Eli myynnissä olisi vanha Iphone 2g, 8gb uudemman ja suuremman tallennuskapasiteetin omaavan 3G:n tieltä.
Puhelin ostettu alle vuosi sitten täältä samaiselta foorumilta, puhelin on alunperin tuoto briteistä ja on sim-lukittu. Ulkopuolelta elämää nähnyt, mutta täysin toimiva vaikka ei ehkä ulkopuolelta parhaammassa kunnossa olekkaan.
Tietoa:
-Takakannen yläpuolella (reunoissa) on aika paljon klommoja/syviä naarmuja putoamisen seurauksena.
-Antennin suojan ei pysy paikallaan, vaan tippuu helposti irti. <- tämän voi vaikka liimata tai tilata netistä n. 10 eurolla uuden.
-Näytössä on muutama syvempi naarmu, jotka tuntee sormella ja kuorallinen pieniä normaaleja naarmuja. <- näyttö on täysin ehjä ja toimii moiteetta.
---
-Puhelin on päivitetty 3.1.2 softaan ja toimii kaikilla Sim-korteilla. Jailbreakattu ja unlockattu Blackra1n ohjelmalla.
Mukaan tulee alkuperäinen laatikko, usb-kaapeli, usb-dock, britti seinälaturi(ei käy suomeen), silikonisuoja takakanteen.
kuvia yritän laittaa huomenna!
mennään tarjouksien mukaan, mutta alle 100 eurolla tämä ei kuitenkaan lähde! kauppa sulkeutuu viimeistään 21.12 (ensi viikon maanantaina klo 12) tai kun summa on mielestäni sopiva. Mielellään face 2 face kauppa helsinki/vantaa alueella. Myös postiennakko onnistuu, jos ostaja laittaa tililleni ennakkoon 30 euroa.
MYYTY: iPhone 2G, 8GB
Vain Applen omat tuotteet.
Alueen säännöt
Ole hyvä ja tutustu Hopeisen Omenan kauppapaikan sääntöihin (6.1.2017) ennen uuden ilmoituksen tekemistä.
Ole hyvä ja tutustu Hopeisen Omenan kauppapaikan sääntöihin (6.1.2017) ennen uuden ilmoituksen tekemistä.
13 viestiä
• Sivu 1/1
-
MYYTY: iPhone 2G, 8GB
Viesti Kirjoittaja LRM »
Viimeksi muokannut Gkasvatti, 17.12.2009 klo 15.33. Yhteensä muokattu 3 kertaa.
-
Re: M: iPhone 2G, 8GB
Viesti Kirjoittaja LRM »
Miltä kuullostaa 150e sis. Postit. - ei ennakolla, vaan normaali postilla. Tai vaihtoehtoisesti 140e noudettuna..? Jos ei kuullosta hyvälle, niin tarjoa! 

-
Re: M: iPhone 2G, 8GB (140e noudettunna/tarjous)
Viesti Kirjoittaja LRM »
Nyt on oikeasti kiire päästä tästä eroon, jos haet noudolla pois viimeistään tämän viikon sunnuntaina, niin hinta on 125e! -vain noudolla. 

-
Re: M: iPhone 2G, 8GB (125e, tarjous voimassa 20.12 asti)
Viesti Kirjoittaja gummerjus »
Moi! voisin noutaa ton sulta 110e ? laita mailia mahdoton83@yahoo.com
-
Viesti Kirjoittaja applegate »
Ostan 125eurolla, pistin yyveen!
-MacBook pro 16" M1
-iMac Pro
-iPhone 12 pro Max
-iPad Pro
-iMac Pro
-iPhone 12 pro Max
-iPad Pro
-
...
Viesti Kirjoittaja Jånsku »
Pistin myyjälle jo ennen 9 viestin että varaan/ostan ton puhelimen. Niin myyjälle kysymys tämäkö henkilö on se joka oli minua ennen varannut puhelimen?applegate kirjoitti:Ostan 125eurolla, pistin yyveen!
Viimeksi muokannut Jånsku, 20.2.2010 klo 12.01. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Pysty parempaan...pysty parempaan... pysty parempaan............. www.hopeinenomena.net ;)
-
Viesti Kirjoittaja LRM »
Katsos anteeksi, en huomannut että olitkin laittanut ennemmin viestin. Kun olit ensimmäinen, niin puhelin on sinun jos niin tahdot. Heitän sulle vielä YVeen!Jånsku kirjoitti:Pistin myyjälle jo ennen 9 viestin että varaan/ostan ton puhelimen. Niin myyjälle kysymys tämäkö henkilö on se joka oli minua ennen varannut puhelimen?applegate kirjoitti:Ostan 125eurolla, pistin yyveen!
Olit ensimmäinen joka tuota siis oli kysellyt tuolla täydellä 125e hinnalla! - Anteeksi vielä sekaannus!
-
...
Kukaan kuullut kaverista mitään olen lähetellyt hänelle yveetä ja yrittänyt tavotella niin ei ole tullut muuta vastausta kuin vain sunnuntaina ei myöhemmin eikä aikaisemmin käy nouto. Voisitko myyjä vastata minun viesteihini. ![Neutraali [:|]](./images/smilies/icon_neutral.gif)
![Neutraali [:|]](./images/smilies/icon_neutral.gif)
Viimeksi muokannut Jånsku, 20.2.2010 klo 12.01. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Pysty parempaan...pysty parempaan... pysty parempaan............. www.hopeinenomena.net ;)
-
Re: M: iPhone 2G, 8GB (Myyty/Varattu)
Viesti Kirjoittaja LRM »
Jånsku kirjoitti:Kukaan kuullut kaverista mitään olen lähetellyt hänelle yveetä ja yrittänyt tavotella niin ei ole tullut muuta vastausta kuin vain sunnuntaina ei myöhemmin eikä aikaisemmin käy nouto. Voisitko myyjä vastata minun viesteihini.
Anteeksi että minulla on (ehkä) muutakin elämää kuin kytätä priva boksia 24/7. Laitan sulle huomenna viestiä!
-
Viesti Kirjoittaja kallekilponen »
Säännöt eivät ole olemassa vain viihdelukemiseksi.LRM kirjoitti:Anteeksi että minulla on (ehkä) muutakin elämää kuin kytätä priva boksia 24/7. Laitan sulle huomenna viestiä!Jånsku kirjoitti:Kukaan kuullut kaverista mitään olen lähetellyt hänelle yveetä ja yrittänyt tavotella niin ei ole tullut muuta vastausta kuin vain sunnuntaina ei myöhemmin eikä aikaisemmin käy nouto. Voisitko myyjä vastata minun viesteihini.
![Enkeli [a]](./images/smilies/angel_smile.gif)
Säännöt kirjoitti:• Aloita myyntiketju vain silloin kun ehdit seurata sekä ketjua että yksityisviestejäsi.
• Pyri olemaan aktiivinen tavarasi myynnin ajan, ja vastaa mahdollisimman pian myyntiä koskeviin yksityisviesteihin ja sähköposteihin.
"If you have to go to sea, it's better to be a pirate than join the navy." -Jobs
-
...
Kyllä minulla on ollut tapana sopia aikatauluista etukäteen eikä ihmetellä sitten koko tätä sunnuntai päivää että moneltakohan se puhelimen haku käy. Aika vaikea saada ihmistä kiinni täältä hompusta sitten sunnuntaina kun ei ole puhelinnumeroa, ei aikaa jolloin puhelin haetaan ja mistä. En mä koko päivääni yhteen puhelimen hakuun aikonut tuhlata. Myyjä sanoi minulle että käy vain sunnuntai ei aikasemmin eikä myöhemmin. Ota tai jätä. Olen kyllä myyjää yritellyt tavoittaa 2 päivää jo. Kenties vähän väärää sanaa käytit 24/7. Pari viestiä lähetäänyt 2 päivän aikana ja myyjä on lukenut ne mutta ei vastannut siksi kirjotin aiheeseen ja pistin tietoa eteen päin... Että en sitten sunnuntaina ihmettele mitä helkkaria tässä odottelussa meni koko päivä ja missä myyjä on kun ei vastannut viesteihin mitään.Gkasvatti kirjoitti:Jånsku kirjoitti:Kukaan kuullut kaverista mitään olen lähetellyt hänelle yveetä ja yrittänyt tavotella niin ei ole tullut muuta vastausta kuin vain sunnuntaina ei myöhemmin eikä aikaisemmin käy nouto. Voisitko myyjä vastata minun viesteihini.
Anteeksi että minulla on (ehkä) muutakin elämää kuin kytätä priva boksia 24/7. Laitan sulle huomenna viestiä!
...
![Omppu [?]](./images/smilies/omppu.gif)
Viimeksi muokannut Jånsku, 20.2.2010 klo 12.01. Yhteensä muokattu 3 kertaa.
-
Viesti Kirjoittaja applegate »
Tää myyjä on hieman hmm, "outo"...Tulee sekavia yksityisviestejä että on myyty, eikun onkin varattu mulle jne jne! Tilanne on muuttunut monta kertaa.
Itse en ymmärrä tallaista kaupankäyntiä...Ken ikinä kaupat tekee, varovaisuutta noudattaen!
Itse en ymmärrä tallaista kaupankäyntiä...Ken ikinä kaupat tekee, varovaisuutta noudattaen!
-MacBook pro 16" M1
-iMac Pro
-iPhone 12 pro Max
-iPad Pro
-iMac Pro
-iPhone 12 pro Max
-iPad Pro
-
...
Oli vähän sekavaa kaupankäynti, mutta loppuen lopuksi kaupat. Kiitos kaupoista.
13 viestiä
• Sivu 1/1
Hyppää
- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka