En löytänyt haulla apua..
Onko jollain kokemusta Iphonen yhdistämisestä bluetoothilla stereoihin,
eli olisi tarve soittaa kotona langattomasti musiikkia stereovahvistimen kautta?
Mitä siis laittaa väliin, tällaisia on tullut vastaan..
http://www.hawkee.com/shop/prod/2221779/
http://www.blackberrysource.com/store/c ... ?item=2076#
Musiikkia iPhonesta langattomasti ulos
Keskustelua laitteista. Huom! Tänne vain keskustelu itse laitteista, ei ohjelmista tai iOS-käyttöjärjestelmästä
5 viestiä
• Sivu 1/1
-
Musiikkia iPhonesta langattomasti ulos
Viesti Kirjoittaja hexus9 »
-
Re: Musiikkia iPhonesta langattomasti ulos
Viesti Kirjoittaja Uustolli »
Itse kyl epäilen tota bluutuuthin toimivuut jos äänenlaatu kiinostaa yhtään. Ainakaan yksissäkään bluetooth kuulokkeissa ei ollut edes välttävä äänenlaatu mitä minä olen kokeillut.. Ja toiseksi miksi pitää pystyä langattomasti soittamaan stereoista ulos, jos saa kysyä?
-
Viesti Kirjoittaja hexus9 »
Siksi kun tuo laite olisi tässä käytössä vähän niinkuin kaukosäädin jolla surffaillaan,
valitaan biisejä ja radiokanavia fiiliksen mukaan,
eikä ravailla soittimen luona kiinnittelemässä ja irroittelemassa piuhoja aina.
Enkä halua johdollista kaukosäädintä.
Samalla lähettimellä voisi sitten käyttää tarvittaessa läppärinkin ääntä langattomasti
paremmalla äänentoistolla.
MInulla on myös kokemusta ei niin hyvä soundisista bluetooth-kuulokkeista.
Autossa tuo bluetooth ei vaan tunnu merkittävästi laskevan soundien tasoa.
Nämä on tietysti makuasioita, itse en tarvitse mitenkään erityisen hifiä äänentoistoa,
hyvä ja vaivaton sellainen riittäisi.
valitaan biisejä ja radiokanavia fiiliksen mukaan,
eikä ravailla soittimen luona kiinnittelemässä ja irroittelemassa piuhoja aina.
Enkä halua johdollista kaukosäädintä.
Samalla lähettimellä voisi sitten käyttää tarvittaessa läppärinkin ääntä langattomasti
paremmalla äänentoistolla.
MInulla on myös kokemusta ei niin hyvä soundisista bluetooth-kuulokkeista.
Autossa tuo bluetooth ei vaan tunnu merkittävästi laskevan soundien tasoa.
Nämä on tietysti makuasioita, itse en tarvitse mitenkään erityisen hifiä äänentoistoa,
hyvä ja vaivaton sellainen riittäisi.

-
Viesti Kirjoittaja Lenny »
Olen käyttänyt langattomaan musiikin kuunteluun iPhonen (aik. Touchin) kanssa Logitech STR01:stä. Pakettiin kuuluu bluetooth lähetin, jonka voi kytkeä mihin tahansa laitteeseen, jossa on äänen ulostulo sekä vastaanottimesta, joka kytketään stereoihin. iPhonella ei lähetintä tietenkään tarvita. Vastaanotin synkkaantuu helposti iPhonen kanssa mutta menettää helposti yhteyden esim. silloin kun musiikki loppuu ja on aika valita seuraava bändi/soittolista/levy. Tällöin on taas tehtävä uusi synkka käsin. Mitä tähän toivoisi niin ominaisuuden jossa puhelin osaisi ottaa bluetooth-yhteyden automaattisesti laitteisiin joihin se on kerran paritettu samalla tavalla kuin wlan toimii.
Äänen laatua olen väärä henkiö arvostelemaan, minulle se on kuitenkin riittävä. Bluetooth-yhteyksissä iPhone on melko rampa kaukosäätimenä, ainoastaan biisin voi vaihtaa mutta ääni säädetäänkin steroiden kaukosäätimestä. Ai niin, tuo Logitech maksoi pari vuotta sitten vajaa kolmekymppiä verkkokaupassa.
Äänen laatua olen väärä henkiö arvostelemaan, minulle se on kuitenkin riittävä. Bluetooth-yhteyksissä iPhone on melko rampa kaukosäätimenä, ainoastaan biisin voi vaihtaa mutta ääni säädetäänkin steroiden kaukosäätimestä. Ai niin, tuo Logitech maksoi pari vuotta sitten vajaa kolmekymppiä verkkokaupassa.
-
Viesti Kirjoittaja Rutku »
Eikö helpointa olisi hankkia joku dock kaukosäätimellä mistä voi kontrolloida tyyliin ed. ja seur. biisi ja volume. Toki jos pitää kokoajan näplätä soittolistoja, artisteja, albumeita tai muutenvaan niin hanki joku BT-vastaanotin steroille, mutta varaudu siihen, että musiikin kuuntelu ei ole enään mikään elämys :/ . Itse ostin tämän http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.8422 . Toimii ok, mutta diskantit särkee ikävästi ja akku ei "ihan" kestä luvattua aikaa (3-4h normaalikäytössä) mutta kyllä tuo "paniikkitilanteissa" menee ja hintaansa nähden ok. Parempi on jos hankit pitemmän piuhan tai jonkun muun protokollan äänen striimaamiseen stereoille... Bluetoothilla ääni pitää pakata ja se maksaa. Ns. "laatu"-vehkeet sitten maksaakin ihan hillittömästi. Tai sitten hankit jonkun remote-softan ja soitat musat koneelta ja ohjaat vaan puhelimesta.
MBA M1 13" & iP11 + iP6s
Nappaa tästä 500MB lisätilaa Dropboxiin rekisteröityessä: https://www.dropbox.com/referrals/AACRr ... 0EfR6M1QO0
Nappaa tästä 500MB lisätilaa Dropboxiin rekisteröityessä: https://www.dropbox.com/referrals/AACRr ... 0EfR6M1QO0
5 viestiä
• Sivu 1/1
Palaa sivulle “iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu”
Hyppää
- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka