Yleensähän tuo menee toisinpäin; hävisin ja huusin. (uudestaan huomenna rähmä, voi)Maza kirjoitti:Huusin ja hävisin. Voi rähmä, huomenna uudestaan.
Voitko hieman täsmentää huutohäviöitäsi, jos äänijänne kantaa foorumeitse.
Viesti Kirjoittaja mikastus »
Yleensähän tuo menee toisinpäin; hävisin ja huusin. (uudestaan huomenna rähmä, voi)Maza kirjoitti:Huusin ja hävisin. Voi rähmä, huomenna uudestaan.
Viesti Kirjoittaja Maza »
Huusin Zassenhaus-merkkistä kahvimyllyä Saksasta. En siis voittanut, hinta lipsahti vähän korkeaksi ja harkinta-aikanani huutoaika sulkeutui. Lohdutan itseäni ajatuksella voittajan mahdollisella ylisuurella hintavarauksella. Huomenna umpeutuu kauppa vastaavasta myllystä, yritän voittaa. Kyseessä on siis eBay.de. Natürlich.mikastus kirjoitti:Yleensähän tuo menee toisinpäin; hävisin ja huusin. (uudestaan huomenna rähmä, voi)Maza kirjoitti:Huusin ja hävisin. Voi rähmä, huomenna uudestaan.
Voitko hieman täsmentää huutohäviöitäsi, jos äänijänne kantaa foorumeitse.
Maza, olet melkoinen Kaffé-hifisti. Kiitos kun jaksoit selventää kahvinjauhamishimoissasikin.Maza kirjoitti:Huusin Zassenhaus-merkkistä kahvimyllyä Saksasta...Kyseessä on siis eBay.de. Natürlich.
Viesti Kirjoittaja Teppo Tulppu »
Aha. Ovatko ne niitä vekottimia, joista kuuluu kaffeketjusta tuttu ääni "Ping"?Maza kirjoitti:Huusin Zassenhaus-merkkistä kahvimyllyä Saksasta.
Viesti Kirjoittaja darthmother »
Ja luonnostahan laitetaan foorumille näytille? Käy näyttämässä kuvaa jossain muuallavinouma kirjoitti:Kävin tatskaliikkeesä... Ei kelpuuttanu tatuoija mun kuvaani - liian hankala!! :/
/V
Viesti Kirjoittaja Teppo Tulppu »
Viesti Kirjoittaja darthmother »
Viesti Kirjoittaja Erño »
Viesti Kirjoittaja Erño »
Mää ja. Olisin oikeastaan hvyä muslimi, kun en juo, enkä tykkää pekonista. Kestäisin myös kivitykset liian vähäisestä rukoilusta ja paljain jaloin tepastelusta.darthmother kirjoitti:Olen pakana
Viesti Kirjoittaja mercury »
Huoltoheppu tulossa tunnin kuluttua, ja miten kävikään – jääkaappi toimii taas normaalisti.mercury kirjoitti:Tilasin tutkimusajan parille kodinkoneelle.
Lähes tuhannen euron Mielen jääkaappi alkoi 4-vuotiaana pakastimeksi [...]
Tulee mieleen se vanha vitsi, jossa suomalainen turisti oli hotellissa Ruotsissa ja vessanpönttö meni tukkoon. Huoltomies saapui, suomalainen vetäisi vessan ja sanoi: "Titta, titta!" Kas kummaa, pökäleet imeytyivät viemäriin ihan normaalisti. Tämä oli muuten ala-asteella 80-luvulla paljon hauskempi.mercury kirjoitti:Huoltoheppu tulossa tunnin kuluttua, ja miten kävikään – jääkaappi toimii taas normaalisti.mercury kirjoitti:Tilasin tutkimusajan parille kodinkoneelle.
Lähes tuhannen euron Mielen jääkaappi alkoi 4-vuotiaana pakastimeksi [...]
Viesti Kirjoittaja Repe Ruutikallo »
Vanha vitsi!? Jumankekka, muuan arvostettu Tampereen yliopiston opetustoimenhaltia kertoi mulle tämän kaverilleen sattuneen juttuna!Maza kirjoitti: Tulee mieleen se vanha vitsi, jossa suomalainen turisti oli hotellissa Ruotsissa ja vessanpönttö meni tukkoon. Huoltomies saapui, suomalainen vetäisi vessan ja sanoi: "Titta, titta!" Kas kummaa, pökäleet imeytyivät viemäriin ihan normaalisti. Tämä oli muuten ala-asteella 80-luvulla paljon hauskempi.
Kun nyt otit puheeksi, niin kirjoittaessani tuota, mieleeni juolahti ruotsinlaiva. Siellähän se taisikin tapahtua. Kun näin moni tuntee saman tarinan täsmälleen samoin, on sen oltava totta.Repe Ruutikallo kirjoitti:Vanha vitsi!? Jumankekka, muuan arvostettu Tampereen yliopiston opetustoimenhaltia kertoi mulle tämän kaverilleen sattuneen juttuna!Maza kirjoitti: Tulee mieleen se vanha vitsi, jossa suomalainen turisti oli hotellissa Ruotsissa ja vessanpönttö meni tukkoon. Huoltomies saapui, suomalainen vetäisi vessan ja sanoi: "Titta, titta!" Kas kummaa, pökäleet imeytyivät viemäriin ihan normaalisti. Tämä oli muuten ala-asteella 80-luvulla paljon hauskempi.![]()
Erona oli tosin se, että tapahtumapaikka oli laiva ja huoltomiestä näytteli siivooja.
Äijää pitää puhutella, kun tai jos vielä näen. Tämä ei jää tähän!
Viesti Kirjoittaja mluhtala »
Mä oon vissiin aika huumorintajuton tai jälkeenjäänyt, kun mietin kauan että mikä tässä mahtaa olla se vitsi. Ensimmäisenä tuli vain mieleen, että ihan hyvin ne pöntöt toimi Ruotsissa ainakin silloin, kun itse asuin siellä. Ja ajattelin myös että huoltomiehen paikalle pyytäminen olisi kyllä ihan viimeinen asia, mitä tuossa tilanteessa tekisin.Maza kirjoitti: Tulee mieleen se vanha vitsi, jossa suomalainen turisti oli hotellissa Ruotsissa ja vessanpönttö meni tukkoon. Huoltomies saapui, suomalainen vetäisi vessan ja sanoi: "Titta, titta!" Kas kummaa, pökäleet imeytyivät viemäriin ihan normaalisti. Tämä oli muuten ala-asteella 80-luvulla paljon hauskempi.
Viesti Kirjoittaja Repe Ruutikallo »
Ei se mitään, olet ilmeisesti kumminkin melko nätti ainakin ilman viiksiä, ja se kyllä riittää tässä porukassa mainiosti.mluhtala kirjoitti: Mä oon vissiin aika huumorintajuton tai jälkeenjäänyt
Viesti Kirjoittaja mercury »
Viesti Kirjoittaja vinouma »
Viesti Kirjoittaja mluhtala »
Minkäslaista koukeroa olet kaavaillut itseesi piikitettävän?vinouma kirjoitti:Kävin varaamassa tatuointiajan...![]()
/V
Viesti Kirjoittaja vinouma »
Viesti Kirjoittaja Anniel »
Viesti Kirjoittaja Macco »
Pitänee varata aika lanttumaakarille. Sen vielä ymmärrän, että piparista ei tule ensimmäisenä keksi mieleen, mutta että tortustakin pälkähtää päähän ensimmäisenä jotain ihan muuta.Anniel kirjoitti:Vuoden ekat joulutortut
Viesti Kirjoittaja Anniel »
Mä jotenkin arvasin...Macco kirjoitti:Pitänee varata aika lanttumaakarille. Sen vielä ymmärrän, että piparista ei tule ensimmäisenä keksi mieleen, mutta että tortustakin pälkähtää päähän ensimmäisenä jotain ihan muuta.Anniel kirjoitti:Vuoden ekat joulutortut
Viesti Kirjoittaja Macco »
Tahtoisin itsekin tuollaisen. En siksi, että se imee paremmin jne., vaan siksi että se on hieno vehje, noin niinkuin teknisenä härvelinäAnniel kirjoitti:Avasin Dyson-elukan laatikostaan 8)