Tällaiseen toimintaanko uppoavat hompun jäsenmaksut?KunkkuJ kirjoitti:Jokos nyt uskotte, millaisia hirveitä orgioita ja juominkeja nuo modemiitit ovat? Kyllä jotain tarttes tehrä!

Viesti Kirjoittaja Teppo Tulppu »
Tällaiseen toimintaanko uppoavat hompun jäsenmaksut?KunkkuJ kirjoitti:Jokos nyt uskotte, millaisia hirveitä orgioita ja juominkeja nuo modemiitit ovat? Kyllä jotain tarttes tehrä!
Viesti Kirjoittaja KunkkuJ »
Siltähän tuo pahasti näyttää. Kun vielä ajattelee, miten korkeita ne ovat, niin entistä pöyristyttävämmältä tuntuu!Teppo Tulppu kirjoitti: Tällaiseen toimintaanko uppoavat hompun jäsenmaksut?
Viesti Kirjoittaja Macco »
Et kai vaan halua Hompun jäsenmaksuasi takaisin? Niitä rahoja ei oleTeppo Tulppu kirjoitti:Tällaiseen toimintaanko uppoavat hompun jäsenmaksut?KunkkuJ kirjoitti:Jokos nyt uskotte, millaisia hirveitä orgioita ja juominkeja nuo modemiitit ovat? Kyllä jotain tarttes tehrä!
Tämä oli kyllä viimeinen pisara valtameressä, joka katkaisi kamelin metsän puilta!Macco kirjoitti:Et kai vaan halua Hompun jäsenmaksuasi takaisin? Niitä rahoja ei ole
Viesti Kirjoittaja darthmother »
Onneksi vanhuus ei tule kello kaulassa.Teppo Tulppu kirjoitti:Tämä oli kyllä viimeinen pisara valtameressä, joka katkaisi kamelin metsän puilta!Macco kirjoitti:Et kai vaan halua Hompun jäsenmaksuasi takaisin? Niitä rahoja ei ole
Viesti Kirjoittaja amanita »
Sitä kuusta kuuleminen, johon kalikka kalahtaa!darthmother kirjoitti:Onneksi vanhuus ei tule kello kaulassa.Teppo Tulppu kirjoitti:Tämä oli kyllä viimeinen pisara valtameressä, joka katkaisi kamelin metsän puilta!Macco kirjoitti:Et kai vaan halua Hompun jäsenmaksuasi takaisin? Niitä rahoja ei ole
Viesti Kirjoittaja Gotnine »
Kuusta voi olla aika huono kuuloyhteys Maahan - ellei sitten kuumatkalla ole mukana jotain kivaa kuuntelulaitettaTeppo Tulppu kirjoitti: Sitä kuusta kuuleminen, johon kalikka kalahtaa!
Voiko näitä asioita tämän selvemmin enää sanoa? Onko joku nauttimasi väkevä aine päässyt tuhoamaan aivojasi, kun ymmärrys on noin heikentynyt?amanita kirjoitti:Minä tulin kysymään, että mitä ihmettä te taas höpötätte?
Viesti Kirjoittaja hatey »
Onneksi minä en ole tyhmä, olen todistettavasti lukenut Valittuja Paloja.darthmother kirjoitti:Hompussa tyhmyys tiivistyy
Viesti Kirjoittaja amanita »
Kumma että rouva Kunkku ei ole tullut noukkiman ukkoosa kotio, kellokin jo paappojen nukkuma-ajan ohittanut ajat sitten! Ja tuo raahautuu täällä taas nuo kammottavat Reinot jalassaan....voi härreguud!KunkkuJ kirjoitti:Voiko näitä asioita tämän selvemmin enää sanoa? Onko joku nauttimasi väkevä aine päässyt tuhoamaan aivojasi, kun ymmärrys on noin heikentynyt?amanita kirjoitti:Minä tulin kysymään, että mitä ihmettä te taas höpötätte?
Viimeinkin joku rohkeni nostaa kissan hännän pöydälle!amanita kirjoitti:Kumma että rouva Kunkku ei ole tullut noukkiman ukkoosa kotio, kellokin jo paappojen nukkuma-ajan ohittanut ajat sitten! Ja tuo raahautuu täällä taas nuo kammottavat Reinot jalassaan....voi härreguud!
Viesti Kirjoittaja InstigatoR »
Viesti Kirjoittaja darthmother »
Konstit on monet sanoi kissa kun höylällä mummon pyllyä pyyhki.Teppo Tulppu kirjoitti:Viimeinkin joku rohkeni nostaa kissan hännän pöydälle!
Viesti Kirjoittaja Kolsyra »
Tällaista se voi joskus olla totuuden ja oikeuden esitaistelijalla. Kun ei pystytä kumoamaan itse asioita, takerrutaan kaikkeen epäoleelliseen, niin kuin ulkonäköön ja elämäntapoihin. Mieleen tulee edesmennyt kansan syvien rivien puolustaja Eino Poutiainen, joka hänkin pappa-tunturia käyttäen lähti taisteluun heikkojen ja sorrettujen puolesta. Niin kuin Einoa, ei meitäkään voi tuollaisella panettelulla pysäyttää!amanita kirjoitti:Kumma että rouva Kunkku ei ole tullut noukkiman ukkoosa kotio, kellokin jo paappojen nukkuma-ajan ohittanut ajat sitten! Ja tuo raahautuu täällä taas nuo kammottavat Reinot jalassaan....voi härreguud!KunkkuJ kirjoitti:Voiko näitä asioita tämän selvemmin enää sanoa? Onko joku nauttimasi väkevä aine päässyt tuhoamaan aivojasi, kun ymmärrys on noin heikentynyt?amanita kirjoitti:Minä tulin kysymään, että mitä ihmettä te taas höpötätte?
Viesti Kirjoittaja Jamac »
Viesti Kirjoittaja Repe Ruutikallo »
[Rivo-Riitan äänellä] Minä sulle imuäänen näytänJamac kirjoitti:Aina tulee tuo iki-ihanan tuoksuinen pappatunturin imuääni mieleen: smaaooooggg-röp-röp-röp-smaaaggg-röp-smaaooooggg-röp-röp-röp-pöti-röp...
Viesti Kirjoittaja rok »
Viesti Kirjoittaja Macco »
Ei, mutta palkatkin olivat pienemmät.rok kirjoitti:Onko niistä pitsoista aina maksettu noin pajon?
Viesti Kirjoittaja Repe Ruutikallo »
Ei se kumminkaan riippune pitsayrittäjistä. Kotipizzaketjun perusideahan on tarjota ylellinen elämä ja kunnioitettavasti kasvava omaisuus sille ruotsalaisnimiselle ukolle joka häärää ylimmäisenä, mikä Rabbe se nyt oli. Grönblom, niin. Ei se halvoilla pitsoilla onnistu. Niin ja taviselintaso ja raatamista aamusta iltaan niille pitsayrittäjille.Macco kirjoitti: Mutta noin niinkuin muuten olen sitä mieltä että Kotipizzan hinnat ovat suorastaan törkeät.