Toivoisitko mies- vai naispuolista apua? Vai onko varsinaisesti väliä?Macco kirjoitti:Tunkkaaminen voisi olla ihan kivaakin lämpimissä sisätiloissa, kuten ilmeisesti Aperturen tapauksessa, mutta yleensä kun tulee tarve tunkata, niin silloin ollaan ulkona. Yleensä ihan kotipihassa tunkkaan keväisin ja syksyisin, mutta joskus olen joutunut ihan tienposkessakin tunkkaamaan, autojen vilistäessä vierestä. Eikä kukaan koskaan pysähdy auttamaan siinä tunkkaamisessa!Repe Ruutikallo kirjoitti:Katselitko jotain kuvia tunkatessasi?Aperture kirjoitti:Tunkkasin silmät auki.
Mitä teit juuri äsken?
-
- Vuoden Homppulainen 2009
Re: Mitä teit juuri äsken?
Viesti Kirjoittaja Repe Ruutikallo »
– Kuvateksti Aamulehdessä 18.3.2012
-
Viesti Kirjoittaja Macco »
-
Viesti Kirjoittaja Aperture »
![Iso hymy [:D]](./images/smilies/icon_biggrin.gif)

Mac Book Pro 13,3", 2,9GHz Dual Core i7, 8Gt, 750Gt
WD My Book Studio Edition 1TB, WD My Passport Studio 320Gt & 500Gt, iPod 60Gt & 160Gt
-
Maccolla tuntuu ainakin olevan odotuksia lähitulevaisuudelle toisin kuin KunkkuJ:llä, jonka jokainen viikonloppu on ohi jo ennen alkamistaan. Olen yhä vakuuttuneempi siitä että Macco on täysin ansainnut Vuoden Homppulais -kisan mitä kunniakkaimman kakkostilan.Aperture kirjoitti:Siis ihan selkeesti on perjantai ja jutut sen mukaisia!![]()
-
Viesti Kirjoittaja biblo »
-
- Ylläpitäjä
Viesti Kirjoittaja amanita »
Apple-käyttäjät ry:n jäsen • http://appleusers.fi/
-
Viesti Kirjoittaja mluhtala »
![Nörde [8-|]](./images/smilies/49_49.gif)
-
Viesti Kirjoittaja jjari »
iPhone 4 16GB - 5.1
Airport Express N
Shuffle 2GB
-
Mutta kuitenkin päädyt tekemään sen aina itsejjari kirjoitti:Mä olen valmis vaikka maksamaan jollekki ettei ite tarvi tunkata.
-
Elämää nähneenä ihmisenä äitisi ymmärsi, että hysterian määrän vaikutus pakkaseen on tuulen voimakkuuteen verrattuna päinvastainen. Mitä enemmän hysteriaa, sen miedommalta pakkanen tuntuu. Hysterian äärimmäiset muodot saattavatkin sulattaa lunta hysteerikon ympäriltä jopa halkaisijaltaan viiden metrin ympyränä. Vai oliko se säde.mluhtala kirjoitti:Minä taas olen tunkannut ensimmäisen kerran elämässäni vilkkaasti liikennöidyn tien laidalla, yli 20 asteen pakkasessa ja seurassani oli hysteerinen äitini, joka halusi pyytää jonkun miehen hoitamaan asian... Selvisin siitä kuitenkin ihan itse, niin kuin olen selvinnyt aina sen jälkeenkin.
-
Ammattilaiset kuuluu ottavan viiskymppiä asiakkaan tunkkaamisesta. Taloudellisesti kannattavaa on siis tunkata itse. Tunnelma ei tietenkään ole sama silloin.mluhtala kirjoitti:Mutta kuitenkin päädyt tekemään sen aina itsejjari kirjoitti:Mä olen valmis vaikka maksamaan jollekki ettei ite tarvi tunkata.
-
Viesti Kirjoittaja Erño »
NZXT H1| R7 5700G | RX6800XT/Vega 8|32GB RAM
Samsung Galaxy S10e
Paennut puutarhasta.
-
Luulen, että hysteerikko lämmittää ympäristöään lähinnä kanssaihmisten kautta.. Ja toisaalta kyllähän jo pelkästä tunkkaamisesta tulee lämmin!Repe Ruutikallo kirjoitti:Elämää nähneenä ihmisenä äitisi ymmärsi, että hysterian määrän vaikutus pakkaseen on tuulen voimakkuuteen verrattuna päinvastainen. Mitä enemmän hysteriaa, sen miedommalta pakkanen tuntuu. Hysterian äärimmäiset muodot saattavatkin sulattaa lunta hysteerikon ympäriltä jopa halkaisijaltaan viiden metrin ympyränä. Vai oliko se säde.mluhtala kirjoitti:Minä taas olen tunkannut ensimmäisen kerran elämässäni vilkkaasti liikennöidyn tien laidalla, yli 20 asteen pakkasessa ja seurassani oli hysteerinen äitini, joka halusi pyytää jonkun miehen hoitamaan asian... Selvisin siitä kuitenkin ihan itse, niin kuin olen selvinnyt aina sen jälkeenkin.
-
..ja löysit sen tästä ketjusta?Erño kirjoitti:Olin jo lähdössä lenkille, mutta hukkasin kiinnostuskiven.
-
mluhtala kirjoitti:..ja löysit sen tästä ketjusta?Erño kirjoitti:Olin jo lähdössä lenkille, mutta hukkasin kiinnostuskiven.
![Punastuu [:$]](./images/smilies/icon_redface.gif)
Samsung Galaxy S10e
Paennut puutarhasta.
-
Viesti Kirjoittaja Rauno Repomies »
Ja tunkkaamisesta tuli mieleen ikimuistoisin tunkkaukseni jostain kaheskeetluvun alusta.
Oltiin kolmeen mieheen puoliks tulossa Rukalta, ja tietysti jossain ihan korvessa, kahden metrin lumipenkkojen välissä, mutsilta lainatusta Pandasta tyhjeni eturengas. Ensin oli kova homma noin satasen vauhdissa saada Fiiu pysähtymään osumatta niihin penkkoihin, ja sitten tunkattiin reilussa 30 raadin pakkasessa aivan karsealla Italialaisella tunkilla rakkine ylös. Pelotti kyllä että takaa tulee tukkirekka ja ajaa päälle. Hätävilkuista huolimatta.
Sitten vaan tyynesti ajelin kolmella Hakkapeliitalla ja yhdellä suvikumilla seuraavan liikennekeskittymään, josta kuin ihmeenkaupalla löytyi avoin huoltamo, jossa saatiin uusi sisärengas yhteistyöhaluttomaan nastarenkaaseen.
Ainoa positiivinen seikka tuolloin tuossa rakkineessa oli se, että vararengas sijaitsi lämpimässä konehuoneessa, eikä sitä tarvinnut etsiä ääriään myöden täynnä olevasta hutlaarista. Että semmoista.
Ja mitä tästä opimme? Aina kun lähdet yli 500 metrin päähän sivistyksestä, tarkista että vararengas on hyvissä voimissa.
-
Viesti Kirjoittaja projector »

TSHERNOBYL 86
WINDOWS 95
Google Nexus ONE -> CyanogenMod 6.0 Stable
Tulossa -> Desire HD <3
-
Viesti Kirjoittaja Jone »
Onnea kortista, mutta harvoin kyllä kuorma-autossa on kesärenkaita. On joko ympärivuotinen tai erityisesti talvikuvioitu. Nastarenkaita vain ihan joissakin kirjastoautoissa edessä, kamalilla linjurilinjoilla tms. "Oikeassa" raskapuolen renkaassa kuvio muuttuu nääs. Syksyllä kun tuikkaa uudet alle niin talveen mentäessä kuvio on kulunut ja se onkin muuttunut lumella pitäväksi. Se sitten hiljalleen kuluu ja keväällä kuvio on taasen kulunut/muuttunut ja kesän menoon sopivampi ja meluttomampi. Toki tämä toimii vain jos auto on lujassa ajossa. Autokoulun autoissa on samat renkaat varmaan monta vuotta kun kilometrejä tulee vain nimeksi. Joten luulen niissä olevan ympärivuotiset.projector kirjoitti:Käväsin suorittaan C-kortin inssin (2v kortti hyllyllä) ja oli meinaan pikkusen liposta, kuorma-autossa todella surkeat kesäkumit alla, muutamaan otteeseen tuli luisteltua aika huolella mutta menihän se sit virheittä läpiToivottavasti olen nyt ottanut opikseni nuoruus ajan töppäilyistä ja kortti pysyisi
anteeksi pilkunviilaus..
![Punastuu [:$]](./images/smilies/icon_redface.gif)
-
![Pettynyt [:/]](./images/smilies/icon_eek.gif)
Samsung Galaxy S10e
Paennut puutarhasta.
-
Viesti Kirjoittaja Aperture »
Mistäs moinen?Erño kirjoitti:Tulin lenkiltä. En juokse enää ikinä
![Pettynyt [:/]](./images/smilies/icon_eek.gif)
Mac Book Pro 13,3", 2,9GHz Dual Core i7, 8Gt, 750Gt
WD My Book Studio Edition 1TB, WD My Passport Studio 320Gt & 500Gt, iPod 60Gt & 160Gt
-
Viinan vähyyttä...Aperture kirjoitti:Mistäs moinen?Erño kirjoitti:Tulin lenkiltä. En juokse enää ikinä
![Kieli [:P]](./images/smilies/icon_razz.gif)
-
Joo. Käykö huonon suorituksen syyksi viinan vähyys?Repe Ruutikallo kirjoitti:Viinan vähyyttä...Aperture kirjoitti:Mistäs moinen?Erño kirjoitti:Tulin lenkiltä. En juokse enää ikinä
Olen kyllä vahvasti sitä mieltä, että kaikkia ihmisiä ei ole tehty juoksemaan. Pakko varastaa pyörä takaisin.
Samsung Galaxy S10e
Paennut puutarhasta.
-
Viesti Kirjoittaja Lex1 »
Toistaiseksi ei ongelmia.
-
Viesti Kirjoittaja projector »
Jone kirjoitti:Onnea kortista, mutta harvoin kyllä kuorma-autossa on kesärenkaita. On joko ympärivuotinen tai erityisesti talvikuvioitu. Nastarenkaita vain ihan joissakin kirjastoautoissa edessä, kamalilla linjurilinjoilla tms. "Oikeassa" raskapuolen renkaassa kuvio muuttuu nääs. Syksyllä kun tuikkaa uudet alle niin talveen mentäessä kuvio on kulunut ja se onkin muuttunut lumella pitäväksi. Se sitten hiljalleen kuluu ja keväällä kuvio on taasen kulunut/muuttunut ja kesän menoon sopivampi ja meluttomampi. Toki tämä toimii vain jos auto on lujassa ajossa. Autokoulun autoissa on samat renkaat varmaan monta vuotta kun kilometrejä tulee vain nimeksi. Joten luulen niissä olevan ympärivuotiset.projector kirjoitti:Käväsin suorittaan C-kortin inssin (2v kortti hyllyllä) ja oli meinaan pikkusen liposta, kuorma-autossa todella surkeat kesäkumit alla, muutamaan otteeseen tuli luisteltua aika huolella mutta menihän se sit virheittä läpiToivottavasti olen nyt ottanut opikseni nuoruus ajan töppäilyistä ja kortti pysyisi
anteeksi pilkunviilaus..
En noista raskaankaluston renkaista juuri tiedä vaikka Euromasterilla olenkin ollut töissä

TSHERNOBYL 86
WINDOWS 95
Google Nexus ONE -> CyanogenMod 6.0 Stable
Tulossa -> Desire HD <3
-
Viesti Kirjoittaja Cosmo »
Sama olisi edessä muuten "ehdi" sammuttaa konetta.. kyseessä tosin 320Gb malli ja Macbook (2007)-malli. Snow LeopardkinLex1 kirjoitti:Vaihdoin ihka uuteen MacBookiin kiintolevyn WD Scorpio Blue 500GB, ja asensin Snow Leopardin + ohjelmat.
Toistaiseksi ei ongelmia.8)
odottaa tuossa pöydällä.
Mitä tein, no nukuin sohvalla syötyäni ruhtinaallisesti lasagnea.
fiMUG ry:n jäsen. KansasFest & Apple ][ forever.http://finapple.hho.fi/finapple
- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka