Skypellä fileitä
Keskustelua ohjelmista ja Mac App Storesta.
13 viestiä
• Sivu 1/1
-
Skypellä fileitä
Viesti Kirjoittaja kasperi »
Kuinka onnistuu. Viesti-ikkunassa ei Send file on kuollu kuin villasukka.
-
Re: Skypellä fileitä
Viesti Kirjoittaja tosikko »
Joskus kokeiltiin broidin kanssa lähettää sillä fotoa, ja oli ihan sika hidas. Eipä ole sen jälkeen tullut käytettyä.
-
Viesti Kirjoittaja swe »
Totta. Kerran tuli tiedostot n. 20 KiB/s, mutta yleensä nopeus on 0.2 KiB/s luokkaa. Tiedostot kannattaa todellakin lähettää jollain toisella ohjelmalla.tosikko kirjoitti:Joskus kokeiltiin broidin kanssa lähettää sillä fotoa, ja oli ihan sika hidas. Eipä ole sen jälkeen tullut käytettyä.
-
Mutta kuin se tehdään. Onhan Skype voinut nopeutua kuten Limewire aikojen saatossa.
-
Viesti Kirjoittaja swe »
hmm...Itse käytän Skype versiota 1.0.0.7. ja tiedostoja lähetän painamalla Send File painiketta joka sijaitsee Send IM ja Send Contacts painikkeiden välissä. Myös Contacts valikosta Send File toimii.kasperi kirjoitti:Mutta kuin se tehdään. Onhan Skype voinut nopeutua kuten Limewire aikojen saatossa.
Myös tällä uusimmalla versiolla olen kokeillut tiedostojen lähettämistä, huonoin tuloksin.
-
-
Näin tein ja vastaus oli:swe kirjoitti:hmm...Itse käytän Skype versiota 1.0.0.7. ja tiedostoja lähetän painamalla Send File painiketta joka sijaitsee Send IM ja Send Contacts painikkeiden välissä. Myös Contacts valikosta Send File toimii.kasperi kirjoitti:Mutta kuin se tehdään. Onhan Skype voinut nopeutua kuten Limewire aikojen saatossa.
Myös tällä uusimmalla versiolla olen kokeillut tiedostojen lähettämistä, huonoin tuloksin.
You can send files only to people who have authorized you.
-
Viesti Kirjoittaja swe »
Oletko pyytänyt kavereiltasi valtuutusta? Kun liität kaverisi contacts listaan add tai find näppäimistä tulee Request Authorization from kaverinnimi -ikkuna. Valitse Ask to see his/her status and allow... ja sitten OK.kasperi kirjoitti:Näin tein ja vastaus oli:swe kirjoitti:hmm...Itse käytän Skype versiota 1.0.0.7. ja tiedostoja lähetän painamalla Send File painiketta joka sijaitsee Send IM ja Send Contacts painikkeiden välissä. Myös Contacts valikosta Send File toimii.kasperi kirjoitti:Mutta kuin se tehdään. Onhan Skype voinut nopeutua kuten Limewire aikojen saatossa.
You can send files only to people who have authorized you.
Lähetettyäsi tämän kaverin pitäisi valtuuttaa sinut ja tsadaa tiedostojen lähetys toimii.
-
-
Viesti Kirjoittaja Pastori »
Betalla tiedostojen siirtovauhti oli about 1,5 kt sekunnissa - mutta tällä uusimmalla versiolla enkat on 410. Aika kyytiä siis. Vauhti on siis lähinnä verkosta - ei softasta - kiinni.
PowerBook 165c
-
Viesti Kirjoittaja Ana P »
Mulla on ollut kanssa vaikeuksia lähetellä fileitä, luulin sen johtuvan siitä että toisessa päässä oli PC. Toivottavasti olen väärässä? Macista maciin homma on toiminut.
Sitä saa miten tilaa.
SE, 7200, 9600, iMacG3, eMac, iMacC2D, Pearc, iPad
SE, 7200, 9600, iMacG3, eMac, iMacC2D, Pearc, iPad
-
Viesti Kirjoittaja Pastori »
Mä olen käyttänyt Skypeä nimenomaan pc-mac yhteyksiin ja tiedostojen siirrossa ei ole ollut pulmia.Ana P kirjoitti:Mulla on ollut kanssa vaikeuksia lähetellä fileitä, luulin sen johtuvan siitä että toisessa päässä oli PC. Toivottavasti olen väärässä? Macista maciin homma on toiminut.
PowerBook 165c
-
Viesti Kirjoittaja np »
Skypellä ei pidä "puhua" samaan aikaan kun lähettää niitä filejä. Muuten se on sika hidas.. Heti kun sulkee tai lyö luurin kiinni, niin filejä siirtyy ainakin se 20kbps riippuen tietysti omasta internetliittymästä (mulla Welho 512/200).
Eli toimii hyvin!! Ja sillä on kiva siirtää kauempana majaileville kavereille leffoja, musiikki, suuria tiedostoja jne.
Eli toimii hyvin!! Ja sillä on kiva siirtää kauempana majaileville kavereille leffoja, musiikki, suuria tiedostoja jne.
MacBook Pro 2.16 Ghz, 2 Gb RAM, OS X 10.4.8, Airport Express, LaCie 250Gb
13 viestiä
• Sivu 1/1
Hyppää
- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka