näytetään veroton hinta. Check out vaiheessa hinnan päälle tulee siis vielä verot ja postikulut. Postikulut saa helpoiten selville, kun pistät kotelon ostoskoriin ja lähdet selvittelemään check outtia lävitse, järjestelmä kyllä kertoo verojen ja postikulujen määrän, ennen kuin tarvitsee sitoutua lopullisesti ostamaan.
Viesti Kirjoittaja CamoN »
Brittien Amazonista tosiaan saa kaikenlaista erittäin nopeasti ja varsin kilpailukykyisin hinnoin. Nuo tuontirajoitukset tietysti on ikäviä, mutta esimerkiksi PS3-pelejä saa järkihintaan. Viime vuonna halusin ostaa kaksi peliä. Tarkistelin vähän hintoja netissä, ja Suomesta hintaa olisi tullut yhteensä 120-140 euroa riippuen jälleenmyyjästä. Amazon.co.uk :stä pelit parissa vuorokaudessa kotiovelle 52 eurolla.juishi kirjoitti: Brittien Amazonissa on verolliset hinnat näkyvissä. Ja postit tuolle kamppeelle näyttivät olevan vajaa 6 puntaa.
Viesti Kirjoittaja tuobbbi »
Viesti Kirjoittaja mrk »
Viesti Kirjoittaja demise »
Palaa sivulle “Kauppapaikan keskustelu ja hintavinkit”