iPhone 3G S -käyttökokemuksia
-
Re: iPhone 3G S -käyttökokemuksia
Viesti Kirjoittaja plajunen »
-
Viesti Kirjoittaja Chagrin »
-
Viesti Kirjoittaja Sherukka »
Olisiko tilapäinen häikkä alueesi operaattorilla?Chagrin kirjoitti:Hei, nyt on iskenyt pieni "ongelma" iPhone 3Gs'n kanssa. Puhelin ilmoittelee "matkapuhelin dataverkkoa ei voida aktivoida" jatkuvasti. Mistä mahtaa tälläinen johtua? Onko kenelläkään muulla tullut vastaan? Itselläni ei ole koskaan tälläistä ilmoittanut 3G'llä...
-
Viesti Kirjoittaja legace »
Apple jätti FireWiret pois noista liitännöistä pari vuotta sitten..plajunen kirjoitti:Mulla oli viikon testissä 3G S ja nopeushan siinä oli aivan omaa luokkaansa. Kamerakin toimi hienosti ja sillä jopa innostui kuvaamaan ihan kuvaamisen vuoksi. Pari ikävää yllätystäkin tuli vastaan. 3G S ei suostu lataamaan vanhasta Firewire iPod laturista jota käytän 2G iPhonen lataamiseen.
-
Viesti Kirjoittaja iMika »
Autossa lataaminen onnistuu tuon avulla -> http://www.scosche.com/products/productID/1667plajunen kirjoitti:Mulla oli viikon testissä 3G S ja nopeushan siinä oli aivan omaa luokkaansa. Kamerakin toimi hienosti ja sillä jopa innostui kuvaamaan ihan kuvaamisen vuoksi. Pari ikävää yllätystäkin tuli vastaan. 3G S ei suostu lataamaan vanhasta Firewire iPod laturista jota käytän 2G iPhonen lataamiseen. Lisäksi autosarjan kanssa (Audi iPod connector tai jotain semmoista, ihan virallinen laite kuitenkin) laite suostui soittamaan biisejä, mutta ei lataamaan. Muuten mainio laite. Ottaisin jos toimisi paremmin autossa!
Edit: ainoa huonopuoli tuossa on ettei se lukitu puhelimeen samalla tavalla kuin normaali liitin.
-
Viesti Kirjoittaja renttu85 »
Olin töissä ja selailin puhelimella nettiä kun yhtäkkiä vieritys rupesi tökkimään ja lopulta ruutu jämähti paikoilleen eikä vastannut näytön kosketukseen eikä home tai virtanapin painalluksiin.
Noin 30sec päästä puhelin virkosi ja hyppäsi valikkoon.
Painoin asetukset valintaa kokeillakseni vain puhelimen toiminan ja näyttö kyllä reagoi kosketukseen mutta valikko ei avaannu.
Menee noin 10sec ja iluuri sammuu. Muutaman kerran huokailtuani laitoin virrat päälle mutta puhelin jää näyttämään omena logoa. Yritin uudestaan... ja ei. Tein hard resetin (home+virtanäppäin) mutta ei vaikutusta.
Annoin parhaimmillaan 15min luurin ruksuttaa omena logoansa mutta siinä se on ja pysyy.
Kotiin päästyäni kytkin puhelimen palautus tilaan ja palautin ohjelmiston tietokoneella jolloin kaikki pelasi taas.
Okei. Nämä ovat vaan teknisiä vempeleitä ja ohjelmistot voi kaatua, mutta...
Nokialainen kun kaatui niin siitä selvisi akun irroituksella ja taas mentiin loppuviikko hyvin.
Iphone kun kaatui nii minulla ei ollut loppupäivänä puhelinta millä soittaa ja yrittäjänä se on kohden harmillista.
KAIKKI yhteystiedot, kalenteri merkinnät, kuvat, videot ja viestit pyyhkiytyivät pois palautuksen aikana eikä minulla tietenkään ollut mitään synkronisoitu koneelle koska olen viimeksi käyttänyt puhelinta koneessa kiinni silloin kun se oli pakollista eli aktivoinin takia.
Vaikka Nokia kaatuileekin joka viikko ja tämä on ensimmäinen kerta iphonen kanssa(3kk käytössä) niin Nokia ei ikinä kaatunut näin pahasti, että olisi tietoja kadottanut tai ettei olisi itseään saanut enää ylös ilman pc:n apua.
Todella harmillinen kokemus.
Iphonen kanssa pitäisi siis kantaa aina mukana tietokonetta jossa on itunes ja vielä nettiyhteys jos luuri päättääkin nyrjähtää.
Tästä ISO miinus.
-
Viesti Kirjoittaja rsaarela »
Backuppien puute on aina ihan oma moka!renttu85 kirjoitti:Non ni. 3 kuukautta ollut iphone omistuksessa saunalahden liittymällä (jb+unlock) uusimmalla softalla ja nyt paloi ensimmäisen kerran hermot mutta sitäkin paremmin!
Olin töissä ja selailin puhelimella nettiä kun yhtäkkiä vieritys rupesi tökkimään ja lopulta ruutu jämähti paikoilleen eikä vastannut näytön kosketukseen eikä home tai virtanapin painalluksiin.
Painoin asetukset valintaa kokeillakseni vain puhelimen toiminan ja näyttö kyllä reagoi kosketukseen mutta valikko ei avaannu.
Menee noin 10sec ja iluuri sammuu. Muutaman kerran huokailtuani laitoin virrat päälle mutta puhelin jää näyttämään omena logoa. Yritin uudestaan... ja ei. Tein hard resetin (home+virtanäppäin) mutta ei vaikutusta.
Annoin parhaimmillaan 15min luurin ruksuttaa omena logoansa mutta siinä se on ja pysyy.
Kotiin päästyäni kytkin puhelimen palautus tilaan ja palautin ohjelmiston tietokoneella jolloin kaikki pelasi taas.
Nokialainen kun kaatui niin siitä selvisi akun irroituksella ja taas mentiin loppuviikko hyvin.
Iphone kun kaatui nii minulla ei ollut loppupäivänä puhelinta millä soittaa ja yrittäjänä se on kohden harmillista.
KAIKKI yhteystiedot, kalenteri merkinnät, kuvat, videot ja viestit pyyhkiytyivät pois palautuksen aikana eikä minulla tietenkään ollut mitään synkronisoitu koneelle koska olen viimeksi käyttänyt puhelinta koneessa kiinni silloin kun se oli pakollista eli aktivoinin takia.
Vaikka Nokia kaatuileekin joka viikko ja tämä on ensimmäinen kerta iphonen kanssa(3kk käytössä) niin Nokia ei ikinä kaatunut näin pahasti, että olisi tietoja kadottanut tai ettei olisi itseään saanut enää ylös ilman pc:n apua.
Iphonen kanssa pitäisi siis kantaa aina mukana tietokonetta jossa on itunes ja vielä nettiyhteys jos luuri päättääkin nyrjähtää.
Tästä ISO miinus.
Itse synkkaan luuria _AINA_ kun siihen on mahdollisuus, parhaimmillaan useita kertoja päivässä.
Vahingosta viisastuneena...

iPhone ja iTunes on sellainen yhdistelmä, että koska tahansa voi mennä kaikki.
Eli backupit pitää myös aina kopioida muualle turvaan, ettei itunes päätäkkin yhtäkkiä poistaa niitäkin.
Sitäkin kun on tapahtunut. iTunes on eräs kaikkein huonoimpia ohjelmia, mitä maa päällään kantaa, Nokian PC Suiten jälkeen, tietenkin..
Mutta sen kanssa on opittava vaan elämään, ja varauduttava siihen, että aina jossain välissä iTunes tyhjää koko luurin.
-
backuppien puute on todella ihan omaa hölmöyttäni. Nokioilla tuli otettua varmuuskopioita koska se piti tehdä ennen ohjelmisto päivitystä ja niitä korjaus päivityksiähän riitti =) Ei kyllä koskaan tarvinnut palauttaa.rsaarela kirjoitti:Backuppien puute on aina ihan oma moka!renttu85 kirjoitti:Non ni. 3 kuukautta ollut iphone omistuksessa saunalahden liittymällä (jb+unlock) uusimmalla softalla ja nyt paloi ensimmäisen kerran hermot mutta sitäkin paremmin!
Tästä ISO miinus.
Itse synkkaan luuria _AINA_ kun siihen on mahdollisuus, parhaimmillaan useita kertoja päivässä.
Eli backupit pitää myös aina kopioida muualle turvaan, ettei itunes päätäkkin yhtäkkiä poistaa niitäkin.
Sitäkin kun on tapahtunut. iTunes on eräs kaikkein huonoimpia ohjelmia, mitä maa päällään kantaa, Nokian PC Suiten jälkeen, tietenkin..
Mutta sen kanssa on opittava vaan elämään, ja varauduttava siihen, että aina jossain välissä iTunes tyhjää koko luurin.
Mutta se ei ole kyllä meikäläisen hölmöyttä, että puhelin on loppupäivän käyttökelvottomana. Nyt vasta auvautui kunnolla mitä tuo iTunes kytkös tarkoittaa mistä iluuria on moitittu.
No... Kaikkea ei voi saada. Onko muuten tietoa kalenteri ohjelmasta windowsille joka synkkautuis tuon itunesin ja iphonen kanssa? Kiitän etu käteen.
-
-
Office Outlook 2007, siihen synkkaa hienosti.renttu85 kirjoitti:backuppien puute on todella ihan omaa hölmöyttäni. Nokioilla tuli otettua varmuuskopioita koska se piti tehdä ennen ohjelmisto päivitystä ja niitä korjaus päivityksiähän riitti =) Ei kyllä koskaan tarvinnut palauttaa.rsaarela kirjoitti:Backuppien puute on aina ihan oma moka!renttu85 kirjoitti:
Mutta se ei ole kyllä meikäläisen hölmöyttä, että puhelin on loppupäivän käyttökelvottomana. Nyt vasta auvautui kunnolla mitä tuo iTunes kytkös tarkoittaa mistä iluuria on moitittu.
No... Kaikkea ei voi saada. Onko muuten tietoa kalenteri ohjelmasta windowsille joka synkkautuis tuon itunesin ja iphonen kanssa? Kiitän etu käteen.
Ja sitten taas pikku varoituksen sana; Sekään ei ole täydellinen.
Ei ole kaks eikä kuus kertaa, kun synkarra on kaikki mennyt....

Joten varovaisuutta.
-
Viesti Kirjoittaja zuki »
iPhone 13 pro
Apple Watch Ultra 2
-
Viesti Kirjoittaja Psaikke »
Oma 3G S:ni rupesi parin kuukauden loistavan toiminnan jälkeen kenkkuilemaan puheluissa 3G-alueella. Kuvasin jo aiemmin vian tänne, mutta lyhyesti: 3G-alueella, vaikka on täydet palkit, osa puheluista epäonnistuu ja myös saapuvat puhelut menee vastaajaan. Toinen yritys voi sitten jo onnistua...
No, tein kaiken tehtävissä olevan, nollasin asetuksia, otin sim-kortin pois ja laitoin takaisin, palautin puhelimen iTunesissa, ilmoitin lopulta Soneralle häiriöstä. Soneralta todettiin että heidän verkkonsa toimii ja että laite on lähetettävä takuukorjaukseen.
3 viikkoa kului ja sain tänään uuden laitteen käyttöön. Eikun koneeseen kiinni ja asetukset kohdalleen ja kokeilemaan. Kuinka ollakaan SAMA JUTTU! Osa puheluista epäonnistuu ja varsinkin jos ottaa Surfportin sivulta asiakaspalvelun numeron ja klikkaa siihen, tuon kokeilun jälkeen sitten epäonnistuu kaikki puhelut hetken aikaa... MITÄ IHMETTÄ?
Nollasin uuden luurin ja otin kaikki lataamani softat, yhteystiedot, musat ja muut pois, ja edelleen sama ongelma. Hetken mietittyäni vaihdoin luuriin työkännykkäni kortin ja aktivoin luurin sillä.. .SAMA ONGELMA! Eli luuri vaihdettu, kortti vaihdettu, softat palautettu ja nollattu... mitä tää on?
Tällä hetkellä tuntuu taas toimivan, mutta jos otan esim surfportin sivuilta soneran numeron klikkaamalla, niin pieleen menee... ja sen jälkeen muutkin.
Kokeilkaa nyt joku muukin, Soneran surfport-sivulta esimerkiksi aspan numero, napauttakaa siihen ja napauttakaa vielä "soita". Onnistuuko tämä teiltä joka kerta 3G-kentässä? Mulla lähes aina tulee tuo "puhelu epäonnistui"-herja.
Jos ottaa 3G:n pois päältä, niin ongelma katoaa. Niin ja verkkoselailu, meilit ym. toimii koko ajan, vain puheluissa on tää ongelma.
-
Viesti Kirjoittaja Jobless »
Itsellä teki Mokialla samaa tässä ja kun yhteydentarjoajalla valittelin niin kuulemma vika siellä jossakin raudassa....eli ei välttis tuo sinun puhe-elin ole vinoillaan...
-
kokeilin äsken kolmekertaa putkeen soittaa tuolta verkkosivun linkin kautta ja kaikkina kertoina kyllä yhdisti. Ja oltiin 3G alueella.Psaikke kirjoitti:Nyt täytyy sanoa, että menee sormi suuhun...
Oma 3G S:ni rupesi parin kuukauden loistavan toiminnan jälkeen kenkkuilemaan puheluissa 3G-alueella. Kuvasin jo aiemmin vian tänne, mutta lyhyesti: 3G-alueella, vaikka on täydet palkit, osa puheluista epäonnistuu ja myös saapuvat puhelut menee vastaajaan. Toinen yritys voi sitten jo onnistua...
No, tein kaiken tehtävissä olevan, nollasin asetuksia, otin sim-kortin pois ja laitoin takaisin, palautin puhelimen iTunesissa, ilmoitin lopulta Soneralle häiriöstä. Soneralta todettiin että heidän verkkonsa toimii ja että laite on lähetettävä takuukorjaukseen.
3 viikkoa kului ja sain tänään uuden laitteen käyttöön. Eikun koneeseen kiinni ja asetukset kohdalleen ja kokeilemaan. Kuinka ollakaan SAMA JUTTU! Osa puheluista epäonnistuu ja varsinkin jos ottaa Surfportin sivulta asiakaspalvelun numeron ja klikkaa siihen, tuon kokeilun jälkeen sitten epäonnistuu kaikki puhelut hetken aikaa... MITÄ IHMETTÄ?
Nollasin uuden luurin ja otin kaikki lataamani softat, yhteystiedot, musat ja muut pois, ja edelleen sama ongelma. Hetken mietittyäni vaihdoin luuriin työkännykkäni kortin ja aktivoin luurin sillä.. .SAMA ONGELMA! Eli luuri vaihdettu, kortti vaihdettu, softat palautettu ja nollattu... mitä tää on?
Tällä hetkellä tuntuu taas toimivan, mutta jos otan esim surfportin sivuilta soneran numeron klikkaamalla, niin pieleen menee... ja sen jälkeen muutkin.
Kokeilkaa nyt joku muukin, Soneran surfport-sivulta esimerkiksi aspan numero, napauttakaa siihen ja napauttakaa vielä "soita". Onnistuuko tämä teiltä joka kerta 3G-kentässä? Mulla lähes aina tulee tuo "puhelu epäonnistui"-herja.
Jos ottaa 3G:n pois päältä, niin ongelma katoaa. Niin ja verkkoselailu, meilit ym. toimii koko ajan, vain puheluissa on tää ongelma.
-
Kokeilin myös just kolme kertaa ja kaikki puhelut epäonnistui... oon Vaasan keskustassa täydet 3G palkit päällä koko ajan. Kokeilin heti perään työluuriin ja meni perille. Sitten työluurista omppuun, eka puhelu suoraan vastaajaan, toka yritys tuli läpi. On tää kumma juttu, voiko mulle tulla 2 samallalailla viallista laitetta?renttu85 kirjoitti:kokeilin äsken kolmekertaa putkeen soittaa tuolta verkkosivun linkin kautta ja kaikkina kertoina kyllä yhdisti. Ja oltiin 3G alueella.Psaikke kirjoitti:Nyt täytyy sanoa, että menee sormi suuhun...
Jostain löysin neuvon poistaa koko Itunes ja asentaa se sitten uudelleen ja palauttaa iphone uutena, tää vois auttaa joihinkin ongelmiin 3.1.2-käyttiksen kanssa, jaksaiskohan ruveta...
-
Viesti Kirjoittaja Sherukka »
Voi vika olla tukiasemassa vaikka toisella kännyllä toimii, tämä on faktaa. Ymmärsinkö väärin? Kokeiliko joku soittaa samalta alueelta jo?Psaikke kirjoitti:Kokeilin myös just kolme kertaa ja kaikki puhelut epäonnistui... oon Vaasan keskustassa täydet 3G palkit päällä koko ajan. Kokeilin heti perään työluuriin ja meni perille. Sitten työluurista omppuun, eka puhelu suoraan vastaajaan, toka yritys tuli läpi. On tää kumma juttu, voiko mulle tulla 2 samallalailla viallista laitetta?renttu85 kirjoitti:kokeilin äsken kolmekertaa putkeen soittaa tuolta verkkosivun linkin kautta ja kaikkina kertoina kyllä yhdisti. Ja oltiin 3G alueella.Psaikke kirjoitti:Nyt täytyy sanoa, että menee sormi suuhun...
Jostain löysin neuvon poistaa koko Itunes ja asentaa se sitten uudelleen ja palauttaa iphone uutena, tää vois auttaa joihinkin ongelmiin 3.1.2-käyttiksen kanssa, jaksaiskohan ruveta...
![Punastuu [:$]](./images/smilies/icon_redface.gif)
-
Sherukka kirjoitti:Psaikke kirjoitti:Kokeilin myös just kolme kertaa ja kaikki puhelut epäonnistui... oon Vaasan keskustassa täydet 3G palkit päällä koko ajan. Kokeilin heti perään työluuriin ja meni perille. Sitten työluurista omppuun, eka puhelu suoraan vastaajaan, toka yritys tuli läpi. On tää kumma juttu, voiko mulle tulla 2 samallalailla viallista laitetta?renttu85 kirjoitti:kokeilin äsken kolmekertaa putkeen soittaa tuolta verkkosivun linkin kautta ja kaikkina kertoina kyllä yhdisti. Ja oltiin 3G alueella.Psaikke kirjoitti:Nyt täytyy sanoa, että menee sormi suuhun...
Jostain löysin neuvon poistaa koko Itunes ja asentaa se sitten uudelleen ja palauttaa iphone uutena, tää vois auttaa
joihinkin ongelmiin 3.1.2-käyttiksen kanssa, jaksaiskohan ruveta...
Ei oo tukiasemaongelma koska sama vika myös muilla paikkakunnilla. Meen tänään sonerakauppaan ja pyydän aktivoimaan luurin heidän koneellaan. Jos toimii, niin vika on omassa itunesissani/macissani. Tilasin jo suutuspäissäni päivityksen leopard - snow leopard.
Tietenkin laitteessa voi olla vikaa, mutta kaks samanlaista peräkkäin ei tunnu todennäköiseltä..
