Ihan koruliikkeen setä ampui reiät sellaisella pyssyllä ja toimenpidettä edelsi densinfiointi. En tiedä miten ammattitaitoisemmin sen olisi voinut tehdä. Suattaapi se sitten olla yksilöllistä, miten elimistö tuollaisiin reagoi, mutta en mä kyllä vauvaa alkaisi rei'ittämään. Toisaalta kaikkein vähiten multa heruu ymmärrystä niille, jotka tupakoivat lasten tai ylipäätään kenenkään tupakoimattoman ihmisen läsnäollessa.TheKraken kirjoitti:Tuommoinen kyhmy on yleensä merkki siitä, että homma on hoidettu jotenkin päin honkia. Sinne on siis päässyt arpikudosta kunnolla muodostumaan tai vastaavaa.mluhtala kirjoitti:Mulle on jäänyt lävistyksestä toiseen korvalehteen ikävä kyhmy ja joskus nuorempana se saattoi tulehtuakin ihan itsestään. Toki itse halusin korvakorut silloin 10-vuotiaana, mutta ei ne ehtineet olla kuin ehkä viikon tai pari, kunnes totesin ettei ne ole kovin mukavat tai käytännölliset. Nykyään käytän vain klipsulla kiinnitettäviä korviksia ja niitäkin vain juhlapuvun kanssa. Olen siis myös sitä mieltä, että oman kehon tuunaamisista kukin voisi päättää ihan itse sitten, kun on siihen tarpeeksi kypsä.
Vuodatustopic 2
-
mluhtala
Re: Vuodatustopick 2
Viesti Kirjoittaja mluhtala »
-
TheKraken
Viesti Kirjoittaja TheKraken »
Pyssyllä on oikein hyvät mahikset ampua koru miten sattuu. Siitä syystä ihan "oikeat" lävistäjät eivät pyssyjä mihinkään käytäkäänmluhtala kirjoitti:Ihan koruliikkeen setä ampui reiät sellaisella pyssyllä ja toimenpidettä edelsi densinfiointi. En tiedä miten ammattitaitoisemmin sen olisi voinut tehdä. Suattaapi se sitten olla yksilöllistä, miten elimistö tuollaisiin reagoi, mutta en mä kyllä vauvaa alkaisi rei'ittämään. Toisaalta kaikkein vähiten multa heruu ymmärrystä niille, jotka tupakoivat lasten tai ylipäätään kenenkään tupakoimattoman ihmisen läsnäollessa.TheKraken kirjoitti:Tuommoinen kyhmy on yleensä merkki siitä, että homma on hoidettu jotenkin päin honkia. Sinne on siis päässyt arpikudosta kunnolla muodostumaan tai vastaavaa.mluhtala kirjoitti:Mulle on jäänyt lävistyksestä toiseen korvalehteen ikävä kyhmy ja joskus nuorempana se saattoi tulehtuakin ihan itsestään. Toki itse halusin korvakorut silloin 10-vuotiaana, mutta ei ne ehtineet olla kuin ehkä viikon tai pari, kunnes totesin ettei ne ole kovin mukavat tai käytännölliset. Nykyään käytän vain klipsulla kiinnitettäviä korviksia ja niitäkin vain juhlapuvun kanssa. Olen siis myös sitä mieltä, että oman kehon tuunaamisista kukin voisi päättää ihan itse sitten, kun on siihen tarpeeksi kypsä.
Parturikampaamoiden takahuoneet sitten asia erikseen.
-
Korpraali
Viesti Kirjoittaja Korpraali »
-
Sherukka
Viesti Kirjoittaja Sherukka »
Olisiko vain kyse tilapäisestä verkkohäikästä (toivon näin)?Korpraali kirjoitti:Ei tarvitse ostaa iPhonea enään ikinä! S*atana kun sain puhelimen kuukausi sitten, heti hajosi ja huoltoon kolmeksi viikoksi ja nyt saakutti taas rikki, koska ei löydä verkkoa... V*ittu, p*skin puhelin koskaan...
-
hatey
Viesti Kirjoittaja hatey »
EA-polin numero on luuriin valittuna valmiiksi, jos tästä pahenee, tulee lähtö.
Ei tämä ole enään todellista. tsiisus...
Elmarit, Summarit ja pipo
MC-raato - FC-pilviWeikot
-
amanita
- Ylläpitäjä
Viesti Kirjoittaja amanita »
Soita ihmeessä nyt heti polille, mieluiten varmaankin mene sinne!!!! Tässä alkaa huolestua sun kunnostasi jo ihan tosissaan.hatey kirjoitti:Aaaagh...Sisukset sulaa...tuska on sanoin kuvaamaton.
No, lähde nyt jo!!!
Jos tietää kysymyksen, tietää jo puolet. -Herbert Boyer-
Apple-käyttäjät ry:n jäsen • http://appleusers.fi/
-
Anghorn
- Ylläpitäjä
Viesti Kirjoittaja Anghorn »
-
Touho
Viesti Kirjoittaja Touho »
Arvauskeskukseen ei kannata varsinkaan viikonloppuna mennä muuten kuin ambulanssilla tai humalassa poliisisaattueen kera. Muuten saat kärvistellä siellä tuskinesi loputtomiin, eikä ole välttämättä edes tilaa/paikkaa, mihin oikaista itsensä.amanita kirjoitti:Soita ihmeessä nyt heti polille, mieluiten varmaankin mene sinne!!!! Tässä alkaa huolestua sun kunnostasi jo ihan tosissaan.hatey kirjoitti:Aaaagh...Sisukset sulaa...tuska on sanoin kuvaamaton.
No, lähde nyt jo!!!
Tosin jos hateyllä on reikä mahassa, niin eiköhän tuo kannattaisi silti mennä vähän ennen kuin on pakko tai menee jalat alta.
-
hatey
Jostain närästyksestä puhuivat viimeeksi. Katotaan ny tää lääkekuuri loppuun, paar viikkoa, jos ei sitten helpota, pitää vissiin taas mennä sinne sikaflunssasten sekaan jonottaan. EA:han en lähe ennenkun taju lähtee.
-
KunkkuJ
Viesti Kirjoittaja KunkkuJ »
Kuule, ettei sinne kurkkuun vaan ole juuttunut käytetty sukka? Mutta vaikkei jostain syystä olisikaan, niin tsemppiä silti!hatey kirjoitti:.......... kurkussa tuntuu olevan tennispallo. Mutta tähän stillmoodeen alkaa jo tottua.
-
hatey
Syyllinen esiin!
E: Mömmöt auttaa, paluu stillmodeen. Ei tarvinnut lähteä vielä polille. Kun aikoinaan repesi pohje kahdesta kohtaa, niin luulin sitä tuskaisaksi, mutta kyllä nää kohtaukset pesee sen mennentullen.
Páhuksen sukka. Sukka väärässä paikassa ei ole lainkaan hyvä juttu.
-
Sherukka
Viesti Kirjoittaja Sherukka »
Arvauskeskukseen kun et mene niin arvataan me? Olisiko helikobakteeri?hatey kirjoitti:^ Sielläko ne viltsut on? Ajattelinkin jotta jossain niiden oltava. Vaan kuka ne minun kurkkuun on tunkenut?
Syyllinen esiin!
EDIT: Ai perskules, ei noilla oireilla
-
Teppo Tulppu
Viesti Kirjoittaja Teppo Tulppu »
Arvelisin, että olet käyttänyt villasukkia suodatinpaperina sumppia keittäessäsi ja ajan myötä ero kahvi, kuppi ja sukka ovat muuttuneet yhdeksi kolmiyhteiseksi tökötiksi. Kupista kuopimasi kahvi oli siis itse asiassa sukkasi, jonka pitkään hautunut aromi ei juurikaan poikkea Costa Rican surullisenkuuluisasta aromista.hatey kirjoitti:Sielläko ne viltsut on? Ajattelinkin jotta jossain niiden oltava. Vaan kuka ne minun kurkkuun on tunkenut?
-
tosikko
Viesti Kirjoittaja tosikko »
Ei kuullosta villasukalta. Pelaatko tennistä, jos olisi se pallo siellä? Ettei sitten olisi vatsahapot väärässä paikassa? Enivei ei kuullosta kovin kivalta, otan osaa.hatey kirjoitti:Polttava tunne jää rintalastan alle ja kurkussa tuntuu olevan tennispallo.
-
hatey
Jotain tuollaista sanoi lääkärikin, tosin ei tennispalloa eikä viltsua epäilly. Jos ei lääkekuuri pure, niin sitten tähystykseen ja kenties puukon alle. Nämä oli jatkosuunitelmat. Eli toivottavasti kuuri auttaa. Puukko ei kiinnosta.tosikko kirjoitti:Ei kuullosta villasukalta. Pelaatko tennistä, jos olisi se pallo siellä? Ettei sitten olisi vatsahapot väärässä paikassa? Enivei ei kuullosta kovin kivalta, otan osaa.hatey kirjoitti:Polttava tunne jää rintalastan alle ja kurkussa tuntuu olevan tennispallo.
-
Macco
Viesti Kirjoittaja Macco »
Olen antanut itselleni kertoa (ja olen pahoillani että käytin juuri tätä älytöntä sanapartta), että paha närästys tuntuu pumppukohtaukselta, joten siltä nuo oireet vähän kuulostaisivathatey kirjoitti:Jostain närästyksestä puhuivat viimeeksi.
-
hatey
EA:ssakin ensiksi liimasivat tusinan piuhoja kroppaan, kun sitä epäilivät.Macco kirjoitti:Olen antanut itselleni kertoa (ja olen pahoillani että käytin juuri tätä älytöntä sanapartta), että paha närästys tuntuu pumppukohtaukselta, joten siltä nuo oireet vähän kuulostaisivathatey kirjoitti:Jostain närästyksestä puhuivat viimeeksi.Pärsiistä tuommonen.
-
tosikko
Viesti Kirjoittaja tosikko »
Muistelen jonkun lehtijutun verkosta lukeneeni, että menee helposti diagnoosit ns. ammatti-ihmisilläkin noiden kanssa sekaisin, en nyt löytänyt sitä mutta tämä on sinne päin: http://www.tohtori.fi/?page=5033584&id=7889382
-
TheKraken
Viesti Kirjoittaja TheKraken »
Voin muuten kokemuksesta sanoa, että lekuriin ei kannata mennä pienienkään rintakipujen kanssa, jos ei tahdo siellä koko päivää viettää paareilla maaten testistä toiseen juostessa.tosikko kirjoitti:Tuo on sikäli hyvä, että jonon ohi pääsee aina kun on rintakipuja.![]()
Muistelen jonkun lehtijutun verkosta lukeneeni, että menee helposti diagnoosit ns. ammatti-ihmisilläkin noiden kanssa sekaisin, en nyt löytänyt sitä mutta tämä on sinne päin: http://www.tohtori.fi/?page=5033584&id=7889382
Kerran tuli tämä virhe tehtyä. Epäiltiin kaikkea mahdollista sydänongelmista ilmarintaan. Syyllinen ei oikeastaan koskaan selvinnyt, mutta epäilivät jotain lihaskramppia tms. sitten lopulta ja käteen sain purkin relaksantteja
-
Jone
Viesti Kirjoittaja Jone »
Sanovat siellä että tutkivat mielellään turhaan kun että jättäisivät tutkimatta ja sitten käy hassusti. Itse suosittelen menenään kyllä heti jos on rintakipuja jotka poikkeaa närästyksestä tms.TheKraken kirjoitti: Voin muuten kokemuksesta sanoa, että lekuriin ei kannata mennä pienienkään rintakipujen kanssa, jos ei tahdo siellä koko päivää viettää paareilla maaten testistä toiseen juostessa.
Kerran tuli tämä virhe tehtyä. Epäiltiin kaikkea mahdollista sydänongelmista ilmarintaan. Syyllinen ei oikeastaan koskaan selvinnyt, mutta epäilivät jotain lihaskramppia tms. sitten lopulta ja käteen sain purkin relaksantteja
T: Hra aorttaproteesi
-
tekerolant
Viesti Kirjoittaja tekerolant »
Faijavainaalla oli just tuommoisia ankaria kipukohtauksia ja aina sillä oli ollut paha närästys. Lopulta väärään suuntaan kuplahtelevat vatsalaukun poreet kärvensivät reiän pitkäaikaisen rasituksen hapertamaan ruokatorven alaosaan. Rakennusrehkinnässä hankittu palleatyrä ei varsinaisesti helpottanut tilaansa- ruokatorvi oli mutkalla jne.
No, mahan sisältöä pääsi siis ihan väärään paikkaan. Munuaiset kaputt ja keuhkot alkoivat täyttyä nesteellä, toinen tippui pois pelistä kokonaan. Aluesairaalan lääkärit olivat ihan pihalla, et mikä ny oikke mahta ollakka. Melkein pari kuukautta se sinnitteli TYKSin teholla, lähes koko ajan tajuttomana.
-
Jone
Viesti Kirjoittaja Jone »
-
Jamac
Viesti Kirjoittaja Jamac »
-
Touho
Viesti Kirjoittaja Touho »
EI muuten pidä tuokaan enää välttämättä paikkansa, eli paikka on nimensä mukaisesti arvauskeskus. Jos siellä olisi noin tehty, saattaisi esim. erään hiukan iäkkäämmän sukulaisen osittaiseen halvaantumiseen johtanut pikainen arvaus ja kotiinlähetys jäädä tapahtumatta. Kyllä näinä aikoina kannattaa oikeasti pitää omasta ja läheistensä terveydestä hyvää huolta, sillä pätevää terveydenhoitoa ei saa kuin isolla rahalla.Jone kirjoitti: Sanovat siellä että tutkivat mielellään turhaan kun että jättäisivät tutkimatta ja sitten käy hassusti. Itse suosittelen menenään kyllä heti jos on rintakipuja jotka poikkeaa närästyksestä tms.
T: Hra aorttaproteesi
Juu oiskohan tuo hateyn vaiva sitten se nk. reflux -tila tjsp, joskus kuullut moisesta puhuttavan. Eli mahahapot pääse buglimaan väärään suuntaan, eli takaisin ruokatorveen, kun se ruokatorven pään 'takapotkuventtiili' rupeaa jostain syystä falskaamaan, ja hapot sitten pikkuhiljaa korventaa ruokatorvea. Kaitpa se siitä ressiä väistellen ja raskasta ruokaa vältellen paranee. Pikaisia toipumisia vaan sinnepäin.
-
Erño
Viesti Kirjoittaja Erño »
Hatey, voisitko lainata sitä kirvestä?
NZXT H1| R7 5700G | RX6800XT/Vega 8|32GB RAM
Samsung Galaxy S10e
Paennut puutarhasta.
- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka