Kissaihmisten oma joulukalenteri! Tähän ketjuun voi postata kaikki jouluun liittyvät viestit...

/V
Viesti Kirjoittaja vinouma »
Viesti Kirjoittaja amanita »
Viesti Kirjoittaja vinouma »
Viesti Kirjoittaja NeliX4 »
Viesti Kirjoittaja Repe Ruutikallo »
Näyttää köyhältä, jos hosuu korttien kaa.amanita kirjoitti:Minä tulin muistuttamaan, että joulukortit kannattaa laittaa viimeistään huomenna postiin, jos haluaa lähettää ne hieman pienemmin kustannuksin, ja mikäli haluaa niiden tulevan jouluksi perille.
Viesti Kirjoittaja M.P.T »
Laittaa kirjekuoressa ja ykkösluokan merkillä niin on perillä 2pv sisään. Tuo korttibuumi on nyt jäänyt vähemmälle nykyään.amanita kirjoitti:Minä tulin muistuttamaan, että joulukortit kannattaa laittaa viimeistään huomenna postiin, jos haluaa lähettää ne hieman pienemmin kustannuksin, ja mikäli haluaa niiden tulevan jouluksi perille.
Voihan joulunakin syödä pizzaa tai muuta kotiruokaa. Silloin voi jopa käydä salilla treenailemassa ja ruuhkaa ei juuri ole. Itse en myöskään syö laatikoita tai rosollia. Varaat vaikka roiskeläppä pizzoja kaappiin ja näin voit edes niitä paistella mikrossa tai uunissa. ABC tai vastaava huoltoasema on 24h auki. Sieltä saa jotain elintarviketta.vinouma kirjoitti:Onko täällä muita ihmisiä kuin minä, jolle joulu on yksi pitkä nälkäpäivä: ts. jouluruoat maistuvat P:lle... Laatikot, rosolli yms.
Viesti Kirjoittaja Erño »
Viesti Kirjoittaja Touho »
D'oh!amanita kirjoitti:Minä tulin muistuttamaan, että joulukortit kannattaa laittaa viimeistään huomenna postiin, jos haluaa lähettää ne hieman pienemmin kustannuksin, ja mikäli haluaa niiden tulevan jouluksi perille.
Viesti Kirjoittaja M.P.T »
Nehän voi lähettää myös netistä postin sivujen kautta. Valitset kortin, tekstin ja avot se lähtee vastaanottajalleTouho kirjoitti:D'oh!amanita kirjoitti:Minä tulin muistuttamaan, että joulukortit kannattaa laittaa viimeistään huomenna postiin, jos haluaa lähettää ne hieman pienemmin kustannuksin, ja mikäli haluaa niiden tulevan jouluksi perille.
Olisinpa tuonkin taas autuaasti unohtanut... pitikö perhana mokoman takia vaivautua postiin huomenna... äyh. Tuntuu aina vähän turhalta ja vaivalloiselta tuo korttirumba, mutta onhan noita kiva saadakin. Varsinkin semmoisia, joihin on nähty vähän vaivaakin.
Viesti Kirjoittaja Paapa »
Alkaahan ne jo uutena vuotena vähän paskalle maistua. Piparit vielä menee myöhemminkin.vinouma kirjoitti:Onko täällä muita ihmisiä kuin minä, jolle joulu on yksi pitkä nälkäpäivä: ts. jouluruoat maistuvat P:lle... Laatikot, rosolli yms.
/V
Viesti Kirjoittaja Miklu »
Viesti Kirjoittaja Lihapipo »
Varmaan on muitakin, mutta minä en kuulu siihen joukkoon. Itse asiassa tykkään lanttu- ja porkkanalaatikosta, rosollista ja monesta muustakin perinteisestä jouluruoasta, jopa lipeäkalasta. Eikä niihin ehdi edes syntyä ällötysreaktiota, kun niitä syö vain kerran vuodessa, eli joulu-tammikuussa muutaman kerran. Kinkkukin on ihan syötävää, mutta jos jostain pitäis luopua, niin sen voisin varmaan helpommalla jättää pois. En erityisemmin innostuisi esim. ruotsalaistyyppisestä jouluateriasta, joka koostuu mm. prinssinakeista ja lihapullista.vinouma kirjoitti:Onko täällä muita ihmisiä kuin minä, jolle joulu on yksi pitkä nälkäpäivä: ts. jouluruoat maistuvat P:lle... Laatikot, rosolli yms.
/V
Viesti Kirjoittaja Anniel »
Viesti Kirjoittaja ManiMicci »
Viesti Kirjoittaja kaulahuivi »
Viesti Kirjoittaja Erño »
Viesti Kirjoittaja harri »
Ai niinku tällaisia? :-)Erño kirjoitti:Pahinta ehkä koko touhussa on kuusen kynttilät! KRPL jos vielä kerrankin joudun selvittelemään niitä umpisolmuja....
Viesti Kirjoittaja nimenion »
Viesti Kirjoittaja Sherukka »
Paska! Kinkkua ostetaan. 8)nimenion kirjoitti:Päätin, että tänä vuonna EI KINKKUA, vaan sitäkin herkullisempia alkuruokia ja mahdollisesti poroa, peuraa, hirveä tai luomulammasta.
On sen verran surkealta nyttänyt tuo kinkunkasvattajien moraali, että jätän väliin. Myös luomupossun.
Käykäähän rintamaan!
Viesti Kirjoittaja Jarel »
Ja minähän käyn rintamaan!nimenion kirjoitti:Päätin, että tänä vuonna EI KINKKUA, vaan sitäkin herkullisempia alkuruokia ja mahdollisesti poroa, peuraa, hirveä tai luomulammasta.
On sen verran surkealta nyttänyt tuo kinkunkasvattajien moraali, että jätän väliin. Myös luomupossun.
Käykäähän rintamaan!
Viesti Kirjoittaja mluhtala »
Minäkään en syö enää kinkkua sen sikalavideon jälkeen. Ei mulla kyllä ole ollut tapana syödä sikaa oikein muutenkaan.nimenion kirjoitti:Päätin, että tänä vuonna EI KINKKUA, vaan sitäkin herkullisempia alkuruokia ja mahdollisesti poroa, peuraa, hirveä tai luomulammasta.
Käykäähän rintamaan!
Viesti Kirjoittaja samanen »
Viesti Kirjoittaja Repe Ruutikallo »
Helppokos se on absolutistin tipatonta tammikuuta vietellä. Mutta hernesopan syönnistä luovun kokonaan ja lopullisesti; viimeksi olen syönyt sitä alakoulussa mutta ehdoton päätös syömättömyydestä on vaan jäänyt tekemäti.mluhtala kirjoitti:
Minäkään en syö enää kinkkua sen sikalavideon jälkeen. Ei mulla kyllä ole ollut tapana syödä sikaa oikein muutenkaan.