-
Katotaan nyt, päivitän kuitenkin Maccini Snow Leopardiin ja otan luurini uudelleenaktivoinnin. Nyt tuntuu puhelut lähtevän mutta aiemminkin tilanne on voinut muuttua äkisti
-
muutamia epäonnistuneita puheluja 3G kentässä... Välillä taas toimii. Ei käy järkeen mikään muu kuin että luuri putoilee hetkittäin yhteudesta vain sekunneiksi niin että palkit pysyy kuitenkin täysinä. Nettiselailussa tätä ei huomaa mutta puhelun lähteminen tai saapuminen osuu välillä tuollaisen katkoksen kohdalle ja silloin epäonnistuu.Psaikke kirjoitti:Vaasan Sonerassa käyty ja luuri aktivoitu heidän koneellaan... Tunnin kokeilussa yksi epäonnistunut puhelu. Vika siis on sittenkin 3G verkossa, liikkeeseen tullut muutama muukin samanlainen case.
Katotaan nyt, päivitän kuitenkin Maccini Snow Leopardiin ja otan luurini uudelleenaktivoinnin. Nyt tuntuu puhelut lähtevän mutta aiemminkin tilanne on voinut muuttua äkisti
Harmittaa, muuten niin hemmetin hieno laite. Toivottavasti Vaasan Sonerasta otetaan yhteyttä asian tiimoilta pian niinkuin lupasivat. Parin päivän päästä menee Macbook-käyttis sitten lumileopardiluokkaan.
-
Viesti Kirjoittaja digix »

-
Viesti Kirjoittaja mäkkimies »
Psaikke kirjoitti:muutamia epäonnistuneita puheluja 3G kentässä... Välillä taas toimii. Ei käy järkeen mikään muu kuin että luuri putoilee hetkittäin yhteudesta vain sekunneiksi niin että palkit pysyy kuitenkin täysinä. Nettiselailussa tätä ei huomaa mutta puhelun lähteminen tai saapuminen osuu välillä tuollaisen katkoksen kohdalle ja silloin epäonnistuu.Psaikke kirjoitti:Vaasan Sonerassa käyty ja luuri aktivoitu heidän koneellaan... Tunnin kokeilussa yksi epäonnistunut puhelu. Vika siis on sittenkin 3G verkossa, liikkeeseen tullut muutama muukin samanlainen case.
Harmittaa, muuten niin hemmetin hieno laite. Toivottavasti Vaasan Sonerasta otetaan yhteyttä asian tiimoilta pian niinkuin lupasivat. Parin päivän päästä menee Macbook-käyttis sitten lumileopardiluokkaan.
Sama ongelma Vaasassa. Joskus ei esim. 0100100 numero edes näppäillen onnistu. En ole vielä käynyt Sonerakaupassa valittamassa. (Mulla ei ole vastaajaa. Jotkut ovat väittäneet soittaneensa mutta eivät ole saaneet yhteyttä. En ole uskonut...)
Puhelin on muutaman kuukauden ikäinen 3GS 32GB.
Olisi kiva saada tietoa tänne jos ongelma ratkeaa.
Sitä en ymmärtänyt miten Mac käyttis tähän vaikuttaisi.Itsellä MacBook5, 110.5.8 (Onkohan tämä SnowLeopard? Mistä sen näkee?)
-
Samaa ongelmaa SALO;ssa päin.mäkkimies kirjoitti:Psaikke kirjoitti:muutamia epäonnistuneita puheluja 3G kentässä... Välillä taas toimii. Ei käy järkeen mikään muu kuin että luuri putoilee hetkittäin yhteudesta vain sekunneiksi niin että palkit pysyy kuitenkin täysinä. Nettiselailussa tätä ei huomaa mutta puhelun lähteminen tai saapuminen osuu välillä tuollaisen katkoksen kohdalle ja silloin epäonnistuu.Psaikke kirjoitti:Vaasan Sonerassa käyty ja luuri aktivoitu heidän koneellaan... Tunnin kokeilussa yksi epäonnistunut puhelu. Vika siis on sittenkin 3G verkossa, liikkeeseen tullut muutama muukin samanlainen case.
Sama ongelma Vaasassa. Joskus ei esim. 0100100 numero edes näppäillen onnistu. En ole vielä käynyt Sonerakaupassa valittamassa. (Mulla ei ole vastaajaa. Jotkut ovat väittäneet soittaneensa mutta eivät ole saaneet yhteyttä. En ole uskonut...)
Sitä en ymmärtänyt miten Mac käyttis tähän vaikuttaisi.Itsellä MacBook5, 110.5.8 (Onkohan tämä SnowLeopard? Mistä sen näkee?)
Lumileobardi ei asiaan mitään tietenkään vaikuta...

-
mäkkimies kirjoitti:Psaikke kirjoitti:muutamia epäonnistuneita puheluja 3G kentässä... Välillä taas toimii. Ei käy järkeen mikään muu kuin että luuri putoilee hetkittäin yhteudesta vain sekunneiksi niin että palkit pysyy kuitenkin täysinä. Nettiselailussa tätä ei huomaa mutta puhelun lähteminen tai saapuminen osuu välillä tuollaisen katkoksen kohdalle ja silloin epäonnistuu.Psaikke kirjoitti:Vaasan Sonerassa käyty ja luuri aktivoitu heidän koneellaan... Tunnin kokeilussa yksi epäonnistunut puhelu. Vika siis on sittenkin 3G verkossa, liikkeeseen tullut muutama muukin samanlainen case.
Hyvä kuulla että muillakin on samaa... oon guuglettanut hiki hatussa ongelmaa ja jostakin vaan pompahti jenkeistä sellainen, että iTunesin täydellinen poisto koneelta ja uudelleenasennus ja sitten luurin palauttaminen kokonaan uutena puhelimena oli jollakin auttanut samanlaiseen ongelmaan...
oon muutenkin ajatellut päivittää lumileopardiin ja aattelin, että samalla tulee kokeiltua sitten tuo iTunesin uudelleenasennus.
Mulla on muuten just tuo 10.5.8, joka on siis leopardi, eli Snow Leopard on 10.6.
-
En minäkään sitä usko, mutta tuo edellämainitsemani Itunesin uudelleenasennus ja sitten luurin aktivointi uutena puhelimena täytyy kokeilla. Ja lumileopardin asennuksessahan se iTuneskin tulee asennettua uudestaan.rsaarela kirjoitti:
Samaa ongelmaa SALO;ssa päin.
Lumileobardi ei asiaan mitään tietenkään vaikuta...
Sitten kun tulee OS 3.1.3, saattaa sekin auttaa. Vai onko tää ainoastaan Soneran verkkoon liittyvä vika?
Jännä juttu on se, että luurini toimi 2 kk täydellisesti, eli tää ongelma alkoi marraskuun 20 päivän tienoilla.
Vaasan Sonerassa tosiaan sanottiin että tapauksia on monta. Pidetään täällä asiaa yllä ja infoa tänne jos joku keksii/löytää keinon.
PS. Just äsken soitin Rautiaan täysillä 3G palkeilla ja tuli "puhelu epäonnistui". Sitten uudelleen-napin painallukset tuotti saman tuloksen. Käytin 2G-puolella, soitin puhelun ja sitten takaisin 3G:lle ja otin saman numeron niin lähti soittamaan..
-
Viesti Kirjoittaja Skangster76 »
iPad Wifi 64GB
iPhone 4 32GB
iPhone 3GS 32GB
iPhone 3G 8Gb
Macbook unibody 13,3" 2.4Ghz 4Gb Ram
MacMini 1,42Ghz 512Mb Ram
Macintosh Plus 1Mb + Lisälevyasema (2 kpl)
Palaa sivulle “iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu”
- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka