iTunesilla. Sillä ne pitäisi helposti saada synkattua koneelle.Mäkkileipä kirjoitti:Mitenkäs nuo sanelimella nauhoitetut äänitteet tuodaan koneelle iLuurista?
”Tyhmät kysymykset” iPhone-, iPad- ja iPod-laitteista
-
Re: iPhonen äänitykset
Viesti Kirjoittaja Pikkuroope »
— mylman
! Myydään DJI Phantom 3 Advanced: http://hopeinenomena.net/viewtopic.php?f=88&t=250353 !
-
Re: "Tyhmät" iPhone 3G-kysymykset
Viesti Kirjoittaja harri »
Saat. Teet iTunesissasi soittolistan, nimeltään vaikkapa "Hittibiisit", keräät ne yksittäiset biisit siihen ja sitten synkkaat sen soittolistan iPhoneesi, jossa sitten kuuntelet sitä.delic kirjoitti:enkö muka saa niin, että saisin kerralla vaan kuunneltua sitä omat biisit kansion sisältöä
-Harri
-
Viesti Kirjoittaja delic »
noo päädyin jo tekee kokoelmalla hakemistoa joka onnistu kyllä iha ok, mitäny biiseistä vähä katos esittäjän nimeä jne. Ku muuttelin vähä infoi, että sain ne groupattua samaksharri kirjoitti:Saat. Teet iTunesissasi soittolistan, nimeltään vaikkapa "Hittibiisit", keräät ne yksittäiset biisit siihen ja sitten synkkaat sen soittolistan iPhoneesi, jossa sitten kuuntelet sitä.delic kirjoitti:enkö muka saa niin, että saisin kerralla vaan kuunneltua sitä omat biisit kansion sisältöä
-Harri

Mut ny tuli sit uus ongelma, miten siis jos ny haluun iha vaan yksittäisen biisin ny laittaa johonkin valmiiseen hakemistoon ni miten tää toimii? on kyl jumalattoman vaikeeks menny tää touhu, kauheeta säätöö vaatii, tosin sit ku se o kerran tehny ni ei sit enää ens kerral ja voi myöski olla ja varmaan onki, että en vaan osaa, ku ei oo kyllä itunesia tullu käytettyä oikeastaan koskaan, muuta ku nyt sit pakolliset mitä iluurin kans joutuu, mut siihen nähden miten suosittuja kaikki ipodit ja touchit o niin luulis, että toi toimis yksinkertaisesti, mut ehkä mä en vaan osaa
-
Viesti Kirjoittaja legace »
Laita asetuksista iTunes hallitsemaan musiikkikirjastoasi, konka jälkeen voit vain raahata ne biisit sinne iTunes ikkunaan. Ja mistä maanalaisen paikan hakemistoista sä puhut? iTunes ei tykkää jos sen kansio- ja tiedostohierarkian kanssa pelleillään käsin.delic kirjoitti:noo päädyin jo tekee kokoelmalla hakemistoa joka onnistu kyllä iha ok, mitäny biiseistä vähä katos esittäjän nimeä jne. Ku muuttelin vähä infoi, että sain ne groupattua samaksharri kirjoitti:Saat. Teet iTunesissasi soittolistan, nimeltään vaikkapa "Hittibiisit", keräät ne yksittäiset biisit siihen ja sitten synkkaat sen soittolistan iPhoneesi, jossa sitten kuuntelet sitä.delic kirjoitti:enkö muka saa niin, että saisin kerralla vaan kuunneltua sitä omat biisit kansion sisältöä
-Harri
Mut ny tuli sit uus ongelma, miten siis jos ny haluun iha vaan yksittäisen biisin ny laittaa johonkin valmiiseen hakemistoon ni miten tää toimii? on kyl jumalattoman vaikeeks menny tää touhu, kauheeta säätöö vaatii, tosin sit ku se o kerran tehny ni ei sit enää ens kerral ja voi myöski olla ja varmaan onki, että en vaan osaa, ku ei oo kyllä itunesia tullu käytettyä oikeastaan koskaan, muuta ku nyt sit pakolliset mitä iluurin kans joutuu, mut siihen nähden miten suosittuja kaikki ipodit ja touchit o niin luulis, että toi toimis yksinkertaisesti, mut ehkä mä en vaan osaa
-
Nonii sain musakirjaston järjestyksee, oli kyllä todella vaivalloinen projekti, mä ku luulin et apple tekee kaikesta aina tosi helppoo ja yksinkertaista. Nii siis mulla oli koneella hakemisto "musaa" minkä sitten heitin itunesille ja sinne laittelin yksittäisiä tiedostojalegace kirjoitti: Laita asetuksista iTunes hallitsemaan musiikkikirjastoasi, konka jälkeen voit vain raahata ne biisit sinne iTunes ikkunaan. Ja mistä maanalaisen paikan hakemistoista sä puhut? iTunes ei tykkää jos sen kansio- ja tiedostohierarkian kanssa pelleillään käsin.
ja kyllä mä siis nyt voin raahata ne tonne ikkunaan, mutta en mihinkää valmiiseen kansioon? en mä ny haluu et kauhee kasa tuolla vaan yksittäisii biisei ja sit ne o iha sekasi siel. haluun kansioita mitkä selkeyttää. Sit parit kokoelmat laittelin ni niistäki itunes teki 20 eri kantta, sit niitä sai grouppailla, että sai niistä vaan yhden. Ehkä täytys nähdä jonku joskus käyttävän tuota, mutta itselle oli ainaki aikamoista säätämistä, ku vanhalla luurilla senkun copypastea vaan kaikki hakemistot ja that's it kaikki toimi ja näky juuri niin ku ne näky koneella.
-
Viesti Kirjoittaja Rutku »
Soittolistat - Way to go...delic kirjoitti:Nonii sain musakirjaston järjestyksee, oli kyllä todella vaivalloinen projekti, mä ku luulin et apple tekee kaikesta aina tosi helppoo ja yksinkertaista. Nii siis mulla oli koneella hakemisto "musaa" minkä sitten heitin itunesille ja sinne laittelin yksittäisiä tiedostojalegace kirjoitti: Laita asetuksista iTunes hallitsemaan musiikkikirjastoasi, konka jälkeen voit vain raahata ne biisit sinne iTunes ikkunaan. Ja mistä maanalaisen paikan hakemistoista sä puhut? iTunes ei tykkää jos sen kansio- ja tiedostohierarkian kanssa pelleillään käsin.
ja kyllä mä siis nyt voin raahata ne tonne ikkunaan, mutta en mihinkää valmiiseen kansioon? en mä ny haluu et kauhee kasa tuolla vaan yksittäisii biisei ja sit ne o iha sekasi siel. haluun kansioita mitkä selkeyttää. Sit parit kokoelmat laittelin ni niistäki itunes teki 20 eri kantta, sit niitä sai grouppailla, että sai niistä vaan yhden. Ehkä täytys nähdä jonku joskus käyttävän tuota, mutta itselle oli ainaki aikamoista säätämistä, ku vanhalla luurilla senkun copypastea vaan kaikki hakemistot ja that's it kaikki toimi ja näky juuri niin ku ne näky koneella.
Itse tykästyin näihin kun väsyin tappelemaan tagien ja asetusten kanssa. Tuolta saa myös poistettuu/vaihdettuu/lisättyy biisejä helposti. Muut löytyy sitten haulla tai artistin/albumin alta helposti

Nappaa tästä 500MB lisätilaa Dropboxiin rekisteröityessä: https://www.dropbox.com/referrals/AACRr ... 0EfR6M1QO0
-
Noni johan alko dragndrop pelaa ainaki jollai tasol, eli niitä siis kantsiiki heitellä tuonne suoraan, eikä mihkää kirjastoonRutku kirjoitti: Soittolistat - Way to go...
Itse tykästyin näihin kun väsyin tappelemaan tagien ja asetusten kanssa. Tuolta saa myös poistettuu/vaihdettuu/lisättyy biisejä helposti. Muut löytyy sitten haulla tai artistin/albumin alta helposti.
-
Viesti Kirjoittaja harri »
Tai sitten teet älykkäitä soittolistoja, joihin biisit menevät automaattisesti asetettujen hakukriteerien mukaan. Tuo edellyttää että biisien tagit ovat kunnossa.
