Pientä käyttökokemusta nyt tämän illan osalta kun olen tuolla ehtinyt jo vähän leikkimään.
Hyvältä vaikuttaa joskin sormeni ovat ehkä hieman liian kömpelöt, vielä. Näyttö toimii, asetuksista vain virtuaalinäppäimistö päälle ja suojakoodin vaihto ja se olikin siinä sitten. Kiinnostaisi kyllä vielä tietää miksei N900 voi käyttää SIM-korttia suoraan puhelimen muistin sijasta, en keksi nimittäin tuohon mitään järkevää syytä.
Ainoa oikea ongelma tähän mennessä on ollut tuo X Terminal, en saa sillä muodostettua yhteyttä irckiin. Komennolla ssh tulee vain viestiä "ssh: not found".
![Neutraali [:|]](./images/smilies/icon_neutral.gif)
Ja jos oikein yritän jotain ongelmaa etsiä niin toinen ongelma oli Verkkokauppa.comin paska suojakalvo. Suojakalvoon jäi erittäin pahat jäljet, ei ollut ostamisen arvoinen ja repäisinkin irti ja heitin menemään. Onneksi tuossa on noita pulloja aiemmilta ajoilta niin voin aika helposti kerätä rahat takaisin ja sijoittaa johonkin laadukkaampaan (jonka joku muu kuin minä saa asentaa, tämän perusteella en asenna MacBook Proni iVisoriakaan itse

).