jupasierra kirjoitti:Ei tässä mitään merkkiä olla vaihdettu, kokeiltu vaan sitä "ainoaa oikeaa". Vain yksi on joukosta poissa, ja elämä jatkuu taas wintoosien kanssa. Tuota "mikä apleissa ärsyttää"-trhaedia kun lukee, selviää asian ydin hyvin. Ei aplessa saa olla mitään vikaa/bugeja, ei ei, sehän on paras. Ongelmatkin näyttää olevan syvältä, kun oma väkikään ei saa selvitettyä. Ihmisen tekemiä kaikki laitteet, apletkin. Mutta ei siinä mitään, kuka tykkää mistäkin. Joku äidistään, joku tyttärestään, ja ruotsalainen pojastaan

Oon aika pettynyt suhun. Et siis oo tajunnu, että maailman ainoa oikea puhelin iPhone, maailman ainoa oikea tietokone Mac, eivät sovi sun käyttötarkoituksiin? Ootpa outo. Todella outoa tässä on se, että et ole valmis muuttamaan elämäntapojasi jotta voisit käyttää Applen tuotteita? Aika itsekäs olet.
Mua ärsyttää mäkeissä kaikki. Vihaan kaikkea mikä liittyy Appleen ja omenalla varustettuihin tietokoneisiin sun muihin lisävarusteisiin. Kuitenkin jaksan roikkua täällä foorumilla, ihan vaan sen takia, että haluan kattoa kuinka moni muu täällä roikkuu vaan sen takia, kun ne on itsekkäitä eikä oikeesti tykkää mäkistä.
Voi hellan lettas. Oon murtunut, kukaan ei mua ymmärrä, enkä varmasti selviä tästä kauheudesta. Oon valmis luovuttamaan ja jättämään foorumin (mut ensteks kerron siitä kaikille et ne kinuu mua takas, kjehkjeh). Toivottavasti kaikille tulee pahamieli täällä fanifoorumilla kun nyt jätän sen taakseni ja pääsen vapauteen, eli saan käyttää sitä käyttöjärjestelmää mitä haluan.