Kannattaiskohan lukea iTunesin Ohjeet-valikko :-)
-Harri
-
Viesti Kirjoittaja Hump »
Onko tuohon jotain ratkaisua? Vai onko tämä Iphonen ominaisuus?
-
Viesti Kirjoittaja nakkifakiiri »
jaa miten siihen oikeen puhut ku eikö se näyttö mene pimeeksu ku korva tai joku muu peittää sen tunnistimen kuulokkeen vierestä.. vai onko tosiaa 3GS jätetty se pois?Hump kirjoitti:Puhelun aikana poski osuu monesti puhelimeen (3GS) jolloin tulee siis vahingossa painettua jotain näppäintä (esim. pidossa).
-
Viesti Kirjoittaja Rutku »
Ei ole. Noin 5cm päähän kun tunkee puhelun alkaessa/aikana jotain niin näyttö sammuu ja sama toisinpäin. Sama tunnistin lienee kuin 3G:ssäkin ja liekö 2G:ssäkin ollut(?). Jokatapauksessa ihmetyyli puhua jos se näyttö ei sammu. Itse en ole ikinä saanut sitä päälle kesken puhelunnakkifakiiri kirjoitti:jaa miten siihen oikeen puhut ku eikö se näyttö mene pimeeksu ku korva tai joku muu peittää sen tunnistimen kuulokkeen vierestä.. vai onko tosiaa 3GS jätetty se pois?Hump kirjoitti:Puhelun aikana poski osuu monesti puhelimeen (3GS) jolloin tulee siis vahingossa painettua jotain näppäintä (esim. pidossa).

Nappaa tästä 500MB lisätilaa Dropboxiin rekisteröityessä: https://www.dropbox.com/referrals/AACRr ... 0EfR6M1QO0
-
Viesti Kirjoittaja Nurffe »
Haiskahtais vahvasti takuuhuollon paikalta jos tuota poskella onnistuu painamaan. Ei taida etäisyyssensorit ihan toimia niinkuin pitäisiRutku kirjoitti:Ei ole. Noin 5cm päähän kun tunkee puhelun alkaessa/aikana jotain niin näyttö sammuu ja sama toisinpäin. Sama tunnistin lienee kuin 3G:ssäkin ja liekö 2G:ssäkin ollut(?). Jokatapauksessa ihmetyyli puhua jos se näyttö ei sammu. Itse en ole ikinä saanut sitä päälle kesken puhelunnakkifakiiri kirjoitti:jaa miten siihen oikeen puhut ku eikö se näyttö mene pimeeksu ku korva tai joku muu peittää sen tunnistimen kuulokkeen vierestä.. vai onko tosiaa 3GS jätetty se pois?Hump kirjoitti:Puhelun aikana poski osuu monesti puhelimeen (3GS) jolloin tulee siis vahingossa painettua jotain näppäintä (esim. pidossa).
Onko tuohon jotain ratkaisua? Vai onko tämä Iphonen ominaisuus?.
-
Viesti Kirjoittaja Hump »
Mulla on musta silikonisuoja puhelimessa.Rutku kirjoitti:Ei ole. Noin 5cm päähän kun tunkee puhelun alkaessa/aikana jotain niin näyttö sammuu ja sama toisinpäin. Sama tunnistin lienee kuin 3G:ssäkin ja liekö 2G:ssäkin ollut(?). Jokatapauksessa ihmetyyli puhua jos se näyttö ei sammu. Itse en ole ikinä saanut sitä päälle kesken puhelunnakkifakiiri kirjoitti:jaa miten siihen oikeen puhut ku eikö se näyttö mene pimeeksu ku korva tai joku muu peittää sen tunnistimen kuulokkeen vierestä.. vai onko tosiaa 3GS jätetty se pois?Hump kirjoitti:Puhelun aikana poski osuu monesti puhelimeen (3GS) jolloin tulee siis vahingossa painettua jotain näppäintä (esim. pidossa).
Onko tuohon jotain ratkaisua? Vai onko tämä Iphonen ominaisuus?.
Suoja taitaa olla juuri sen tunnistimen edessä. Täytyy kokeilla puheluita ilman suojaa.
-
Viesti Kirjoittaja Epe »
Siis laitan macillani bluetoothin päälle ja "löydettävissä". Sekä puhelimen bluetoothin päälle niin iPhonessa lukee vaan Laitteet: "Etsitään..." ja macilla kun koitan "Selaa laitetta.." ja valitsen iPhonen listasta niin lukee "Validoidaan laitetta" ja sen jälkeen "Laitteella ei ole tarvittavia palveluita"
Missähän vika?
tarkoitus siirtaa iphonen kuvakansiosta kuvia koneelle, kun niiden siirtäminen näköjään iTunesillakaan onnistu.
-
Viesti Kirjoittaja Marbo »
Mielestäni iPhonen bluetoothilla ei voi siirtää kuvia. iTunesilla kyllä onnistuu kuvien siirto. Laitat puhelimen piuhalla koneeseen kiinni ja sit meet sieltä Photos ja laitat ruksin kohtaan "Sync photos from:" ja sitten vaan hyväksyt sen. :>Epe kirjoitti:Koitin tänään ekan kerran bluetoothia. Ei toimi;
Siis laitan macillani bluetoothin päälle ja "löydettävissä". Sekä puhelimen bluetoothin päälle niin iPhonessa lukee vaan Laitteet: "Etsitään..." ja macilla kun koitan "Selaa laitetta.." ja valitsen iPhonen listasta niin lukee "Validoidaan laitetta" ja sen jälkeen "Laitteella ei ole tarvittavia palveluita"
Missähän vika?
tarkoitus siirtaa iphonen kuvakansiosta kuvia koneelle, kun niiden siirtäminen näköjään iTunesillakaan onnistu.
-
Viesti Kirjoittaja Epe »
Siis jos tarkotit iTunesin kohtaa iPhone -> Valokuvat -> (x) Synkronoi valokuvat kohteesta.. (kansio) niin toi synkronoi koneelta kansiossa olevat kuvat iphoneen. Mutta iPhonen kuvia en näe iTunesissa enkä missään muuallakaan koneella. Millä olette synkannu kuvat koneelle?Marbo kirjoitti:Mielestäni iPhonen bluetoothilla ei voi siirtää kuvia. iTunesilla kyllä onnistuu kuvien siirto. Laitat puhelimen piuhalla koneeseen kiinni ja sit meet sieltä Photos ja laitat ruksin kohtaan "Sync photos from:" ja sitten vaan hyväksyt sen. :>Epe kirjoitti:Koitin tänään ekan kerran bluetoothia. Ei toimi;
Missähän vika?
-
Viesti Kirjoittaja nakkifakiiri »
iTunesillahan ne menee.. nehän menee samaan paikkaan kaikki.. eli siis jos koneelta tulee kuvat niin sinne ne myös puhelimesta pitäis mennäEpe kirjoitti:Siis jos tarkotit iTunesin kohtaa iPhone -> Valokuvat -> (x) Synkronoi valokuvat kohteesta.. (kansio) niin toi synkronoi koneelta kansiossa olevat kuvat iphoneen. Mutta iPhonen kuvia en näe iTunesissa enkä missään muuallakaan koneella. Millä olette synkannu kuvat koneelle?Marbo kirjoitti:Mielestäni iPhonen bluetoothilla ei voi siirtää kuvia. iTunesilla kyllä onnistuu kuvien siirto. Laitat puhelimen piuhalla koneeseen kiinni ja sit meet sieltä Photos ja laitat ruksin kohtaan "Sync photos from:" ja sitten vaan hyväksyt sen. :>Epe kirjoitti:Koitin tänään ekan kerran bluetoothia. Ei toimi;
Missähän vika?
-
Viesti Kirjoittaja Epe »
No mulla ainakin menee nuo koneella (itunesissa valitussa) kansiossa olevat kuvat iPhonen kansioon "Valokuvakirjasto" ja iPhonella otetut kuvat menee kansioon "Kameran rulla". Mutta sitä en tiedä miten saan kameran rulla-kansiosta ne tuonne valokuvakirjastoon.nakkifakiiri kirjoitti: iTunesillahan ne menee.. nehän menee samaan paikkaan kaikki.. eli siis jos koneelta tulee kuvat niin sinne ne myös puhelimesta pitäis mennä
-
Viesti Kirjoittaja projector »
Jos haluat kuvat luurista koneelle niin käytä iphotoa tai kuvansiirtäjää?Epe kirjoitti:No mulla ainakin menee nuo koneella (itunesissa valitussa) kansiossa olevat kuvat iPhonen kansioon "Valokuvakirjasto" ja iPhonella otetut kuvat menee kansioon "Kameran rulla". Mutta sitä en tiedä miten saan kameran rulla-kansiosta ne tuonne valokuvakirjastoon.nakkifakiiri kirjoitti: iTunesillahan ne menee.. nehän menee samaan paikkaan kaikki.. eli siis jos koneelta tulee kuvat niin sinne ne myös puhelimesta pitäis mennä
TSHERNOBYL 86
WINDOWS 95
Google Nexus ONE -> CyanogenMod 6.0 Stable
Tulossa -> Desire HD <3
-
Viesti Kirjoittaja sahkari »
Ei ainakaan hae automaattisesti ja jos laittaa uudestaan hakemaan samaa kansiota niin tulee kaksoiskappaleet.
Muissa musiikkikirjasto ohjelmissa on ainakin päivitä musiikkikirjasto nappi mutta tästä en ole löytänyt tai olen puusilmä

- Ipad Air 2 64gb
- Ipad mini, 32GB 3G
- Saunalahti megareilu 4g multisim liittymä
-
Viesti Kirjoittaja TheKraken »
Johtuu siitä, että iTunesin kirjastoon tiedostotasolla EI SAA lisätä itse tavaraa vaan iTunes hoitaa sen itse. Musiikit tulee raahata iTunesin kuvakkeen päälle (tai ikkunaan) ja iTunes sen jälkeen lyö ne paikoilleen itse sinne kirjastonsa kansioiden uumeniin.sahkari kirjoitti:Mites itunesissa saa päivitettyä musakirjastoa kun esim lisännyt uusia musiikkeja samaan kansioon mistä hakee muita biisejä?
Ei ainakaan hae automaattisesti ja jos laittaa uudestaan hakemaan samaa kansiota niin tulee kaksoiskappaleet.
Muissa musiikkikirjasto ohjelmissa on ainakin päivitä musiikkikirjasto nappi mutta tästä en ole löytänyt tai olen puusilmä
Tämä siis, jos iPhotossa on lisää kirjastoon ja automaattinen järjestäminen päällä. Jos ei, niin luonnollisesti homma pitää tehdä manuaalisesti.
-
Viesti Kirjoittaja Epe »
projector kirjoitti:Jos haluat kuvat luurista koneelle niin käytä iphotoa tai kuvansiirtäjää?Epe kirjoitti:No mulla ainakin menee nuo koneella (itunesissa valitussa) kansiossa olevat kuvat iPhonen kansioon "Valokuvakirjasto" ja iPhonella otetut kuvat menee kansioon "Kameran rulla". Mutta sitä en tiedä miten saan kameran rulla-kansiosta ne tuonne valokuvakirjastoon.nakkifakiiri kirjoitti: iTunesillahan ne menee.. nehän menee samaan paikkaan kaikki.. eli siis jos koneelta tulee kuvat niin sinne ne myös puhelimesta pitäis mennä
Noniin vihdoin, iPhotoa en uskalla enää käyttää kun menee semmonen 10min kun se lataa vaivaiset 10000 valokuvaa mutta tuo Kuvansiirtäjä osasi hommansa.
Kiitos!
-
Viesti Kirjoittaja nem »

-
Viesti Kirjoittaja TheKraken »
Jos olet tosiaan koodin hukannut, niin operaattorille vain puhelua. He kertovat mitä tehdä.nem kirjoitti:Ostin juuri unlockatun 3GS:n ja nyt kun olen laittanut sim-kortin sisään ja koitan antaa pinkoodin niin ei hyväksy sitä, väittää vääräksi pin-koodiksi. Mistä tiedän nyt mikä on oikea koodi? yrityksiä jäljellä enää 1
1234 on oletus useimmissa korteissa.
-
Viesti Kirjoittaja nem »
Jos koitan asentaa iTunesin avulla jotain ohjelmaa, se sanoo pian "Ohjelmaa ei asennettu koska ohjelmaa ei ole allekirjoitettu" Mitä tuo tarkoittaa?
Kiitos
Palaa sivulle “iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu”
- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka