rsaarela kirjoitti:Hei,
löytyykös 3GS JB sellaista softaa, joka kokoajan lähettäisi nettiin tiedon, missä ko. kapula liikkuu?
Tietyltä nettisivulta sitten voisi seurata tätä liikettä esim. vaikkapa "viivana".
Perusasia olisi, että softa toimisi taustalla, senhän JB mahdollistaa, ja täysin automaattisesti, kun se kerran on käynnistetty.
Ei mitään "juoksulenkki jälkeenpäin nettiin" tyylisiä, vaan REAALIAIKAINEN Googlen kartalle nettiin piirtävä olisi hakusessa?
Toihan söis akkua ihan järjettömästi. Onko mitään järkeä tollasessa softassa? Vai pitääkö vaimokkeen puuhia seurailla?
No mitenkäs se sitä akkua nyt söisi?
Onhan siinä puhelimessa muutenkin esim. Wlan ja BT yms. kokoajan päällä ja akku kestää sen päivän, mitä kuuluukin.
Niin ja tarkoitus on kylläkin saada ihan oma liikkumiseni nettiin tiedoksi asiakkailleni.
No tottahan toki se sitä akkua söis. Kokoajan pitää kattoo, että missä olet ja sitten vielä lähettää se nettiin.
Sitähän se GPS tekee aina. Porukka meuhkaa aivan liikaa jostain ihme akun kulumisesta. Akku kestää hyvin mulla ja en rajoita mitään sen kummemmin. Kestää 24h ja se on ihan ok. saavutus.
Onko olemassa softaa millä saa lockscreeniin ja springboardiin eri taustakuvat? Winterboard koneessa eli JB+UL löytyy. Onko muokattujen soittoäänien maksimi 6 ääntä? Enempää ei ainakaan iTunes synkkaa luuriin tai siis ääniä ei ainakaan missään näy.
Tämä on niin tyhmä kysymys etten kehtaa edes kysyä ... No kysyn kuitenkin. Missä näkyy mäkissä nuo iphonelle lataamani ohjelmat? En ole niitä löyyäny mistään vaik olen ettiny kaikki itunesin kansiot
JetMet kirjoitti:Tämä on niin tyhmä kysymys etten kehtaa edes kysyä ... No kysyn kuitenkin. Missä näkyy mäkissä nuo iphonelle lataamani ohjelmat? En ole niitä löyyäny mistään vaik olen ettiny kaikki itunesin kansiot
iTunesin sivupalkissa Ohjelmat kohdassa sijaitsevat. Jos ko. kohtaa ei ole näkyvillä, sen saa näkyviin iTunesin asetusten Yleiset välilehdeltä.
"If you have to go to sea, it's better to be a pirate than join the navy." -Jobs
JetMet kirjoitti:Tämä on niin tyhmä kysymys etten kehtaa edes kysyä ... No kysyn kuitenkin. Missä näkyy mäkissä nuo iphonelle lataamani ohjelmat? En ole niitä löyyäny mistään vaik olen ettiny kaikki itunesin kansiot
iTunesin sivupalkissa Ohjelmat kohdassa sijaitsevat. Jos ko. kohtaa ei ole näkyvillä, sen saa näkyviin iTunesin asetusten Yleiset välilehdeltä.
Jos taas tarkoitettiin (niinkuin itse tuon kysymyksen ymmarsin) missa hakemistossa ohjelmat sijaitsevat niin se on ~/Music/iTunes/Mobile Applications
Poistunut talta foorumilta. Saattaa joskus lueskella mutta vastaaminen hyvin epatodennakoista.
Tähän vielä lisäys, että tiedostoja on kuitenkin aina parempi käsitellä iTunesin kautta, se kun ei oikein pidä kansiorakenteensa kopeloinnista käsin...
"If you have to go to sea, it's better to be a pirate than join the navy." -Jobs
Jånsku kirjoitti:
Voitko selittää miten toi tehdään, kyllä tiesin noi nimet, mutta ei mitään hajua miten käytännössä toi tehdään ja mistä nettiosotteista noi saa?
Tein niin kuin ohje sanoi mutta puhelin jää rebootin jälkeen liitä puhelin itunes tilaan? Teenkö jotain väärin vai mikä on homman nimi? 3g s on puhelin ja firmware on se uusin niinkuin pitääkin? Apua...
Tein niin kuin ohje sanoi mutta puhelin jää rebootin jälkeen liitä puhelin itunes tilaan? Teenkö jotain väärin vai mikä on homman nimi? 3g s on puhelin ja firmware on se uusin niinkuin pitääkin? Apua..
Sintti kirjoitti:Tein niin kuin ohje sanoi mutta puhelin jää rebootin jälkeen liitä puhelin itunes tilaan? Teenkö jotain väärin vai mikä on homman nimi? 3g s on puhelin ja firmware on se uusin niinkuin pitääkin? Apua..
iTunes helper pitää sammuttaa taustalta pois pyörimästä
auttaisiko joku mitä kannattaa tehdä kun 3gs on jeilbreikattu mutta sonera lähettää itunesin kautta purkukoodin niin kannattaako puhelin ennen sitä palauttaa alkuperäiseksi vai ottaa uusin päivitys jossa tulee purkukoodi.?? pikaista tietoa jos saisi.kiitos
Sintti kirjoitti:Tein niin kuin ohje sanoi mutta puhelin jää rebootin jälkeen liitä puhelin itunes tilaan? Teenkö jotain väärin vai mikä on homman nimi? 3g s on puhelin ja firmware on se uusin niinkuin pitääkin? Apua..
MitenItunes helperin saa pois päältä??? Nim. kuneivaankaikkeaosaa ...
Ja vielä että pitääkö iTunes olla suljettuna kun ajaa blackrainin???
Ja vielä että pitääkö iTunes olla suljettuna kun ajaa blackrainin???
Windowsissa tehtävien hallinnasta prosessit välilehdestä.. macistä en tiiä koertokoot joku muu sen
Mulla olis tämmönen tyhmä kysymys, elikkä ostin tuolta storesta herätyskellon iPhoneeni mutta nyt
en voi enää ladata storesta mitään sillä se valittaa "your payment method was declined itunes" ja olen kyllä syöttänyt oikeat tiedot sinne visasta!
impulssi kirjoitti:Mulla olis tämmönen tyhmä kysymys, elikkä ostin tuolta storesta herätyskellon iPhoneeni mutta nyt
en voi enää ladata storesta mitään sillä se valittaa "your payment method was declined itunes" ja olen kyllä syöttänyt oikeat tiedot sinne visasta!
Apua kaivataan! (:
Onko tilillä rahaa? Jos on käy kuittaamassa se iTunesissa (koneelta) kohdasta iTunes Store -> Account -> Purchase history... Eli siis heität vain samat tiedot millä olet aina ennen voinut latailla, tuolta näet myös mikä kyseisessä kortissa on vikana (joku maksu maksamatta?)
impulssi kirjoitti:Mulla olis tämmönen tyhmä kysymys, elikkä ostin tuolta storesta herätyskellon iPhoneeni mutta nyt
Apua kaivataan! (:
Onko tilillä rahaa? Jos on käy kuittaamassa se iTunesissa (koneelta) kohdasta iTunes Store -> Account -> Purchase history... Eli siis heität vain samat tiedot millä olet aina ennen voinut latailla, tuolta näet myös mikä kyseisessä kortissa on vikana (joku maksu maksamatta?)
Tilillä pitäisi olla rahaa, ilmottaa vain että "We were unable to authorize your payment card for this purchase. Please update your billing info"
Apua kaivataan! (:
Tilillä pitäisi olla rahaa, ilmottaa vain että "We were unable to authorize your payment card for this purchase. Please update your billing info"
Kokeile myöhemmin uudelleen, kuulostaa kyllä juurikin siltä että rahat olisivat loppuneet, onko sinulla minkään sortin "You owe us ?€" tuolla purchase historissa? Ja onko kyseessä Visa vai Visa Elecktron?
Apua kaivataan! (:
Kokeile myöhemmin uudelleen, kuulostaa kyllä juurikin siltä että rahat olisivat loppuneet, onko sinulla minkään sortin "You owe us ?€" tuolla purchase historissa? Ja onko kyseessä Visa vai Visa Elecktron?
Kuulostaa aivan siltä että tililtä on kate loppunut, jos näin kummiskaan ei ole (tarkista nyt vielä se tilin saldo ) ota yhteyttä pankkiin/luottokuntaan jos jatkuu esim vielä huomenna, voihan olla että on jonkin sortin tietoliikenne katkos... Enempää en osaa tässä tapauksessa osaa neuvoa
Viimeksi muokannut Kasimir, 11.11.2009 klo 18.09. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Kuulostaa aivan siltä että tililtä on kate loppunut, jos näin kummiskaan ei ole ota yhteyttä pankkiin/luottokuntaan jos jatkuu esim vielä huomenna, voihan olla että on jonkin sortin tietoliikenne katkos... Enempää en osaa tässä tapauksessa kertoa
Kuulostaa aivan siltä että tililtä on kate loppunut, jos näin kummiskaan ei ole ota yhteyttä pankkiin/luottokuntaan jos jatkuu esim vielä huomenna, voihan olla että on jonkin sortin tietoliikenne katkos... Enempää en osaa tässä tapauksessa kertoa
Juu pitää katellaa
Onko Visalla ennen maksettu netissä mitään? Joissain Visoissa piti erikseen verkkopankista mennä laittamaan verkkomaksumahdollisuus päälle (vai oliko se Electroneissa, en muista). Kumminkin kannattaa tämä tarkistaa, jos ei Visaa ole ennen netissä maksamiseen käytetty…
skip kirjoitti:
Onko Visalla ennen maksettu netissä mitään? Joissain Visoissa piti erikseen verkkopankista mennä laittamaan verkkomaksumahdollisuus päälle (vai oliko se Electroneissa, en muista). Kumminkin kannattaa tämä tarkistaa, jos ei Visaa ole ennen netissä maksamiseen käytetty…
Voihan sen toki sen ensimmäisen viestin lukea ... Huomaa muoto "enää"