Hump kirjoitti:Puhelun aikana poski osuu monesti puhelimeen (3GS) jolloin tulee siis vahingossa painettua jotain näppäintä (esim. pidossa).
Onko tuohon jotain ratkaisua? Vai onko tämä Iphonen ominaisuus?
jaa miten siihen oikeen puhut ku eikö se näyttö mene pimeeksu ku korva tai joku muu peittää sen tunnistimen kuulokkeen vierestä.. vai onko tosiaa 3GS jätetty se pois?
Ei ole. Noin 5cm päähän kun tunkee puhelun alkaessa/aikana jotain niin näyttö sammuu ja sama toisinpäin. Sama tunnistin lienee kuin 3G:ssäkin ja liekö 2G:ssäkin ollut(?). Jokatapauksessa ihmetyyli puhua jos se näyttö ei sammu. Itse en ole ikinä saanut sitä päälle kesken puhelun .
Mulla on musta silikonisuoja puhelimessa.
Suoja taitaa olla juuri sen tunnistimen edessä. Täytyy kokeilla puheluita ilman suojaa.
Silikonisuojakuori ei ollutkaan ongelman aiheuttaja vaan näytön suojana ollut kalvo. Otin kalvon pois ja nyt toimii etäisyystunnistin normaalisti (jo noin 5cm päästä!).
Eli Dealerextremestä tilattu "halpa ja hyvä" näytön suojakalvo ei ollutkaan hyvä... kummallista.
nem kirjoitti:Jos koitan asentaa iTunesin avulla jotain ohjelmaa, se sanoo pian "Ohjelmaa ei asennettu koska ohjelmaa ei ole allekirjoitettu" Mitä tuo tarkoittaa?
nem kirjoitti:Ostin juuri unlockatun 3GS:n ja nyt kun olen laittanut sim-kortin sisään ja koitan antaa pinkoodin niin ei hyväksy sitä, väittää vääräksi pin-koodiksi. Mistä tiedän nyt mikä on oikea koodi? yrityksiä jäljellä enää 1
Oletko ihan varma, ettei se kysy itse puhelimen salasanaa?
Tuli nyt hommattua tuo 3G S ja ennen oli tuo normi 3G niin miten saisin nätisti kaikki samat tiedot tuohon uuteenkin I luuriin? Muutenhan siinnä taas kay niin että mijoona backuppia joutuu ottaan ennenku saan sen onnistuun
kintzu kirjoitti:Tuli nyt hommattua tuo 3G S ja ennen oli tuo normi 3G niin miten saisin nätisti kaikki samat tiedot tuohon uuteenkin I luuriin? Muutenhan siinnä taas kay niin että mijoona backuppia joutuu ottaan ennenku saan sen onnistuun
Synkkaat vanhan luurin kokonaan (myös yhteystiedot, jne,) ja kun liität 3GS:n, valitset vain, että palauttaa tuon vanhan asetuset ja sitten synkkaat ne tiedot koneelta 3GS:ään.
x3roconf kirjoitti:Onko normaalia, että Iphone 3G menee lepotilaan (näyttö pimenee kokonaan) kun lopettaa puhelun? ("lopeta puhelu" -nappia koskettamalla)
Jos sä olet vastaanottavassa päässä puhelua, juu kyllä mun mielestä.
x3roconf kirjoitti:Onko normaalia, että Iphone 3G menee lepotilaan (näyttö pimenee kokonaan) kun lopettaa puhelun? ("lopeta puhelu" -nappia koskettamalla)
Jos sä olet vastaanottavassa päässä puhelua, juu kyllä mun mielestä.
Mulla siis menee toisinaan lepotilaan kun itse soitan ja puhelin menee sitten puhelua lopettaessa lepotilaan.
minulla on edellisen käyttäjän jäljiltä puhelimessani (3G 3.1.2.) Navigonin navigaattorisovellus, johon on ilmestynyt päivitys App Storessa. Onko minulla mitään mahdollisuutta päivittää tätä, sillä nyt kun yritän niin App Store pyytää edellisen omistajan tunnuksia, joilla ko. ohjelma on siis ostettukin. Jos päivitän ohjelmat iTunesiin, siirtyykö tämä softa myös sinne vai miten on.. Nyt App Storen ikonin kohdalla on roikkunut jo pari viikkoa punainen ykkönen mutten saa sitä millään siitä pois, sillä minulla ei tietenkään ole edellisen omistajan tunnuksia, joilla voisin sitä päivitystä ladata itselleni. Ehdotuksia?
Mulla on iPhone 3gs ja olen jailbreakannu ja unlockannu sen pcllä blackrainilla. Nyt kun haluaisin liittää tämän luurin kannettavaani, tulee iTunesiin teksti "Tälle iPhoneen asetetulle SIM-kortille ei näytä olevan tukea." ja kehoittaa lykkimään soneran korttia sisään, mitä en aio tehdä. Onko tähän olemassa mitään ratkaisua, että saisi toimimaan?
Ongelmana on että en pääse USB:llä puhelimen tiedostojen kimppuun. Asensin 3.1.2 ja jailbreikkasin sen. Kaikki muu toimii aivan niinkuin pitääkin, mutta pitäisi päästä säätämään puhelimen tiedostoja että saan gruppledin toimimaan. Käyttiksenä on Win7... Onko kenelläkään mitään tietoa mitä pitää tehdä?
kup0 kirjoitti:Ongelmana on että en pääse USB:llä puhelimen tiedostojen kimppuun. Asensin 3.1.2 ja jailbreikkasin sen. Kaikki muu toimii aivan niinkuin pitääkin, mutta pitäisi päästä säätämään puhelimen tiedostoja että saan gruppledin toimimaan. Käyttiksenä on Win7... Onko kenelläkään mitään tietoa mitä pitää tehdä?
Tietääkseni niitä ei ilman joitain erikoisohjelmia pysty röpläämään.. mutta jos jotain ei appstore ohjelmia haluat asentaa, niin sit tarvii cydialla asentaa appsync. laita pm jos tarviit apuu siinä..
mites saan siirrettyy nerokkaasti tietyt biisit iluuriini? tai edes soittoääneni oon kattonu videon jos opetettii tekee se soittoääni jostai mp3sesta mutta en ymmärrä mite saan siirrettyy sen luuriini? ja sit toi et pitääks mun valita biisit jotka haluan ja tunkea soittolistaa ja synkkaa ineen?
trile kirjoitti:mites saan siirrettyy nerokkaasti tietyt biisit iluuriini? tai edes soittoääneni oon kattonu videon jos opetettii tekee se soittoääni jostai mp3sesta mutta en ymmärrä mite saan siirrettyy sen luuriini? ja sit toi et pitääks mun valita biisit jotka haluan ja tunkea soittolistaa ja synkkaa ineen?
kup0 kirjoitti:Ongelmana on että en pääse USB:llä puhelimen tiedostojen kimppuun. Asensin 3.1.2 ja jailbreikkasin sen. Kaikki muu toimii aivan niinkuin pitääkin, mutta pitäisi päästä säätämään puhelimen tiedostoja että saan gruppledin toimimaan. Käyttiksenä on Win7... Onko kenelläkään mitään tietoa mitä pitää tehdä?
Lataa ja asenna Cydiasta afc2add
Ja lataa koneelle sitten iPhoneBrowser.
En tiedä mitä tuo iPhone Explorer käyttää, mutta valtaosa noista ohjelmista käyttää acf2 palvelua, joka EI tule blackra1nin mukana
En tiedä mitä palvelua käyttää, mutta ei vaadi mitään muuta kuin 3.0 tai uudemman softan puhelimeen. Ei edes jailbreakia.
iPhone Explorer kirjoitti:Want to put your iPhone or iPod Touch in disk mode? Use an iPhone as a flash drive? iPhone Explorer is an iPhone browser for Mac that lets you browse the files and folders on your iPhone as if it were a normal USB flash drive or pen drive. You can use the very easy drag-and-drop methods to add or remove files and folders from the iPhone. Compatible with all iPhones and iPod Touches including the new 3GS and 3.0 firmware. Works with or without jailbreaking.
Miten ihmeessä tuolta suomen apple storesta pystyy tilaamaan tuollaisen itunes gift cardin?Koitin apple storen sivujen kautta tilata.mutta saan kortin ostoskoriin mutta sitten jämähtää täysin.koitin soittaa siihen applen numeroon,eikä onnistunut sitäkään kautta kun rupesi nauhoite sekoilemaan omiaan.En omista luottokorttia,enkä myöskään sellaista hommaa,eli saanko mistään ilman sellaista hommattua tuollaista korttia?ja jos joltain löytyy nurkista niin yyveetä vaan...
jarpee kirjoitti:Miten ihmeessä tuolta suomen apple storesta pystyy tilaamaan tuollaisen itunes gift cardin?Koitin apple storen sivujen kautta tilata.mutta saan kortin ostoskoriin mutta sitten jämähtää täysin.koitin soittaa siihen applen numeroon,eikä onnistunut sitäkään kautta kun rupesi nauhoite sekoilemaan omiaan.En omista luottokorttia,enkä myöskään sellaista hommaa,eli saanko mistään ilman sellaista hommattua tuollaista korttia?ja jos joltain löytyy nurkista niin yyveetä vaan...
Eipä siinä mitään luottokortteja tarvitse. Itse ainakin visa electronilla maksan ostoksiani siellä, eikä se ole mikään luottokortti.