Näissä piipaa-autoissa oli sisällä setiä, jotka kovasti tykkäsivät lotrata vedellä.Macco kirjoitti:Sisäpuolelta? Valkoinen, pitkähihainen takki yllä?Teppo Tulppu kirjoitti:Katselen piipaa-autoja.

Viesti Kirjoittaja Teppo Tulppu »
Näissä piipaa-autoissa oli sisällä setiä, jotka kovasti tykkäsivät lotrata vedellä.Macco kirjoitti:Sisäpuolelta? Valkoinen, pitkähihainen takki yllä?Teppo Tulppu kirjoitti:Katselen piipaa-autoja.
Viesti Kirjoittaja Erño »
Muakin alkaa v!tuttamaan aina kun kuulen kentiä, mutta itsetuhoisia ajatauksia mulla ei ole koskaan ollutAnghorn kirjoitti:Kuuntelen Kentin uusinta albumia. Elämäni on saanut täyttymyksensä. Maailma on nyt valmis.
Viesti Kirjoittaja Anghorn »
Taidat kerjätä kipeetä nenää.Erño kirjoitti: Muakin alkaa v!tuttamaan aina kun kuulen kentiä, mutta itsetuhoisia ajatauksia mulla ei ole koskaan ollut
Viesti Kirjoittaja hatey »
Viesti Kirjoittaja Maza »
Onko tämä sitten parempi nimi? En näe työntekoa minkäänlaisena ansioitumisena. Kunnon ansioluetteloon kirjataan oikeat ansiot, kuten omakotiyhdistyksen hiihtokilpailujen kolmannen sijan 8-vuotiaiden sarjassa. Myös armeijan ansiomerkit pitää muistaa, hopeinen ampumamitali. Olen myös entisen työpaikkani tikkamestari vuodelta 2002.hatey kirjoitti:Pitäs tehä huomiseksi joku surrissuulum viittae, vai mikäsenytoli, joku outo ulkomaankielinen nimihirviö nyt kuitenkin![]()
Ansioluettelon voisin tehdäkin...
Viesti Kirjoittaja ptkmit »
Miten olisi nimikirjan ote.Maza kirjoitti:Onko tämä sitten parempi nimi? En näe työntekoa minkäänlaisena ansioitumisena. Kunnon ansioluetteloon kirjataan oikeat ansiot, kuten omakotiyhdistyksen hiihtokilpailujen kolmannen sijan 8-vuotiaiden sarjassa. Myös armeijan ansiomerkit pitää muistaa, hopeinen ampumamitali. Olen myös entisen työpaikkani tikkamestari vuodelta 2002.hatey kirjoitti:Pitäs tehä huomiseksi joku surrissuulum viittae, vai mikäsenytoli, joku outo ulkomaankielinen nimihirviö nyt kuitenkin![]()
Ansioluettelon voisin tehdäkin...
Pöh. Eihän nuo vielä mitään. Minäpäs olin viime vuosituhannella Melaveikkojen melontakilpailujen nuorisosarjassa neljäs. 8) Osanottajia oli yhteensä neljä, mutta kukas niitä nyt laskisi.Maza kirjoitti:Onko tämä sitten parempi nimi? En näe työntekoa minkäänlaisena ansioitumisena. Kunnon ansioluetteloon kirjataan oikeat ansiot, kuten omakotiyhdistyksen hiihtokilpailujen kolmannen sijan 8-vuotiaiden sarjassa. Myös armeijan ansiomerkit pitää muistaa, hopeinen ampumamitali. Olen myös entisen työpaikkani tikkamestari vuodelta 2002.
Se oli selvää suomen kieltä se. Hatey on nopea poika oppimaan.hatey kirjoitti:Prklk!!
Viesti Kirjoittaja Aperture »
Viesti Kirjoittaja mercury »
Viesti Kirjoittaja Aperture »
Viesti Kirjoittaja Anniel »
Viesti Kirjoittaja Touho »
Viesti Kirjoittaja Henwli »
Viesti Kirjoittaja Luiro »
Viesti Kirjoittaja Aries »