amanita kirjoitti: Jos on, missä se ii on?

Viesti Kirjoittaja Anghorn »
amanita kirjoitti: Jos on, missä se ii on?
Viesti Kirjoittaja amanita »
Viesti Kirjoittaja Crash test dummy »
Älähän Ama vielä luovuta.. kuvassahan on selvästi Ii.. eikä ollenkaan ii, jota kyselit.amanita kirjoitti:Niinpä niin, aina joku on itteekin nokkelampi!
Koetan kestää tappioni naisen lailla.
Viesti Kirjoittaja amanita »
No tämä yksi täällä onkin tarkkana, pitänee napata suurennuslasi ittelle tohon essuntaskuun vastaisen varalle, jotta näkee hyvemmin tota ränttiä lukea. Totisesti niin kuin sanoit, ihan eri juttu kyseessä!Crash test dummy kirjoitti:Älähän Ama vielä luovuta.. kuvassahan on selvästi Ii.. eikä ollenkaan ii, jota kyselit.amanita kirjoitti:Niinpä niin, aina joku on itteekin nokkelampi!
Viesti Kirjoittaja Crash test dummy »
Pitää kai täällä jonkun skarppina olla. Itse olisin kyllä luullut, että moderaattori-tasolla tämmöiset huomataan. Mihinkään ei enää nykyään voi luottaa.amanita kirjoitti:No tämä yksi täällä onkin tarkkana, pitänee napata suurennuslasi ittelle tohon essuntaskuun vastaisen varalle, jotta näkee hyvemmin tota ränttiä lukea. Totisesti niin kuin sanoit, ihan eri juttu kyseessä!Crash test dummy kirjoitti:Älähän Ama vielä luovuta.. kuvassahan on selvästi Ii.. eikä ollenkaan ii, jota kyselit.amanita kirjoitti:Niinpä niin, aina joku on itteekin nokkelampi!
Viesti Kirjoittaja Stuge »
Kappas perhanaa, tuli kyllä maailman luokan munaus kun merkit jäi pois. No vielähän tässä ehtii paikkailemaan töppäilyään.. Lähinnä tulee nautiskeltu savuisia Islayn viskejä. Eilistä settiä: Laphroaig 10 years old, Bunnahabhain 12 years old ja vielä pikku siivu Laphroaig 15 yers old.mikastus kirjoitti:Kannattaa merkitä ylös viskin merkki myös jos sopii. Oli se sitten savuista ylämaalaista tai muutenvaan pahuksen hyvää. Täällä on näitä viskisieppoja. En tosin tunne kaikkia heitä - vielä.Stuge kirjoitti:Juon viskiä. Se on aina niiin hyvää. Erityisesti hyvä viski.
Viesti Kirjoittaja Zone_ »
Viesti Kirjoittaja Erño »
Aika raskastamluhtala kirjoitti:Olen salilla. Kyykyssä nousee nykyään 80 kg.
Viesti Kirjoittaja Anghorn »
Nii joo veri kans.Erño kirjoitti:Aika raskastamluhtala kirjoitti:Olen salilla. Kyykyssä nousee nykyään 80 kg.Mulla nousee 150, mutta samalla valahtaa veri aivoista takapuoli.
Viesti Kirjoittaja kallekilponen »
Juurikin noin. Miten muutenkaan?Erño kirjoitti:Jyrsin keksejä (miten kirjoitetaan keksiä monikossa? ...
Viesti Kirjoittaja kallekilponen »
Viesti Kirjoittaja darthmother »
Erño kirjoitti:Suomi on ruma kieli prkl.
Viesti Kirjoittaja Aperture »
Viesti Kirjoittaja Teppo Tulppu »
Mehän oltiin kavereita, eiks joo.mluhtala kirjoitti:Olen salilla. Kyykyssä nousee nykyään 80 kg.
Viesti Kirjoittaja Anniel »
Mitens se menikään...Erño kirjoitti:Suomi on ruma kieli prkl.
Viesti Kirjoittaja arisel »
Anniel kirjoitti:Ö ö,
hö ö
hö ös mö
Viesti Kirjoittaja darthmother »
Mää joudun kantamaan jokapäivä kokoajan yli 100kg taakkaa mukanani, pystyn hyppäämään ilmaankinTeppo Tulppu kirjoitti:Mehän oltiin kavereita, eiks joo.mluhtala kirjoitti:Olen salilla. Kyykyssä nousee nykyään 80 kg.
Viesti Kirjoittaja Teppo Tulppu »
On se kyllä vähän surkeeta, että jos ainut puolustus suomen kielen rumuudelle on se, että ruotsin kieli on vielä rumempi.Anniel kirjoitti:Mitens se menikään...Erño kirjoitti:Suomi on ruma kieli prkl.
Island island,
grassy island
grassy islands lady
Saari saari,
heinäsaari,
heinäsaaren neito
Ö ö,
hö ö
hö ös mö