Moro,
tiedättekö löytyisikö mistään päin laajaa internettiä jonkinlaista PDF-muotoista X:n manuaalia?
OS X manuaali
Sana on (melkein) vapaa.
8 viestiä
• Sivu 1/1
-
-
-
Re: OS X manuaali
Viesti Kirjoittaja marge »
Ok, kysyit PDFää, mutta kirjaa ei voita mikään
muuta ei tarvita kuin n 18 USD jolla saa jo omaksi kirjan, esim. O'reillyn Missing Manuals-sarjassa julkaistu David Poguen Mac OSX panther edition
(sulla kai on Pantteri?)
On erittäin helppolukuinen- ja käyttöinen teos. Sitä paitsi kun Tikru tulee, Pantterikirjat täytyy kauppiaiden myyydä alta pois
![Iskee silmää [;)]](./images/smilies/icon_wink.gif)
muuta ei tarvita kuin n 18 USD jolla saa jo omaksi kirjan, esim. O'reillyn Missing Manuals-sarjassa julkaistu David Poguen Mac OSX panther edition
(sulla kai on Pantteri?)
On erittäin helppolukuinen- ja käyttöinen teos. Sitä paitsi kun Tikru tulee, Pantterikirjat täytyy kauppiaiden myyydä alta pois
![Iskee silmää [;)]](./images/smilies/icon_wink.gif)
-
-
Viesti Kirjoittaja tBa »
En lähde torrenteilla etsimään, hain tässä tosiaan jotain laillista matskua. Tähän asti kaikki OSX-kirjat mitä olen lukenut (3 kpl) on ollut jotain aivan käsittämättömiä kikkapankkeja ilman mitään järkevää runkoa, perusteellisuutta tai selkeyttä. Aiheet hypppii kansion oikeudet-taustakuvan vaihto-levynkannet iTunesiin samalla aukeamalla [|-)](ja tämä on tosijuttu) Suositelkaa sitten joku järjestelmästä kertova kirja, saa mennä hyvinkin tekniseksi ja syvälliseksi?
MacBook 2GHz C2D 1Gt 80GB
iPod Touch 16GB
iPod Touch 16GB
-
Viesti Kirjoittaja MacFinn »
Menes vaikka kirjastoon, siellä voi olla tuo Missing Manual joka on hyvä. ja muitakin. Ja jos ei ole, etsi käsiisi tilauksista vastaavan henkilön sähköpostiosoite ja pyydä kauniisti häntä ostamaan tuon tai muun tarvitsemasi kirjan.
Minä olen saanut luettavakseni vaikka mitä kirjoja tuolla tavalla.
Minä olen saanut luettavakseni vaikka mitä kirjoja tuolla tavalla.
iMac 24" 4,5K, pari Mac miniä, iPhone 13, iPad 2021, Watch SE 2022 ja kaikenlaista muuta. FiMUG ry jäsen
-
Viesti Kirjoittaja spiidi78 »
Hehheh. Tuntomerkeistä päätellen olet lukenut saman OSX-kirjan minkä minäkin viimeeksi. Oli siellä seassa pari itelle uuttakin vinkkiä.tBa kirjoitti:En lähde torrenteilla etsimään, hain tässä tosiaan jotain laillista matskua. Tähän asti kaikki OSX-kirjat mitä olen lukenut (3 kpl) on ollut jotain aivan käsittämättömiä kikkapankkeja ilman mitään järkevää runkoa, perusteellisuutta tai selkeyttä. Aiheet hypppii kansion oikeudet-taustakuvan vaihto-levynkannet iTunesiin samalla aukeamalla [|-)](ja tämä on tosijuttu) Suositelkaa sitten joku järjestelmästä kertova kirja, saa mennä hyvinkin tekniseksi ja syvälliseksi?
-
Viesti Kirjoittaja tBa »
Olisin halunnut PDF:n että sen olisi voinut printata- mulla on paha tapa pipertää marginaaleihin ja tehdä alleviivauksia tms. ja kirjastossa eivät tykkää taästä tavasta. Lisäksi haluaisin käyttää kirjaa referenssinä eli ottaa sen hyllystä jos haluan tarkistaa jotain asioita, enkä ilmoittautua kirjaston varausjonoon. Eiköhän tuo missing manual pidä sitten ostaa, kiitos vinkistä.Menes vaikka kirjastoon, siellä voi olla tuo Missing Manual joka on hyvä. ja muitakin. Ja jos ei ole, etsi käsiisi tilauksista vastaavan henkilön sähköpostiosoite ja pyydä kauniisti häntä ostamaan tuon tai muun tarvitsemasi kirjan.
MacBook 2GHz C2D 1Gt 80GB
iPod Touch 16GB
iPod Touch 16GB
8 viestiä
• Sivu 1/1
Hyppää
- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka